Nee dat ga je niet menen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over een maand pas trouwens weer een nieuwe episode.
Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet menen toch?Wat is dat toch in Amerika?
Het is een natuurlijke dood en als iemand ergens in de avond/ nacht overlijdt waar niemand bij is, zullen ze ook niet gaan mierenneuken over een uur meer of minder gok ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
En dat lijkverhaal van vorige week: erg onwaarschijnlijk. 1) het is wel erg toevallig dat hij overlijdt op de dag dat z'n nieuwe testament ingaat, 2) ze kunnen toch wel vaststellen dat hij langer dood is dan de familie heeft opgegeven?
7 weken zonder stops? Nou nou, durven ze dat wel aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een maand?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef emss het volgende:
Nog niet gezien, maar:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UIquote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hierna wel weer 2 weken wachten volgens mij want volgende week komen er 2 afleveringen achter elkaar van Brothers & Sisters ( 2 nieuwe ) = ook erg leuk dus mij hoor je niet klagen
Haha ja ik was ook al even in de war om de UIquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UI.
Verder wel leuke aflevering, maar ik was er helemaal uit omdat het dus al een maand niet meer kwam...
Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staanquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef June. het volgende:
Pff, door al die pauzes was ik helemaal vergeten te kijken. Ik wacht nu wel tot het seizoen klaar is en kijk het dan wel. Ben ook compleet vergeten waar het verhaal over gaat
same herequote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staanBij het Previously on DH stukje had ik echt zoiets van, owja, das waar ook, Beth is dood. Was ik compleet vergeten
Joey / Pacey van Dawson's Creekquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UI.
Op zondag??quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Michellee het volgende:
jaja! Er is weer een nieuwe aflevering!
Dat dacht ik dus ook al. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. In dat lijntje Felicia / Paul heb ik niet zoveel zin, eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm vermakelijk en spannend! Maar als Carlos Andrew kan vergeven, waarom Bree dan niet? Hij moet zich toch kunnen voorstellen dat het als moeder lastig is om je zoon te verraden/aan te geven. Maar het levert vast weer lekker drama op
Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit ietsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Catwoman1986 het volgende:
Net weer de nieuwe aflevering gezien. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Lynette, altijd dat extreem bemoeizuchtige gedoe van haar, heel erg irritant!
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, het is ook altijd hetzelfde. Zij en Tom zijn het ergens niet over eens, what else is new... Vond het allebei altijd leuke karakters, nu zijn ze irritant geworden.
Ik in het begin ook wel. Maar ik kan me voorstellen dat als je de dood in de ogen hebt gekeken dat je dan ineens zo iemand die je red kan verafgoden...quote:Beetje matige aflevering. Vind het eigenlijk ook vreemd dat Susan ineens zoveel om Paul geeft. Ja, hij heeft toestemming voor die donornier gegeven, maar hallo, hij heeft nogal wat andere dingen gedaan.
Hoop dat er nog iets verrassends gaat gebeuren dit seizoen...
Ja Bree met die cop gaat wel wat worden, ik zou niet weten wat anders zijn functie is geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit ietsKan ze niet de moeder voor dat nieuwste kind gaan spelen i.p.v Tom als kind te behandelen.
Ik hoop dat Bree de cop gaat doen
Nee dat van Bree was volgens mij echt alleen om doe andere vrouw hoop te geven op een andere toekomst.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
He, Ignacio Suarez! Wie zal die man zijn? De vader van Carlos die wraak komt halen? De abusive stepfather van Gaby?
Lynette is ineens veruit het irritantste seriepersonage ever geworden. Ik hoop dat zij en Tom uit elkaar gaan, die ruzies van hun komen me de strot uit.
En Bree een hoerHeb ik wat gemist? Kan het me echt nauwelijks voorstellen. Ik dacht eerst dat die agent het verhaal verzon om die opgepikte prostituee weer op het goede spoor te brengen, maar het kwam later op me over alsof Bree echt een hoer is geweest. Hmm.
Susan die wordt opgepakt op school vond ik ook vrij ongeloofwaardig.
dit dusquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje.
Eens... en liefst zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
Mja hij doet het gewoon heel goed op zijn werk, daar mag ie best trots op zijn. Logisch dat hij zich zo gaat gedragen als hij van zijn vrouw nooit goedkeuring krijgt..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje.
Echt he! Van mij mogen Paul en Felicia samen wel een dodelijk ongeluk krijgen, hoewel Paul van mij mag blijven als hij gewoon normaal en aardig doet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:00 schreef Aventura het volgende:
Ik vind er ook weinig meer aan. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Booooring. Enige die het nog een beetje leuk maakt is Vanessa Williams, die is hilarisch.
Dat dus, heb werkelijk geen idee wat ze toevoegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...
Ben ik het ook mee eens. Ik vond ze in Ugly Betty geweldig, maar in DH vind ik ze echt 100 keer niets. Ik vind haar personage echt niet boeiend.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, heb werkelijk geen idee wat ze toevoegd.
Dat is echt een continuïteitsfaal ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik erger me meer aan dat Suzan ineens wel kan koken...
Morgen afgelopen?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De seizoensfinale morgen is trouwens twee uur lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, ik vind het ook zeer ongeloofwaardig dat Lynette daar zo vlug over gegaan is... Als je ziet hoe ze over kleine dingen kan doorbomen. Toch vreemd dat dit op twee episodes vergeten is en dat Renee opnieuw haar beste vriendin is.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Renee is vooral heel rommelig geschreven.. 't ene moment haat ze kinderen, het volgende moment heeft ze een kinderwens, het ene moment is ze de zelfstandige vrouw, dan is ze weer smoorverliefd op Tom, en dan is dat weer over..
Season finale.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat vermoedde ik ook al, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef Maartel het volgende:
[..]TouchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
22 en 23 zijn nu samengevoegd. 22 heb ik nu gezien, best een aardige aflevering.quote:Op maandag 16 mei 2011 06:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Vandaag zou toch een dubbele aflevering zijn? Ik kan alleen ep 22 vinden.
zo, of je gebruikt ff spoilertag!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe finale! Cool hoe ze full-circle zijn gegaan met die chest a la seizoen 1. Toen hadden ze ook een lijk in een kist gekregen. En leuk dat ze nu allemaal partners in crime zijn, lol! En toch gelijk dat het die stiefvader van Gaby was, maar het lag op zich voor de hand.
Frisse verhaallijn met Tom en Lynette die waarschijnlijk, als het leek, uit elkaar gaan. Wil ze uiteindelijk wel weer bij elkaar hebben en wil ook niet dat ze gaan scheiden maar even apart leven lijkt me voor hen best wel goed.
Susan weer back in the lane, joepie!
Waarom? Het is uitgezonden.quote:
Samengevoegd? Ik heb alleen 22. Waar kan ik 23 vinden of de samengevoegde 22 en 23?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef CoJackso het volgende:
[..]
22 en 23 zijn nu samengevoegd. 22 heb ik nu gezien, best een aardige aflevering.
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Het is uitgezonden.
Wel heel raar om Ugly Betty haar lieve vader als kinderverkrachter te zien
Dan vermijd je dit topic toch even? Anders kunnen we ook wel rekening gaan houden met iedereen die het in het weekend pas kan zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...
Producers van DH waren waarschijnlijk dol op Ugly Betty. Eerst Vanessa Williams en nu dus de vader van Betty ^^quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo worden de regels alleen maar onduidelijk. Ik keek net pas voor het eerst hier omdat ik hem toen pas had gezien, anders had ik immers spoilers gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...
Inderdaad, ik heb hem nu pas gezien dus tot die tijd het topic vermeden. Volgens mij is het algemeen bekend dat ergens zondag op maandagnacht de aflevering te bekijken is en genoeg mensen die al wel maandagochtend kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo worden de regels alleen maar onduidelijk. Ik keek net pas voor het eerst hier omdat ik hem toen pas had gezien, anders had ik immers spoilers gelezen.
Pretty much sums it upquote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem nu pas gezien dus tot die tijd het topic vermeden. Volgens mij is het algemeen bekend dat ergens zondag op maandagnacht de aflevering te bekijken is en genoeg mensen die al wel maandagochtend kijken
Ontopic: Super toffe aflevering!! Na al het gezeik tussen Lynette en Tom moest ik toch wel een traantje laten toen bekend werd dat ze uit elkaar gingen. Ik hoop niet dat het definitief is, maar een tijdelijk iets om ze flink wakker te schudden.
Felicia een ongeluk
Tof dat de meiden (en Carlos uiteraard) elkaar hebben geholpen! Ik vroeg me al af hoe ze wilden gaan zorgen dat het weer oke zou zijn tussen Bree en Carlos, maar dat is nu dus geregeld. Hopelijk komen ze er allemaal mee weg
Al met al wel een toffe seizoensfinale, ik wil wel weten hoe het verder gaat maar geen erge cliffhanger zodat het goed vol te houden is de komende paar maanden zonder
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nu alleen bang dat ze gaan hinten dat Felicia niet dood is
Dat zou ik echt bagger vinden, ik heb liever dat ze met de serie stoppen als ze niets nieuws meer kunnen verzinnen. Of dat ze gewoon nog eens 5 jaar vooruit gaan in de tijd. Maar niet steeds die oude koeien uit de sloot blijven halen, ik ben helemaal klaar met dat hele Felicia gezeik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nu alleen bang dat ze gaan hinten dat Felicia niet dood is
Dat snap ik ook niet helemaal, Paul was wellicht wat verzwakt door die troep uit dat infuus, maar samen hadden ze haar zeker kunnen hebben!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom lieten Paul en Susan die Felicia zomaar ontsnappen?
Nogal jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Het is uitgezonden.
Klinkt super!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:37 schreef Aventura het volgende:
Weeds of True Blood kijken. Die beginnen er juist mee!
Heerlijk dat de conservatieve Bree toch altijd de übergangster van het kliekje blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Promo/scene uit het laatste seizoen!
Heb er nu toch wel weer zin in
Was dat niet het lijk van de moeder van Zack, die tevens junk was en Zack wilde weghalen bij The Young familie...?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef emss het volgende:
Kan iemand mijn geheugen opfrissen over dat lijk in die chest van seizoen 1???![]()
Dat was inderdaad de biologische moeder van Zack.quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heerlijk dat de conservatieve Bree toch altijd de übergangster van het kliekje blijkt te zijn.
[..]
Was dat niet het lijk van de moeder van Zack, die tevens junk was en Zack wilde weghalen bij The Young familie...?
Oh neen dat heb ik precies nog niet eerder mee gekregen. Hebben ze het officieel aangekondigd?quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Interessante sneak peek! Kijk uit naar het volgende ( en laatste ) seizoen!
Doe ik...morgen... ook te lui.quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
Ja, al tijd terug. Te lui om een bron te zoeken maar Google maar eens.
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
In ieder geval al 100% zeker ; One Tree Hill & The Closer.
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
Gossip Girl vliegt er voorlopig zeker nog niet uit ..quote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
In ieder geval al 100% zeker ; One Tree Hill & The Closer.
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
Valt reuze mee dit hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijken
ik dacht gelijk dat gaat vast ergens anders over!quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Erg goede opening van het seizoen
Bree lekker in vorm! En bij het einde had ik echt zoiets van, No way! Normaal heb ik zulke wendingen vaak wel vrij vroeg door maar deze kwam heerlijk onverwacht. Ben benieuwd!
Valt wel mee hoor. Ik kijk ongeveer 15 nog lopende series en daarbij nog oude series op dvd, maar er lopen hier mensen rond die er nog meer volgen wekelijks.quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijken
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 12:37:12 ]
Had dat nou niet gezegdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op Amerikaanse forums word besproken dat Mary Alice wellicht niet echt dood is en dat ze op deze manier de aandacht trekt van de meiden. Ook omdat Cherry had aangegeven dat er tegen het einde een karakter terug zou komen ( levend ) waarvan we het echt niet hadden verwacht. Maar dat zou ik nogal vaag vinden....maar ik denk wel dat een bekend iemand het briefje heeft geschreven..die ook weet van Mary Alice. Paul wellicht? Zach?
dit dus ... spoilers gewoon in een spoilertag zetten is een kleine moeite en houd het voor de rest die nog niets willen weten leuk ..quote:
Ach, kom op. Het is een ver gezochte theorie. Als dat al een spoiler is -_-, Ik kan ook gaan roepen dat Bree gaat overlijden. Dat is ook een ver gezochte theorie. Is dat dan ook een spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wie weet gaat het wel om iets totaal anders, want waarom alleen Bree een briefje? En niet de andere meiden of Carlos?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Als dat gebeurd baal ik echt! Ik zou het heel onrealistisch vinden als Carlos en Susan zich tot elkaar aangetrokken voelen, en ik zou het ook helemaal niet bij het personage Susan vinden passen om vreemd te gaan. Dus hopelijk gaan de schrijvers ook niet voor zo'n goedkope afsluiting.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuk weer! Ben ik de enige die na deze aflevering het idee heeft dat er wel eens meer kan gaan gebeuren tussen Carlos en Susan?
Ze hebben toch allemaal het lijk gezien en begraven? Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat als Gaby's stiefvader toch niet dood is?! Hij bedreigt Bree uiteindelijk zodanig dat ze in de laatste aflevering zelfmoord pleegt. En het verhaal begint opnieuw
Nee, geen spoilers, pure wilde speculatie.
Ik vond deze website met foto's uit afleveringen die nu nog moeten komen.quote:Gabrielle: "Thirty. Eight. Days. That's like three years in hoo-ha time."
Edie is dood. De rest die je opnoemt was er niet eens in seizoen 1, en op moment dat hun er in kwamen was die hele zaak al opgelost. Dus die konden nooit weten wat er in dat briefje van S1 stond. Daarbij zijn geen van allen momenteel in de serie en lijkt me sterk dat diegene precies terugkomt en precies op het moment bij de dames gaat kijken dat ze een lijk dumpen.quote:
Jammer inderdaad, maar aan alles komt een einde en ze stoppen op een goed moment. Dit seizoen is tot nu toe zeer sterk en ik vind het fijn dat series stoppen op eigen voorwaarden zodat ze de tijd en ruimte hebben het einde te schrijven dat hun voor ogen hadden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Moofasah het volgende:
Toch baal ik dat dit het laatste seizoen is. Ik ga DH vreselijk missen. Ik volg deze serie al van toen ik nog kind was
Euhm, dus omdat die actrice in een andere serie(?) een personage speelt met een duistere kant, heeft haar personage in deze serie dat ook? Seriously?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef emss het volgende:
Ik verdenk Julie, zij heeft een duistere kant zoals we konden zien in Hawaii 5-0 deze week waarin ze haar stiefvader (?) vermoordde.
Amen. Al is het iets te vroeg om het hele seizoen al te gaan oordelen maar als ze zo door gaan...! En dat terwijl ik seizoen 6 en 7 ook nog steeds erg vermakelijk vond. Alleen seizoen 5 vond ik zeer zwak. Kut Dave.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit echt een sterk seizoen vind ja. Beter dan de afgelopen drie seizoenen ofzo.
Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor Lynettequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
Vermakelijke aflevering weer, Bree in die sex swingEn Gaby weer lekker dwars
En ik had echt zo te doen met Lynette!
Susan wel tof, die schildercursus is wel goed voor haar denk ik om haar frustratie in kwijt te kunnen
Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor LynetteEn het eind van de aflevering was weer lekker voorspelbaar, maar toch spannend
Klopt. Ben benieuwd of ze er mee wegkomen. Moet haast wel. Ik denk niet dat de schrijvers de serie slecht laten eindigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Heb hem ook gezien. Lynette en Tom moeten weer samen komen. En gezien dit het laatste seizoen is zal dat ook wel gebeuren. Verder niet zo bijzondere ep. Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Heb net op net 5 gekeken. Lijkt me idd moeilijk om zo'n geheim te moeten bewaren maar ik vond Susan wel een beetje een zeikerd hoor.
Ben benieuwd wat er met die nieuwe buurman is. Heb nog geen spoilers gelezen wat nieuw is voor mij
Ja, het valt mee. Vanavond was de premiere van seizoen 8quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...
In Amerika zijn ze pas bij aflevering vijf. Vier afleveringen lopen ze maar achter dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...
Daarom kijk ik ook altijd GTST op RTL Lounge, ook geen reclamequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net5 word daar steeds beter in. Met Grey's lopen ze zelfs maar 2 afleveringen achter volgens mij. Rizzoli & Isles loopt ook niet veel achter, dus dat doen ze goedMaar toch download ik het gewoon ( en/of ik haal het op dvd ) omdat ik een gruwelijke hekel heb aan reclames bij series. Zit je er net lekker in...
Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife
Ik vind het gewoon heel sneu voor haar dat ze het idee had dat ze allebei voor hun huwelijk wilden gaan vechten met behulp van therapie etc., en dat Tom dus ondertussen allang verder is gegaan. Dat heeft verder niks te maken met waarom het huwelijk mis is gelopen of dat ze Tom ging bespioneren lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.
Ik vind Tom toch een heel redelijk man. Vind het vrij begrijpelijk dat Tom na al die jaren het niet meer kan opbrengen om aan Lynette's hoge eisen te beantwoorden. Het leek er vaak op dat die man niks goed kon doen terwijl hij nog zo zijn best deed. Lynette moet vooral eens aan haar eigen dominerende gedrag werken. Dat is na mijn mening ook wat een wig tussen hun heeft gedreven.
Ik denk dat hij waarschijnlijk zal ontdekken dat ze iets te maken hebben met het lijk, dat binnen korte tijd opgegraven zal worden, aangezien het op de plek ligt waar die nieuwe huizen geplaatst gaan worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.
Is inderdaad al een paar afleveringen geleden, maar die scene was wel hilarisch! Ik ging ook echt stuk toen ik hem zagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kijk het nog niet zo lang maar vind het echt heel leuk.Ik moest gisteren zo lachen bij die scene met die autodief.
Dat die auto wegracete en Bree zei dat dat die tante/vriendin was.
Oeps, ik zie het idd nu pas staan (USA).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je zit volgens mij in het verkeerde topicAmerika loopt een paar afleveringen voor namelijk
ik vind susan ook altijd de minst leuke verhaallijn hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef md89 het volgende:
Die scene dat Gabrielle en Carlos bij Bob en Lee op bezoek waren om hun te vragen als 'guardian'![]()
"We love Juanita and....the other one!"dat gevoel heb ik ook altijd..Juanita and the other one.
Ik vind trouwens dat Susan wel vaak van die langdradige verhaallijnen krijgt. Nu weer met die schildercursus steeds..kan aan mij liggen hoor dat ik het gewoon niks aan vind.![]()
Volgens mij had hij een tip gehad dat die man daar gezien was of had hij hem zelf gezien toen ze van het ene huis naar het andere liepen tijdens dat etentje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm, vreemd dat Ben Bree zo graag wil helpen. Ik bedoel, hij is bereid een misdrijf te plegen voor haar...zomaar?!
Ook vreemd dat Chuck met een foto van de dode stiefpa van Gabby bij Bree komt. Waarom zoekt hij in Wisteria Lane? Daar woonde die vent toch helemaal niet. Wat voor aanknopingspunt heeft hij dan?
Dat vind ik ook echt een bedenkelijk en ongeloofwaardig iets... Bree en hij hebben die man dus zien lopen tijdens die progressive diners, en daarom komt hij met die foto aanzetten en begint hij Bree te beschuldigen. Ongeloofwaardig mi. Trouwens iemand die je niet kent, en die je passeert in je buurt, herinner je je twee maanden later niet meer...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook vreemd dat Chuck met een foto van de dode stiefpa van Gabby bij Bree komt. Waarom zoekt hij in Wisteria Lane? Daar woonde die vent toch helemaal niet. Wat voor aanknopingspunt heeft hij dan?
Ik mag hem ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind die aussie ben, ondanks zijn lekkerheidsgehalte, wel heul erg slecht acteren!
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.quote:Op maandag 14 november 2011 19:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Vanmorgen de laatste twee afleveringen achter elkaar gekeken. Heb me wel weer vermaakt. Vond het wel raar dat de schilderijen van Susan zo maar gebruikt konden worden voor die tentoonstelling. Normaal mag dat echt niet, maar ja voor het verhaal wel goed natuurlijk! Die Chuck is trouwens wel heel eng aan het worden...
Idd. Maar Chuck probeert Bree gewoon te kwetsen/wraak te nemen en draait door. Daar is het hele onlogische op gebaseerd. Helaas voor Bree is er ook daadwerkelijk iets te vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt een bedenkelijk en ongeloofwaardig iets... Bree en hij hebben die man dus zien lopen tijdens die progressive diners, en daarom komt hij met die foto aanzetten en begint hij Bree te beschuldigen. Ongeloofwaardig mi. Trouwens iemand die je niet kent, en die je passeert in je buurt, herinner je je twee maanden later niet meer...
Vergeet die auto niet. Ik vind het wel retespannend worden. Ben benieuwd hoe de serie gaat eindigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet.
[..]
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.
Verder goede ep. Ik denk zo dat Chuck binnekort tragisch overlijdt net voordat hij het hele verhaal inlevert bij zijn baas. Zoals alle midseason cliffhangers van DH, haha. Maar niet erg. Ben alleen benieuwd hoe ze de andere helft van het seizoen gaan vullen dan.
Ik loop iets achter qua episodes, maar ze hebben nog steeds niet ontcijferd wie dat briefje heeft verstuurd naar Bree toch? Ik denk niet dat op het moment dat Chuck tragisch overlijdt ( waar ik mijn twijfels bij heb ) het hele verhaal van dode stiefvader al is afgerond. Ik heb zo'n idee dat het nog wel uitkomt eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet.
[..]
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.
Verder goede ep. Ik denk zo dat Chuck binnekort tragisch overlijdt net voordat hij het hele verhaal inlevert bij zijn baas. Zoals alle midseason cliffhangers van DH, haha. Maar niet erg. Ben alleen benieuwd hoe ze de andere helft van het seizoen gaan vullen dan.
Dat briefje is denk ik niet door Chuck gestuurd want het was toen nog 'aan' tussen hen. Er moet dus nog iemand zijn die ervan weet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik loop iets achter qua episodes, maar ze hebben nog steeds niet ontcijferd wie dat briefje heeft verstuurd naar Bree toch? Ik denk niet dat op het moment dat Chuck tragisch overlijdt ( waar ik mijn twijfels bij heb ) het hele verhaal van dode stiefvader al is afgerond. Ik heb zo'n idee dat het nog wel uitkomt eigenlijk.
Zeer benieuwd hoe alles gaat eindigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer blij dat Julie ( Andrea Bowen ) terugkomt! De actrice heeft in 99 afleveringen meegespeeld van DH dus dan haalt ze de 100 toch nog! Ik hoop dat er nog wat meer personages terug komen voor een final visit.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Maartel het volgende:
Redelijk grote spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop toch wel op een happy end hoor!quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Tegan het volgende:
Mij enorm voorspelbaar dat Chuck nu dood is. Maar wel prettig voor het verhaal
.
Ik zou het niet eens zo erg vinden als Bree nu ook a la Alice de voiceover zou doen het laatste deel van het seizoen. En dood zou zijn dus.
Nee joh, 't is ook het laatste seizoen dus dan had ze nog wel even geschoten voor het eindequote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Was dit de laatste van het seizoen? Vanwege de cliffhanger met Bree?
Ik denk dat hit & run and briefjes Orson's werk zijn. Zou voor hem ook niet voor 't eerst zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ook Carlos. Eigen moeder doodgereden (of zwaargewond dan, volgens mij ging ze door een ongeluk in het ziekenhuis pas 'echt' dood) en nu zelf iemand doodrijden. Da's helemaal des Desperate Housewives.
Zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 05:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat hit & run and briefjes Orson's werk zijn. Zou voor hem ook niet voor 't eerst zijn.
(Alleen zou t dan wel een plothole wezen dat Bree het handschrift niet herkent)
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.
Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".
Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie![]()
!
Ze lijkt erg op Charisma Carpenter!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Aventura het volgende:
Waar ken ik die vrouw van Alejandro ookalweer van?
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.
Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".
Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie![]()
!
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Huh whatsup met Ben de geldwolf? Ik dacht dat hij aan liefdadigheid deed
Alsof het dan wel kan. Maargoed, we hebben gezien dat hij het niet kon..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurd
op een gegeven moment zie je vanuit een auto een shot vanuit diegene en een hand op t stuur
leek me niet de hand van een bemoeizuchtig omaatje..
Volgende week ook geen nieuwe aflevering ivm de Super Bowl (vind ik zelf ook topquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom ligt deze serie iedere keer weer stil naar 3 afleveringen. Krijg er echt de schijt van
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las net datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Ik las ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet, die brief was van die Martha Huber en Orson zal daar wel vanaf hebben geweten, wie weet zelfs via Bree. Ze zijn immers getrouwd geweest.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef useralex het volgende:
wat ik nog niet snap is die brief, dat is precies hetzelfde is als die van Mary Alice Young, zal Orson al vanaf het begin betrokken bij dit hele verhaal? serieuze mindfuck dit
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Of hij heeft gewoon dat verhaal gehoord van Bree? Zal me niks verbazen als hij samen werkte met die agent bijvoorbeeld en daarvan de precieze tekst heeft gekregen uit het politie archief.
Verbaast me trouwens niks dat er nu weer een week tussen zit, is bij meer series zo. wordt er wel gek van al die pauzes tussendoor!
Er waren wel geruchten over een dood, maar dat kan ook goed McCluskey zijn. Of Renee ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deels jammer dat het Orson is. Had hem wel de serie willen zien eindigen samen met Bree. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hij had dus ook die Chuck overreden of is dat nog niet bekend?
Sowieso heb ik een gevoel dat het geen typisch happy-ending series finale gaat worden. Ik gok dat het wel goed afgerond eindigd maar dat een van de 4 huisvrouwen het niet overleefd of iets dergelijks of dat ze allemaal verhuizen of weet ik veel wat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Nicollette Sheridan in tranen
van onze redactie
AMSTERDAM - Voormalig Desperate Housewives-actrice Nicollette Sheridan hield het niet droog in de rechtszaal...
Vandaag begon het proces van de actrice tegen de bedenker en de zender. Nicollette werd, naar eigen zeggen, ten onrechte uit de serie geschreven.
Ze had vandaag zakdoeken nodig om haar tranen te stelpen toen haar advocaat sprak:. "Mevrouw Sheridan staat er alleen voor in een stad waarin niemand een zender durft aan te pakken."
Nicollette zou onder meer zijn geslagen door bedenker Marc Cherry. Zijn advocaat ontkende dat vandaag. Volgens hem stond allang vast dat het karakter Edie Britt uit de serie geschreven zou worden, en heeft dat niets te maken met vermeende problemen op de set. De zaak gaat de komende dagen verder.
Het karakter Edie was altijd mijn favoriet. Vind de serie minder leuk zonder haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit is toch wel een beetje jammer zo vlak voor de laatste show
[..]
Aangezien ze pas nog een lijk heeft begraven vermoed ik niet dat ze George er bij zullen halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef useralex het volgende:
Was het niet Bree (ook nog) die George liet sterven, terwijl hij zelfmoord pleegde? misschien wordt ze daarvoor wel opgepakt? dat zou allerlei gaten in de serie nog even lekker opvullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |