Katherine is ook weg, dus die hoort er ook niet meer bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alvast TVP.
Voor de OP : Edie Britt ( Nicholette Sheridan ) speelt niet meer mee he. Ik zal anders vanmiddag wel even een OP in elkaar knutselen.
Er komen er nog 2 volgens mijn kalender.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Yachiru het volgende:
Kan niet wachten tot de volgende aflevering! Zijn we eigenlijk niet al bijna aan het eind van het seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik wil NIET verder kijken!![]()
Ik durf niet meer!
[ Bericht 5% gewijzigd door Yachiru op 10-05-2010 22:04:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel te spannend. En ik wil niet weten wat voor een cliffhanger ze nu weer bedacht hebben![]()
Edit: zo beter?
[ Bericht 22% gewijzigd door Yachiru op 10-05-2010 21:56:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iedereen kijkt het gelijk de eerst komende dag? Zo had ik de vorige aflevering ook pas op de donderdag gekeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Tegan het volgende:
Hoezo spoiler, de aflevering is al uitgezonden.
Sorry, dacht er niet zo bij na, ik ging van mezelf uit. Ik ga namelijk niet naar dit topic voor ik de nieuwste aflevering heb gezien maarja, dat ben ik hèquote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef LeNick het volgende:
[..]
En iedereen kijkt het gelijk de eerst komende dag? Zo had ik de vorige aflevering ook pas op de donderdag gekeken.
Toch net als met games, niemand waardeert het als je het einde openbaar op een forum verklapt. En daar zou dan de argumentatie 'de game is al uit' ook gelden?![]()
Heb er zelf geen last van, maar kan me goed voorstellen dat andere het niet willen lezen voordat ze de aflevering hebben gezien.
Haha, kan het wel goed begrijpen hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Sorry, dacht er niet zo bij na, ik ging van mezelf uit. Ik ga namelijk niet naar dit topic voor ik de nieuwste aflevering heb gezien maarja, dat ben ik hè
Ok, nouja, ik ben gewend dat het vrij gebruikelijk is spoilers te gebruiken.. Maarja, weer verder over DH!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Tegan het volgende:
Nee, de regel is altijd geweest dat je er gewoon over kan praten als de aflevering al is geweest. Als je het pas later kijkt en niets wil weten dan moet je het topic maar ff vermijden.
Ja, nog maar 2 afleveringen denk ik? Ik haat cliffhangers!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers voor dingen die nog niet zijn uitgezonden...
Maar ontopic over Susan dan, het nieuwe mysterie van volgend seizoen komt vast haar huis huren... Want het is bijna de finale toch?
Ga nou maar kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gaat Teri Hatcher de serie uit? Of begrijp ik dat nou verkeerd? ( Heb de ep nog niet gezien )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik moest echt zo hard lachen, lolquote:Op maandag 10 mei 2010 22:18 schreef Blistering het volgende:
Die Orson toen ie tegen Andrew aanreed, ''Anything?''. Priceless gewoon.
Oh ja, natuurlijk, net als die buurvrouw. En de politie komt natuurlijk net op tijd binnen bij Eddy.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:15 schreef Maartel het volgende:
DH kennende wordt Sam slachtoffer van de bom zoals altijd gebeurt met mensen die te veel weten
Jep, en Nick duikt net op tijd op uit het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, net als die buurvrouw. En de politie komt natuurlijk net op tijd binnen bij Eddy.
Na zoveel drama en geweld zou het wel realistisch zijn als een van de vier hoofdrolspeelsters het een keer niet haalt. Brengt meteen veel drama mee, de nasleep enzo. Hoeft niet eens te betekenen dat de actrice de serie uit moet..ze kan nog verschijnen als een special guest star ; in drooms en dergelijke, of iemand die haar nog ziet, terwijl ze dood is, alla Izzie in Grey's Anatomy....maar dat haalt niet weg dat ik het extreem jammer zou vinden...en het gebeurt toch niet, want ze hebben contracten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef Blistering het volgende:
Ze zullen nooit de hoofdpersonen voorgoed laten vertrekken uit de serie, dus het is dan ook 99% zeker dat Lynette niet vermoord wordt door Eddie, al is het maar omdat ze zwanger is. Al zou dat de boel wel wat schokkender maken
Exactly, ik wil er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Na zoveel drama en geweld zou het wel realistisch zijn als een van de vier hoofdrolspeelsters het een keer niet haalt. Brengt meteen veel drama mee, de nasleep enzo. Hoeft niet eens te betekenen dat de actrice de serie uit moet..ze kan nog verschijnen als een special guest star ; in drooms en dergelijke, of iemand die haar nog ziet, terwijl ze dood is, alla Izzie in Grey's Anatomy....maar dat haalt niet weg dat ik het extreem jammer zou vinden...en het gebeurt toch niet, want ze hebben contracten.
Ja! Zij is mijn favoriete housewife!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Exactly, ik wil er ook niet aan denken. Lynette is zo lief altijd.
Ik vind Bree altijd wel grappig ; maar overall is Susan mijn favoriet, altijd zulke domme situaties waarin ze terechtkomt, pech met mannen in het verleden etc. Van de trap afvallen als ze haar dochter hoort praten over condoomsquote:
Ja idd, dat dacht ik nou ook toen ik het zag. Zat er gewoon op te wachten tot ze het beeldje per ongeluk tóch zou laten vallen, om vervolgens van schrik achteruit te deinzen.. zo tegen de kast met de rest van de beeldjes aan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef Maartel het volgende:
't was trouwens érg on-Susan om zo te jongleren met beeldjes en ze niet te laten vallen!
Precies!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef Maartel het volgende:
't was trouwens érg on-Susan om zo te jongleren met beeldjes en ze niet te laten vallen!
Ik vind het juist spannend met Angie!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef Michellee het volgende:
WAT EEN AFLEVERING! Ik moet zeggen dat ik de verhaallijn rondom Angie het minste vind.
Maar Lynette ik hoop het toch niet... ik vind die buik sowieso eng, ben bang dat ze steeds valt ofzo...
Die 2 kindjes van Gabrielle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |