abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94047325
quote:
19s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Hier ook, ik loop max 3x om de auto heen. Ik vergeet wel vaak de ruiten goed te controleren. Heb al 3x meegemaakt dat ik een dikke ster niet had opgemerkt.
Ik spiegel altijd van twee kanten, en loop dan heel rustig langs die kant heen om te controleren. Ruiten vergeet ik ook vaak, en ik wil ook nog wel eens een velg vergeten.
pi_94048446
Ik doe het altijd heel zorgvuldig, maar misschien komt dat omdat ik het nog niet zo lang werk. Van krasjes onder de deurgrepen tot de meest miniscule beschadigingen die je ooit gezien hebt. Vervolgens wordt het formulier zonder ook maar te bekijken wat erop staat ondertekent :')
  zondag 13 maart 2011 @ 16:55:39 #103
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94052106
Als je voor die grote leasemaatschappijen rijdt, dan valt het vaak wel mee hoe ze de schade controleren. Maar inderdaad, ruiten enzo vergeet ik ook nog wel eens. Het fijnst vind ik dan ook die formulieren van die maatschappijen waarbij je geen schade hoeft te noteren :)
#26 || Luciano da Silva
pi_94053737
Ik controleer altijd wel redelijk uitgebreid. Het ligt ook een beetje aan de staat van de auto en hoe vies hij is. Ik heb helaas al een paar keer gehad dat ik dingen over het hoofd had gezien doordat ik juist de auto afleverde bij iemand die hem dus wel helemaal ging controlere. Dan moet je de leasemaatschappij weer bellen.. Gedoe allemaal.

Of als maatschappijen zeggen dat er geen schade op zit.. Moet je altijd zelf nog extra goed checken. Ik kan het weten :')
  zondag 13 maart 2011 @ 17:46:16 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94054355
Als de auto vies is, kruis ik aan dat de auto vies is en zeg ik bij de opmerkingen dat een goede schadecontrole niet mogelijk was.
#26 || Luciano da Silva
pi_94056626
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Als de auto vies is, kruis ik aan dat de auto vies is en zeg ik bij de opmerkingen dat een goede schadecontrole niet mogelijk was.
Dat zet ik er inderdaad ook altijd bij. Of als er sneeuw op ligt / gevroren heeft of de auto in een parkeergarage staat.
pi_94057685
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef Mallet het volgende:
Of als maatschappijen zeggen dat er geen schade op zit.. Moet je altijd zelf nog extra goed checken. Ik kan het weten :')
Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in :')
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
  zondag 13 maart 2011 @ 19:48:19 #108
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_94060724
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in :')
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.
Zou je dit mogen weigeren eigenlijk? Wat kunnen ze nu doen met een kopie van jou rijbewijs??
pi_94062905
Ik controleer de schade altijd heel goed, maar natuurlijk zal je af en toe wat vergeten. Vind het wel komisch om te zien dat een maatschappij zegt dat er geen schade is, en ik vervolgens binnen kom met een formulier vol kruisjes en nummertjes.. geen schade zei je?
pi_94063507
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.
Zou je dit mogen weigeren eigenlijk? Wat kunnen ze nu doen met een kopie van jou rijbewijs??
Ik weet het niet, snap ook niet wat ze er mee willen want je werkt voor EW en die hebben gewoon een kopie..ze kunnen hoogstens controleren of je wel de juiste persoon bent. Maarja ik doe er nooit zo moeilijk over, ze zien maar wat ze er mee doen :P
pi_94065471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Goed geregeld!

Ik moet maandag een auto ophalen op Schiphol, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat knap lastig gaat worden, maar het uiteindelijk toch wel mee valt :')
Mwoah, ik neem aan dat je bij de autoverhuur moet zijn? Dat staat allemaal prima aangegeven en alle autoverhuurbedrijven zijn bij elkaar gepropt. Moest er laatst een afleveren daar.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef charlie511 het volgende:
@Hojdhopper
Kan je mij nog toevoegen aant OP? Een EW Hikert voor regio Rotterdam.
Toegevoegd. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 13 maart 2011 @ 21:12:36 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94066287
Nee, bij een bedrijf op het industriepark daar.
#26 || Luciano da Silva
pi_94068803
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik heb dat wel vaker gehad inderdaad dat ik mijn rijbewijs moest afgeven om een kopie van te laten maken.
pi_94084345
Zit op station Dieren. Moest een auto ophalen, maar die was donderdag ook al opgehaald. Was bij een particulier en die bood me aan om me bij het station af te zetten. Tijdens die rit werd ik twee keer gebeld, eerst dat ik naar een ander adres in die plaats moest, daarna dat ik toch naar het station moest, schaarde me naar... En nu op het station wachten op meer informatie, gelukkig is het een station met een wachtkamer :P
pi_94085974
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Panthera. het volgende:
Zit op station Dieren. Moest een auto ophalen, maar die was donderdag ook al opgehaald. Was bij een particulier en die bood me aan om me bij het station af te zetten. Tijdens die rit werd ik twee keer gebeld, eerst dat ik naar een ander adres in die plaats moest, daarna dat ik toch naar het station moest, schaarde me naar... En nu op het station wachten op meer informatie, gelukkig is het een station met een wachtkamer :P
Wat irritant. Hopelijk heb je nog wel een ritje vanuit Dieren. Anders moet je vast ver reizen met het OV.. Dat heb ik meestal als er een rit uitvalt.
pi_94086120
Ja vanuit Naarden, twee uur + met Ov. Maar goed zit nog steeds te wachten, bij EW weten ze het ook niet...

Edit: mooie boel, het leasebedrijf had alles allang uitgezocht, maar ze waren vergeten het weer door te bellen... mag alsnog naar volgende rit, na anderhalf uur wachten. Ik word ervoor betaald zullen we maar denken...

[ Bericht 51% gewijzigd door Panthera. op 14-03-2011 11:27:34 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 13:11:07 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94090310
En ik ben alweer klaar voor vandaag..zit nu in Almere in de trein terug naar huis.
#26 || Luciano da Silva
pi_94097356
Ook klaar. Ging allemaal erg voorspoedig, haalde net allemaal aansluitingen die officieel niet bestaan. Alleen m'n trein naar huis niet, die haalde ik niet omdat de deuren 5 seconden te vroeg dicht gingen. Ik kwam 2 seconden later het perron op rennen... maar goed, die trein gaat eens in het kwartier.

Uiteindelijk ruim 8 uur gewerkt waarvan krap een uur in de auto :P
pi_94097965
Ben ook weer terug van m'n retourtje Düsseldorf Airport, leuk om eens een keer over wat andere snelwegen te rijden :).
  maandag 14 maart 2011 @ 16:18:35 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94097998
Morgen weer 2 ritjes. Groningen-Breda en Oisterwijk-Almere. Honda Civic en Skoda Octavia :)
#26 || Luciano da Silva
pi_94098772
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer terug van m'n retourtje Düsseldorf Airport, leuk om eens een keer over wat andere snelwegen te rijden :).
Wat voor auto's had je en had je onbeperkte snelweg? :o

Die Ford die ik moest rijden vandaag zat helemaal onder de krassen (m'n hele schadetekening was vol, uiteindelijk maar "krassen over hele auto" neergezet :') ), maar reed wel lekker, vrij grote motor ook, zat zo op de 160 als je bij het inhalen even gas intrapte. Luxe uitvoering ook.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:35:19 #122
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94098910
Kom op EW! bel me! ik kan maar 1 maal in de week en heb een tijdje niet gewerkt!
pi_94099161
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen weer 2 ritjes. Groningen-Breda en Oisterwijk-Almere. Honda Civic en Skoda Octavia :)
Leuke afstand!

Vandaag ook weer een leuke dag gehad. Kwam 8:15 aan bij de dealer voor een VW T5 (viel best nog mee), bleek dat een collega er nog in rond reed. Hij zou er over een kwartier zijn. 45 minuten later kwam hij op zijn gemak binnengewandeld en melde derbij dat de reserveband achterin lek was en ik dus eerst nog even langs een zuster bedrijf moest rijden (EW gebeld voor toestemming ofc.). Dus ik naar die andere tent toe. Ik moest daar wachten want ze zouden het heel snel voor me doen. Half uur later ben ik toch maar even gaan vragen hoe het zat. Bleek dat de monteur pauze was gaan houden :') Ik heb er meteen bij gezegd dat ik meteen weg moest (ritje duurde 1:40 zonder file en moest om 12 uur in Vaassen zijn, het was toen alweer 10 uur!). Die gozer snel de band achterin gepleurd en uiteindelijk 5 min voor 12 nog optijd aangekomen.

2de rit was een Opel Tigra cabrio (A), wat een ding zeg! T is zonde dat het niet al te droog was.. Maar 1 keer gas geven en ik vloog echt vooruit, je werd gewoon goed in je stoel gedrukt.. en het geluids systeem was nog beter! Keiharde bass, lekker nummer.. Top!

Helaas volgende week pas weer werken :(
pi_94100244
Vandaag er weer 9uur opzitten :)
Jammer genoeg was wel de laatste rit geannuleerd, auto stond er niet ...

Morgen weer 3ritten, waarvan 1 auto op LPG rijdt. Nog nooit gehad, ben benieuwd :P
pi_94100630
Dat had ik vrijdag, Audi A4 stond niet bij ophaaladres, dus kreeg ik een C3 mee ter vervanging. Behoorlijke degradatie :P

Morgen 2 ritten, Deventer naar Zevenaar in een 1.2 Polo, dan door naar Rheden met OV, om daar een 320d op te halen en naar Almere te brengen. Moet om 8 uur al in Deventer staan, dus ik ben denk ik snel klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')