Ik spiegel altijd van twee kanten, en loop dan heel rustig langs die kant heen om te controleren. Ruiten vergeet ik ook vaak, en ik wil ook nog wel eens een velg vergeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Hier ook, ik loop max 3x om de auto heen. Ik vergeet wel vaak de ruiten goed te controleren. Heb al 3x meegemaakt dat ik een dikke ster niet had opgemerkt.
Dat zet ik er inderdaad ook altijd bij. Of als er sneeuw op ligt / gevroren heeft of de auto in een parkeergarage staat.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Als de auto vies is, kruis ik aan dat de auto vies is en zeg ik bij de opmerkingen dat een goede schadecontrole niet mogelijk was.
Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras inquote:Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef Mallet het volgende:
Of als maatschappijen zeggen dat er geen schade op zit.. Moet je altijd zelf nog extra goed checken. Ik kan het weten
Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
Ik weet het niet, snap ook niet wat ze er mee willen want je werkt voor EW en die hebben gewoon een kopie..ze kunnen hoogstens controleren of je wel de juiste persoon bent. Maarja ik doe er nooit zo moeilijk over, ze zien maar wat ze er mee doenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.
Zou je dit mogen weigeren eigenlijk? Wat kunnen ze nu doen met een kopie van jou rijbewijs??
Mwoah, ik neem aan dat je bij de autoverhuur moet zijn? Dat staat allemaal prima aangegeven en alle autoverhuurbedrijven zijn bij elkaar gepropt. Moest er laatst een afleveren daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Goed geregeld!
Ik moet maandag een auto ophalen op Schiphol, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat knap lastig gaat worden, maar het uiteindelijk toch wel mee valt
Toegevoegd.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef charlie511 het volgende:
@Hojdhopper
Kan je mij nog toevoegen aant OP? Een EW Hikert voor regio Rotterdam.
Ja ik heb dat wel vaker gehad inderdaad dat ik mijn rijbewijs moest afgeven om een kopie van te laten maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
Wat irritant. Hopelijk heb je nog wel een ritje vanuit Dieren. Anders moet je vast ver reizen met het OV.. Dat heb ik meestal als er een rit uitvalt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Panthera. het volgende:
Zit op station Dieren. Moest een auto ophalen, maar die was donderdag ook al opgehaald. Was bij een particulier en die bood me aan om me bij het station af te zetten. Tijdens die rit werd ik twee keer gebeld, eerst dat ik naar een ander adres in die plaats moest, daarna dat ik toch naar het station moest, schaarde me naar... En nu op het station wachten op meer informatie, gelukkig is het een station met een wachtkamer
Wat voor auto's had je en had je onbeperkte snelweg?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer terug van m'n retourtje Düsseldorf Airport, leuk om eens een keer over wat andere snelwegen te rijden.
Leuke afstand!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen weer 2 ritjes. Groningen-Breda en Oisterwijk-Almere. Honda Civic en Skoda Octavia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |