Haha mooi verhaal weer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende:
Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.
Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad. Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.
@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen..![]()
Volgens Autoweek had ik woensdag ook een Golf station, maar dat bleek niet te kloppen. Heb ik overigens wel eens vaker gehad met Volkswagen.. Dat het model niet klopt..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag
Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef Mallet het volgende:
[..]
Autos ophalen en wegbrengen van/naar klanten en autos die terugkomen meestal aftanken, door de wasstraat, daarna van binnen schoonmaken, vloeistoffen controleren e.d. Daarna kunnen ze weer ingezet worden als voorloop of vervangend vervoer o.i.d.
Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto..Of zit iemand je te timen bij zon vestiging?
Als je vestigingswerkzaamheden bij de leasemaatschappij met dezelfde naam als de bank moet doen (quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.
Laatst was er een chauffeur die daar vaker werkte en hij kreeg te horen dat hij de volgende keer een colbert aan moest trekken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef enpe het volgende:
Heb ook weleens vestigingswerkzaamheden gedaan, een keer liep er een gozer in z'n korte broek en petje auto's schoon te maken en naar klanten te rijden etc. geen haan die kraaide.
Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende:
Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.
Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad. Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.
@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen..![]()
Precies de zelfde auto's gereden alleen maar van Amsterdam-Breda en Rotterdam-Amsterdam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag
Ik zette die Sprinter in zn 1 en wilde optrekken bij het stoplicht.. Hoor ik echt een oorverdovende knal.. Was de pook uit de versnelling geschoten. Het was trouwens best een snel ding.. Een 330 dacht ik. Zelfs rond de 100km/h versnelde hij nog rap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staanGestripte busjes met ladders zijn ook een hel om te rijden.
Morgen tot half 11 college, daarna maar even bellen of er nog wat in de buurt te doen is.
Gewoon doen johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef Viezze het volgende:
Wat zou EW er van vinden als ik vanaf Maastricht het vliegtuig terug had gepakt? En dan schaamteloos je vliegticket declareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |