En de teller wijkt altijd af in de zin dat je langzamer rijdt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef CvHof het volgende:
Je krijgt bij 127 een boete. 127 - 4 marge = 123. Onder 123 word je niet bekeurd. maar aangezien je teller altijd afwijkt kun je vaak de teller gewoon op 130 laten staan.
Bij langere tijd op een rustige snelweg zet ik vaak even navigatie aan, en zet ik cruisecontrol aan als ik 125 op de navigatie rijd.
(eigenlijk maakt het geen reet uit of je nou 118, 123 of 125 rijdt maar de naald op 130 kijkt zoveel fijner dan de naald op 118)
Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:33 schreef charlie511 het volgende:
Ben ook vandaag betaald (rabo) alleen meer als de helft minder als ik had verwacht!Het is de eerste keer dat ik betaald wordt en volgens mij ging er 11 euro af voor die verzekering. Is er nog iets anders dat je de eerste keer voor betaalt?
EDIT:
Het valt me op dat ik enkel betaald ben voor mn eerste 2 ritjes van eind februari. De rest uit begin maart mis ik dus nog, hoort dit?
Ah oke. No worries then! Het verschilt nog steeds een paar cent maar niet genoeg om er moeilijk over te gaan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:46 schreef Obama het volgende:
[..]
Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.
Die had ik ook, vond de DSG bij accelereren een beetje traag opschakelen, maar verder geen problemen, in de 7e versnelling heb geen hele snelle gasrespons maar dat zal wel goed zijn voor het verbruik (wat me overigens nogal tegenviel). De 2e Passat was een 1.8 TSI met handbak, die reed op 120km/h een stuk zuinigen (6e vs. 7e versnelling) iets van 7.5l / 100km voor de DSG 1.4 en 6.6l/100km in de 1.8quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Mallet het volgende:
Ik ben alweer onderweg naar huis. Een wisseltje is wel handig alleen voor de uren minder.
Edit: Ik had vandaag een VW Passat Variant 1.4 16V TSI uit 2010 met DSG.. Ik vond dat ding ontzettend traag reageren op het gaspedaal. Volgens mij waren een aantal hikers juist enthousiast over die automaat of niet? Elke keer als ik wilde versnellen dan moest ik het pedaal verder intrappen zodat hij terugschakelde of hem constant in S laten staan. In de stad ben ik zelf maar gaan schakelen met de flippers.
De 1.4 16V TSI waar ik het over heb is ook een Blue Motion. Toch hebben ze daar nog wel 122 pk uit weten te halen. Denk dat je hem gewoon handgeschakeld moet hebben, dat dat het beste rijdt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef joppie_saus het volgende:
Die Bluemotions rijden sowieso beter, zijn 1.6 liters. Ik snap niet dat ze een 1.4 in zo'n grote en zware auto stoppen.
You've got mailquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Panthera. het volgende:
Kan iemand mij even de link PM'en voor het uploaden van transportformulier (voor klant, dus geen ritbon)? Staat niet bij de ritomschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |