abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:16:49 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81121758

Welcome to Wisteria Lane!

Narrated by deceased resident Mary Alice (Brenda Strong), Desperate Housewives uncovers the real secrets behind the closed doors of her suburban neighbours...

There's Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mum who'll go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids...
Bree Van De Kamp (Marcia Cross), whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis (Eva Longoria), the ex-model with everything she's ever wanted - a rich husband, a big house - and a passionate affair with her 17-year-old gardener.
Then there are the men... Sexy new neighbour Mike Delfino (Jamie Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention;
Gabrielle's better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a diamond necklace, so she should do whatever he tells her; and as for Mary Alice's newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he's digging up the pool in the middle of the night.

From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she'ss planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbour's closed door in this seemingly perfect American suburb of Wisteria Lane.

The series rocketed to the top of the ratings from the premiere episode, and immediately the term "desperate housewives" became a cultural phenomenon, warranting "the real desperate housewives" features in magazines and such TV shows as The Oprah Winfrey Show and The Dr. Phil Show. The show has been credited, along with Lost and Grey's Anatomy.

Starring
Teri Hatcher as Susan Delfino
Felicity Huffman as Lynette Scavo
Marcia Cross as Bree Hodge
Eva Longoria Parker as Gabrielle Solis
Nicollette Sheridan as Edie Britt
Ricardo Antonio Chavira as Carlos Solis
Doug Savant as Tom Scavo
Kyle MacLachlan as Orson Hodge
Dana Delany as Katherine Mayfair
Neal McDonough as Dave Williams
Shawn Pyfrom as Andrew Van De Kamp
Brenda Strong as Mary Alice Young
James Denton as Mike Delfino

Also starring
Charlie Carver as Porter Scavo
Max Carver as Preston Scavo
Joshua Logan Moore as Parker Scavo
Kendall Applegate as Penny Scavo

Formerly starring
Steven Culp - Rex Van De Kamp (Season 1) recurring afterwards
Alfre Woodard - Betty Applewhite (Season 2) recurring previously
Mark Moses - Paul Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Cody Kasch - Zach Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Jesse Metcalfe - John Rowland (Season 1) recurring afterwards
Richard Burgi - Karl Mayer (Seasons 1-2) recurring otherwise
Mehcad Brooks - Matthew Applewhite (Season 2) recurring previously
Page Kennedy - Caleb Applewhite #1 (Season 2) credited until ep. 30
NaShawn Kearse - Caleb Applewhite #2 (Season 2) first appearance in ep. 31
Roger Bart - George Williams (Seasons 1-2) recurring otherwise

Vorige delen:
Desperate Housewives (VS-kijkers!)
Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Desperate Housewives (VS) #3 - Tempting isn't it?
Desperate Housewives (VS) #4 - It's extra Juicy!
Desperate Housewives (VS) #5 - Dylan discovers the truth
Desperate Housewives (VS) #6 - An evil husband...

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 07-05-2010 10:22:20 ]
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:22:41 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81121943
Kan iemand even een OP maken, want het is nu heel erg irritant om een OP te klussen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81122312
Alvast TVP.

Voor de OP : Edie Britt ( Nicholette Sheridan ) speelt niet meer mee he. Ik zal anders vanmiddag wel even een OP in elkaar knutselen.
pi_81122998
Ik kan me best een beetje inleven in Eddie, maar niets maakt het voor mij ok dat hij die vrouwen vermoord...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:06:27 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81123364
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alvast TVP.

Voor de OP : Edie Britt ( Nicholette Sheridan ) speelt niet meer mee he. Ik zal anders vanmiddag wel even een OP in elkaar knutselen.
Katherine is ook weg, dus die hoort er ook niet meer bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_81123505
Zijn er al nieuwtjes of trailers van de volgende aflevering?
pi_81129805
Tvp, was weer een leuke aflevering, vooral met Gaby en Susan.. Ben benieuwd hoe het met Sam, Eddie en Patrick afloopt
pi_81147413
Kan niet wachten tot de volgende aflevering! Zijn we eigenlijk niet al bijna aan het eind van het seizoen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:41:14 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81158318
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Yachiru het volgende:
Kan niet wachten tot de volgende aflevering! Zijn we eigenlijk niet al bijna aan het eind van het seizoen?
Er komen er nog 2 volgens mijn kalender.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81171827
Terugvindwanhopigehuisvrouw!
pi_81173995
TVP, ben heel benieuwd van Patrick, Sam en Eddie nog gaan uitvreten.
pi_81178032
Ik wil een wat betere OP maken , maar hoe krijg ik het zo, zoals het nu in de OP is, met de links van IMDB. Dat als je op Teri Hatcher klinkt je meteen word doorgestuurd naar IMDB. Thanks alvast
pi_81206272
Ik wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar I Orson.....zo lief...
  maandag 10 mei 2010 @ 14:54:22 #14
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81253389
Nééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé

Dat einde
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81270212
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil NIET verder kijken!
Ik durf niet meer!

[ Bericht 5% gewijzigd door Yachiru op 10-05-2010 22:04:20 ]
pi_81270513
Ik keek het toch maar even af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te spannend. En ik wil niet weten wat voor een cliffhanger ze nu weer bedacht hebben

Edit: zo beter?

[ Bericht 22% gewijzigd door Yachiru op 10-05-2010 21:56:45 ]
pi_81272154
Misschien handig om het even in spoilers te doen? Het is nógal een spoiler!
SPOILER
pi_81272255
Hoezo spoiler, de aflevering is al uitgezonden .
pi_81272711
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Tegan het volgende:
Hoezo spoiler, de aflevering is al uitgezonden .
En iedereen kijkt het gelijk de eerst komende dag? Zo had ik de vorige aflevering ook pas op de donderdag gekeken.

Toch net als met games, niemand waardeert het als je het einde openbaar op een forum verklapt. En daar zou dan de argumentatie 'de game is al uit' ook gelden?

Heb er zelf geen last van, maar kan me goed voorstellen dat andere het niet willen lezen voordat ze de aflevering hebben gezien.
pi_81272963
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef LeNick het volgende:

[..]

En iedereen kijkt het gelijk de eerst komende dag? Zo had ik de vorige aflevering ook pas op de donderdag gekeken.

Toch net als met games, niemand waardeert het als je het einde openbaar op een forum verklapt. En daar zou dan de argumentatie 'de game is al uit' ook gelden?

Heb er zelf geen last van, maar kan me goed voorstellen dat andere het niet willen lezen voordat ze de aflevering hebben gezien.
Sorry, dacht er niet zo bij na, ik ging van mezelf uit. Ik ga namelijk niet naar dit topic voor ik de nieuwste aflevering heb gezien maarja, dat ben ik hè
pi_81273007
Nee, de regel is altijd geweest dat je er gewoon over kan praten als de aflevering al is geweest. Als je het pas later kijkt en niets wil weten dan moet je het topic maar ff vermijden .
pi_81273197
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Sorry, dacht er niet zo bij na, ik ging van mezelf uit. Ik ga namelijk niet naar dit topic voor ik de nieuwste aflevering heb gezien maarja, dat ben ik hè
Haha, kan het wel goed begrijpen hoor! Het was natuurlijk geen persoonlijke aanval
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Tegan het volgende:
Nee, de regel is altijd geweest dat je er gewoon over kan praten als de aflevering al is geweest. Als je het pas later kijkt en niets wil weten dan moet je het topic maar ff vermijden .
Ok, nouja, ik ben gewend dat het vrij gebruikelijk is spoilers te gebruiken.. Maarja, weer verder over DH!
pi_81273287
Ik gebruik alleen spoilers voor dingen die nog niet zijn uitgezonden...

Maar ontopic over Susan dan, het nieuwe mysterie van volgend seizoen komt vast haar huis huren... Want het is bijna de finale toch?
pi_81273291
Neeh niet verder! Veel te spannend!
pi_81273333
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers voor dingen die nog niet zijn uitgezonden...

Maar ontopic over Susan dan, het nieuwe mysterie van volgend seizoen komt vast haar huis huren... Want het is bijna de finale toch?
Ja, nog maar 2 afleveringen denk ik? Ik haat cliffhangers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')