Jij hebt dan ook een 3-serie Coupe, da's toch iets heul anders dan een Passat Variantquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tering, 200pk en dan alsnog 7,8sec. Wat zijn die auto's zwaar tegenwoordig. Ik dacht dat die van mij zwaar was, maar die gaat alsnog in 7,2sec, en die heeft 'maar' 192pk
O ja, maar ging me meer om de acceleratiecijfers bij dat vermogen. Betekent alleen maar dat ze die dingen tegenwoordig veeeeeuls te zwaar maken. Die van mij is dat ook al!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een 3-serie Coupe, da's toch iets heul anders dan een Passat Variant
Goed plan, ik ga ook maar 's strijken. Geen zin inquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef MisterPK het volgende:
Overhemd gestreken, klaar om te werken morgenochtend
Was gewoon in het nieuws hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:33 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe ik ben wel even benieuwd
De eerste boze buschauffeur vandaag is alweer een feit, nota bene in mijn eigen woonplaatswist ik veel dat die OV-Chipkut het hier nu ook doet.. Groningen he, we lopen met alles achter
Oh? Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef Thrasyllus het volgende:
Edit reden: Belevenis is wellicht te individualiseerbaar. Vrijwel zeker, trouwens. Indien je heel nieuwsgierig bent: PM maar:P
Denk het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Ben verdikke weer niet gebeld voor vandaag. 2e week achtereen. Woon wss in de verkeerde regio ofzo
Succes! Zou goed zijn voor het topic, de wereld bestaat nu voornamelijk uit Easywayquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek bij AutoReset. Ben benieuwd!
Is handig om te adverteren, lekker groen enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef joppie_saus het volgende:
Kwam vanochtend nog 2 hikers tegen in Groningen, tussen kwart over 8 en half 9. Eentje haalde een C3 op, de ander een Fabia..dolen ze misschien hier rond? Heb die met de Fabia nog even op weg geholpen, was zijn eerste werkdag.
Ben nu klaar in Zwolle, ga weer naar huis. Zo'n 1.2 liter Ecomotion in de Ibiza is pure drama, snap niet wie dat verzonnen heeft want je kunt er niks mee.
Maar goed, nu maar even wachten op een belletje voor maandag.
Maat van mij is daar gisteren geweest voor sollicitatie. Schijnt (net als EW) allemaal erg mee te vallen. Je hoeft daar iig geen VOG voor aan te vragen, rijtest is in een C4 Picasso.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek bij AutoReset. Ben benieuwd!
Ik wel denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Panthera. het volgende:
Oh gezellig, jullie komen allemaal mij opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |