Heen en terug in een 308, onbeperkte snelweg heb ik maar voor een kwart gehad ofzo want er werd flink aan de weg gewerkt. Paar controles gezien, hopelijk ben ik niet geflitst aangezien ik de auto liet uitrollen als er een snelheidsbeperking goldquote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wat voor auto's had je en had je onbeperkte snelweg?
Moet je chauffeur worden, dan is een audi je grootste tegenvallerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Jorian29 het volgende:
Dat heb je ook in Deventer, daar zit Pouw, met Audi en VW. Ben er al 10+ keer geweest, en nog nooit een Audi mee mogen nemen.
Is het zo erg? Ik zit erover te denken om dat misschien volgend jaar te doen, maar dan krijg je dus allemaal Maserati's, BMW's en dat soort auto's?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Moet je chauffeur worden, dan is een audi je grootste tegenvaller
Of hij zit niet te wachten op studentjes die bij zn club komen solliciteren natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, ok, dat wist die man dan blijkbaar niet
Tijdens mijn sollicitatie werd verteld dat er wel anders naar die rijtest wordt gekeken als je solliciteert voor prive chauffeur. Volgens mij moet je wel opnieuw naar Breda. Wat betreft die 2 jaar rijbewijs.. Geen idee.. Lijkt me niet dat ze er heel moeilijk over doen. Je hebt tenslotte al best veel ervaring opgedaan met je hikerwerkzaamheden. Meer dan iemand die direct als prive chauffeur solliciteert lijkt me en die net zn rijbewijs 2 jaar heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de overgang hiker->privechauffeur: moet je echt tot op de dag nauwkeurig je rijbewijs 1 jaar hebben? Moet je de volledige sollicitatieprocedure doorlopen? Zit er over te denken om dat te doen.
Apart dat het wordt geweigerdquote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Heb 8,5 uur gedraaid dus da's weer lekker
Vanmorgen begonnen in Pijnacker en moest vanaf daar naar Vianen met een Toyota Verso. Ik haal dat ding op, brandstofmeter geeft aan dat ie nog 1/8 vol zit. De range was volgens de bc nog 100km, dus ik ben maar gaan rijden. Alleen tijdens het rijden ging de range voor elke kilometer die ik reed 2 of 3 km omlaag, dus toch maar gebeld of ik mocht tanken.. Maar dat werd geweigerdZe dachten dat ik het wel zo halen
Dus toen maar verder gereden en dat ding met brandend lampje en een range van welgeteld 4km afgeleverd in Vianen
Toen met het OV naar Tilburg, dat duurde bijna 3 uur, maar dat werd volledig goedgemaakt door die Mercedes C-klasse. Dat reed wel heel erg prima zeg
Moest dat ding in Nieuwegein afleveren, dus ik rij met die C het terrein op daar en parkeer hem. Op dat moment kwam er ook een andere hiker aan, die met een VW Fox ergens uit de buurt van Groningen was gekomen
Loon was voor 21-jarige iets van ¤6,-, exclusief 8% vakantie en een of andere 'reservering'. Geen idee wat dat inhield. Hij legde het nog uit maar ik had haast (was via de telefoon).quote:Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
Apart dat het wordt geweigerdIk zeg gewoon dat de tank bijna leeg is, en dan is het prima. 1 liter per 10 km er in en klaar
Over autoreset, maat van mij moet binnenkort op sollicitatie. Het betaalt iig beter dan EW, maar het is altijd maar of er voldoende werk is.
Ben je nu definitief weg bij dat bedrijf in Doetinchem dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar verder geen ervaringen met AR? Ben benieuwd of ze werk kunnen leveren. Ik meot namelijk kiezen tussen 2 baantjes, zodoende. Dat andere is sowieso 3 tot 4 dagen in de week rondrijden (koerier), als ik wordt aangenomen tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |