Ah oke. No worries then! Het verschilt nog steeds een paar cent maar niet genoeg om er moeilijk over te gaan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:46 schreef Obama het volgende:
[..]
Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.
Die had ik ook, vond de DSG bij accelereren een beetje traag opschakelen, maar verder geen problemen, in de 7e versnelling heb geen hele snelle gasrespons maar dat zal wel goed zijn voor het verbruik (wat me overigens nogal tegenviel). De 2e Passat was een 1.8 TSI met handbak, die reed op 120km/h een stuk zuinigen (6e vs. 7e versnelling) iets van 7.5l / 100km voor de DSG 1.4 en 6.6l/100km in de 1.8quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Mallet het volgende:
Ik ben alweer onderweg naar huis. Een wisseltje is wel handig alleen voor de uren minder.
Edit: Ik had vandaag een VW Passat Variant 1.4 16V TSI uit 2010 met DSG.. Ik vond dat ding ontzettend traag reageren op het gaspedaal. Volgens mij waren een aantal hikers juist enthousiast over die automaat of niet? Elke keer als ik wilde versnellen dan moest ik het pedaal verder intrappen zodat hij terugschakelde of hem constant in S laten staan. In de stad ben ik zelf maar gaan schakelen met de flippers.
De 1.4 16V TSI waar ik het over heb is ook een Blue Motion. Toch hebben ze daar nog wel 122 pk uit weten te halen. Denk dat je hem gewoon handgeschakeld moet hebben, dat dat het beste rijdt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef joppie_saus het volgende:
Die Bluemotions rijden sowieso beter, zijn 1.6 liters. Ik snap niet dat ze een 1.4 in zo'n grote en zware auto stoppen.
You've got mailquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Panthera. het volgende:
Kan iemand mij even de link PM'en voor het uploaden van transportformulier (voor klant, dus geen ritbon)? Staat niet bij de ritomschrijving.
Dat bedoel ik. Het gaat erom dat ze een 1.4 in een voor die motor te zware auto stoppen. Stop die 1.4 lekker in een Polo of misschien nog in het instapmodel Golf, al zal dat ook al wel gebeuren, maar voor de Passat komt die echt tekort.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef MuurStraat het volgende:
De 1.4 is niet sterk genoeg, ook niet handgeschakeld. De 1.6 en hoger met die DSG is echt genieten.
Alleen als het bij je opdracht staat voor zover ik weet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Chapelle het volgende:
Ik lees hier nu wat over het uploaden van transportformulieren? Wanneer moet dit?
Het mag sowieso altijd he.. Als je wilt kan je gebruik maken van de online ritbon en daarbij een scan van je transportformulier toevoegen. Dit vervangt dan de papieren ritbon die je nu waarschijnlijk gebruikt, maar dat wist je vast al wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Chapelle het volgende:
Ik lees hier nu wat over het uploaden van transportformulieren? Wanneer moet dit?
Ik beantwoord de vragen van Chapelle ff per PM.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Chapelle het volgende:
Ok, thanks. Nee dit wist ik niet. Verder is het me met alle formulieren en terminologie ook niet helemaal duidelijk. Wat wordt er bedoeld met de ritbon?
Jep....heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Viezze het volgende:
Morgen trouwens een ritje zonder transportformulier. Moet ik dan echt helemaal niets invullen? Wel apart..
Ik laat dan meestal zo'n visitekaartje achter bij m'n ophaaladres.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Viezze het volgende:
Morgen trouwens een ritje zonder transportformulier. Moet ik dan echt helemaal niets invullen? Wel apart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |