Na 1 maand nog geen een opdracht. Nou bekijk het dan maar. Ze waren heel blij met mij maar dit is niks.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ben je nu definitief weg bij dat bedrijf in Doetinchem dan?
Ik heb, voor ik als hiker solliciteerde, gevraagd of ik niet meteen als PC doorkon (want 1 jaar en 7 maanden rijbewijs) maar mij werd verteld dat dat echt niet kon omdat die 2 jaar ervaring ook naar de klanten wordt gecommuniceerd. Denk dat je als hiker het dus ook niet red. Ik ga het sowiezo wel proberen. In mei heb ik rijbewijs 2 jaar, begin april word ik 21 dus dan ga ik tegen die tijd eens een belletje doen. PC lijkt me wel fijner.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Tijdens mijn sollicitatie werd verteld dat er wel anders naar die rijtest wordt gekeken als je solliciteert voor prive chauffeur. Volgens mij moet je wel opnieuw naar Breda. Wat betreft die 2 jaar rijbewijs.. Geen idee.. Lijkt me niet dat ze er heel moeilijk over doen. Je hebt tenslotte al best veel ervaring opgedaan met je hikerwerkzaamheden. Meer dan iemand die direct als prive chauffeur solliciteert lijkt me en die net zn rijbewijs 2 jaar heeft.
Oke.. Mij lijkt het niets. Ik kan mezelf echt niet uren vermaken als iemand de hele dag vergadering heeft.. Betaald of niet. Aan mn studie doe ik dan ook niks stel ik mezelf zo voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ik heb, voor ik als hiker solliciteerde, gevraagd of ik niet meteen als PC doorkon (want 1 jaar en 7 maanden rijbewijs) maar mij werd verteld dat dat echt niet kon omdat die 2 jaar ervaring ook naar de klanten wordt gecommuniceerd. Denk dat je als hiker het dus ook niet red. Ik ga het sowiezo wel proberen. In mei heb ik rijbewijs 2 jaar, begin april word ik 21 dus dan ga ik tegen die tijd eens een belletje doen. PC lijkt me wel fijner.
Precies mijn overweging! Bovendien is bijv. een audi A4een van de minste auto's die je kunt krijgen als ik het zo hoor. Ik zou het wel leuk vinden als PCs hier postten wat de vetste auto is die zij hebben gereden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef CvHof het volgende:
Dat laatste is voor mij juist belangrijke reden.
Als PC kan ik sowiezo 2, ik denk soms wel 3 dagen in de week werken omdat ik tussendoor gewoon dingen kan gaan leren (waar ik mezelf opzich goed tot kan zetten, tijdens ov-uurtjes als hiker gaat dat ook wel). Als hiker werk ik meestal maar 1 en soms 2 dagen omdat je minder 'vrije tijd' hebt.
Sowiezo lijkt PC me leuker: meer klantcontact, zorgen dat de klant tevreden blijft, beleefd met ze omgaan, verhalen horen etc. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk!
Erg niet, maar een Ax Audi is gewoon niet boeiendquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik zit erover te denken om dat misschien volgend jaar te doen, maar dan krijg je dus allemaal Maserati's, BMW's en dat soort auto's?
Een tijdje terug stond de pc-handleiding online onder de hiker-handleiding (foutje denk ik, nu is ie weg).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoe zit dat overigens precies met te hard rijden omdat de klant dat wil?
Ik heb eigenlijk nog nooit een verhaal gehoord van iemand die z'n rijbewijs is kwijtgeraakt onder werktijd, lijkt me toch best een penibele situatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef CvHof het volgende:
[..]
Een tijdje terug stond de pc-handleiding online onder de hiker-handleiding (foutje denk ik, nu is ie weg).
Heb hem toen even door zitten lezen. Er stond dat wanneer de klant dit vraagt dat het mag, maar je moet hiervan wel melding maken op het 'transportformulier' (naam is me even ontschoten) wat de klant dan ook tekent zodat hij verantwoordelijk is voor de evt. bekeuringen.
Feit blijft natuurlijk wel dat je aangehouden kan worden en dan moet je als beginnend bestuurder zorgen dat je niet >40 (of >30 buiten de snelweg) te hard hebt gereden en je rijbewijs kwijtraakt
Haha dat wordt vorzichtig door de bochten gaan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef RTS91 het volgende:
Vanmorgen al gebeld voor morgen. 2 ritjes, Den Haag en Harderwijk. O.a. een Mitsubishi Canter Fuso glastransporter
Die Canter Fuso is een mini vrachtwagen, fantastisch haha. Een paar jaar geleden moest ik zo'n ding helemaal uit het zuiden des lands ophalen en moest ik 'm het weekend bij mij thuis houden, zodat 'ie maandagochtend meteen kon worden weggebracht naar Groningen. Beetje in het weekend in dat ding crossenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef RTS91 het volgende:
Vanmorgen al gebeld voor morgen. 2 ritjes, Den Haag en Harderwijk. O.a. een Mitsubishi Canter Fuso glastransporter
A1, daar kom ik ook vaak, toch eens opletten. Meestal let ik wel goed op m'n snelheid en ik rij ook regelmatig op snelwegen waar ze wat minder streng controleren (rij vaak tussen Nijmegen/die buurt en Almere, betekent via de A30 tussen Ede en Barneveld even lekker rijden op een rustige snelwegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Jorian29 het volgende:
Fuuuck, ik heb weer een boete. 8 km. te hard op de A1. Weet ik ook waar ik voor gewerkt heb vandaag. 44 keiharde euro's down the drain.
Vandaag is payday trouwens, iemand al loon ontvangen? Hier (ING) nog niks.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:
Als je lang genoeg wacht en niets doet dan heb je idd toegang tot de handleiding van de PC. Ik heb hem ook gelezen.
Ben vanochtend ook al gebeld. Volkswagen dagje met een Golf en Passat.
ABN AMRO ook nog niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Jorian29 het volgende:
Fuuuck, ik heb weer een boete. 8 km. te hard op de A1. Weet ik ook waar ik voor gewerkt heb vandaag. 44 keiharde euro's down the drain.
Vandaag is payday trouwens, iemand al loon ontvangen? Hier (ING) nog niks.
Ik heb op de A1 nog nooit flitspalen gezien, je bedoelde vast de A2. Op de bekeuring staat ook dat het om een KLPD-wagen meting gaat. Dus wss zo'n lullige onopvallende wagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, op de A1 staan toch van die flitspalen of is dat nou de A2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |