abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:51:03 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_48994144

Welcome to Wisteria Lane!

Narrated by deceased resident Mary Alice (Brenda Strong), Desperate Housewives uncovers the real secrets behind the closed doors of her suburban neighbours...

There\'s Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mum who\'ll go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids...
Bree Van De Kamp (Marcia Cross), whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis (Eva Longoria), the ex-model with everything she\'s ever wanted - a rich husband, a big house - and a passionate affair with her 17-year-old gardener.
Then there are the men... Sexy new neighbour Mike Delfino (Jamie Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention;
Gabrielle\'s better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a diamond necklace, so she should do whatever he tells her; and as for Mary Alice\'s newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he\'s digging up the pool in the middle of the night.

From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she’s planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbour\'s closed door in this seemingly perfect American suburb of Wisteria Lane.

The series rocketed to the top of the ratings from the premiere episode, and immediately the term \"desperate housewives\" became a cultural phenomenon, warranting \"the real desperate housewives\" features in magazines and such TV shows as The Oprah Winfrey Show and The Dr. Phil Show. The show has been credited, along with Lost and Grey\'s Anatomy.

Starring
Teri Hatcher - Susan Mayer
Felicity Huffman - Lynette Scavo
Marcia Cross - Bree Van De Kamp
Eva Longoria - Gabrielle Solis
Nicollette Sheridan - Edie Britt
Ricardo Antonio Chavira - Carlos Solis
Andrea Bowen - Julie Mayer
Doug Savant - Tom Scavo
Kyle MacLachlan - Orson Hodge
Brenda Strong - Mary Alice Young
James Denton - Mike Delfino

Also starring
Shawn Pyfrom - Andrew Van De Kamp
Joy Lauren - Danielle Van De Kamp
Josh Henderson - Austin Britt
Brent Kinsman - Preston Scavo
Shane Kinsman - Porter Scavo
Zane Huett - Parker Scavo

Formerly starring
Steven Culp - Rex Van De Kamp (Season 1) recurring afterwards
Alfre Woodard - Betty Applewhite (Season 2) recurring previously
Mark Moses - Paul Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Cody Kasch - Zach Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Jesse Metcalfe - John Rowland (Season 1) recurring afterwards
Richard Burgi - Karl Mayer (Seasons 1-2) recurring otherwise
Mehcad Brooks - Matthew Applewhite (Season 2) recurring previously
Page Kennedy - Caleb Applewhite #1 (Season 2) credited until ep. 30
NaShawn Kearse - Caleb Applewhite #2 (Season 2) first appearance in ep. 31
Roger Bart - George Williams (Seasons 1-2) recurring otherwise

Vorige delen:
Desperate Housewives (VS-kijkers!)
Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Desperate Housewives (VS) #3 - Tempting isn't it?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:53:12 #2
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_48994198
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:
Mike weg, Susan is ook gek dat ze niet meteen na Ians vertrek naar Mike toegerend is snachts. Eigen schuld dikke bult en heel voorspelbaar ook . Gabi , .

Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette .
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:59 schreef Cootz het volgende:
Óf Mike óf Ian komt nog wel terug... of allebei natuurlijk... we hebben nog een paar afleveringen dit seizoen...

Zoals ik een paar weken geleden al zei: ze doen nog iets met Kayla en Lynette... dat zal in ieder geval volgende week ook nog wel doorgaan... En verder gaat het zoals ik al dacht, het kabbelt wat verder op Wisteria Lane. Best leuk om naar te kijken, maar ik denk dat ik niet de enige ben die in DH nu de gebruikelijke absurditeit mist... 't Gilbert-lijntje is alweer gesloten, dus het gaat nu alleen nog maar over liefde, nieuwe liefde (Rick/Lynette, Edie/Carlos, Victor/Gaby), oude liefde (Susan/Mike, Susan/Ian, Carlos/Gaby)...

Toch was Gaby wel weer geniaal deze aflevering... en Kayla natuurlijk, die Lynette al even in de tang had toen ze het lachje doorhad...
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toffe aflevering weer . Maar kut dat Mike nu weer weg is. Kayla is trouwens echt een rotkind, niet normaal.Veel te bijdehand. En McClusky blijft een liefie . Enne, wanneer komt Bree weer terug?
En hier weer verder!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:49:16 #3
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_48995910
Ik had nooit gemerkt dat Mike en Carlos beste vrienden waren......ik had sowieso nooit gemerkt dat de mannen in Wysteria Lane aan vrienden deden. Ze waren alleen maar "de man van" behalve Mike dan.. Het heeft me meerdere seizeonen gekost om de namen van de mannen te kunnen onthouden.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_48996741
Ik ben zooo benieuwd naar de cliffhanger(s)
pi_49001916
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Spacehamster het volgende:
Ik had nooit gemerkt dat Mike en Carlos beste vrienden waren......
Dat waren ze ook niet... Toen Mike uit z'n coma ontwaakte, heeft Carlos dat verzonnen omdat ie ergens moest wonen...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_49008857
omg wat schrok ik de laatste aflevering van die tarantula.. Da's het engste wat ik ooit in Desperate Housewives heb gezien.. ik zat echt te gruwelen!! Vond het echt vreselijk
pi_49094037
Arme Lynette Vond ze net zo goed bij elkaar passen die twee.
En een beetje over the top wat Susan betreft, had meer iets van een sprookje weg zo met Mike weer als reddende engel..Desperate Disney
Mind the gap
pi_49101599
Die carlos, Bro's before Ho's. Geweldig.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49112717
was weer een heerlijke aflevering
volgens mij houdt Carlos dat met Edie echt niet lang vol

[ Bericht 42% gewijzigd door janimie op 07-05-2007 19:58:48 ]
pi_49135492
Heeel goed dat ze Lynette niet hebben laten vreemd gaan, dit is veel mooier. Ik begin Bree wel te missen trouwens.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:49:13 #11
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49258408
Nu pas de aflevering gezien.

Bro's before ho's. Victor huurde boeven in !! Ik ben echt blij dat Lynette niet is vreemdgegaan. Leuke gast, maar wel creepy en niks voor Lynette. Wel beetje jammer van die idiote uibarsting. Susan in de bush. Mike .
Whatever I want.
pi_49278988
Nou, Carlos en Gaby komen echt wel wee bij elkaar. Maar wel pas volgend seizoen denk ik.
Dat is eens wat anders...
pi_49333190
Uhm, kan iemand mij dat laatste stukje uitleggen van die mannen die die andere man in elkaar sloegen . Snapte niet waar dat over ging..
pi_49333279
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uhm, kan iemand mij dat laatste stukje uitleggen van die mannen die die andere man in elkaar sloegen . Snapte niet waar dat over ging..
Laat maar, snap het al .
pi_49334552
valt er al een nieuwe aflevering te downloaden ?
  zondag 13 mei 2007 @ 16:23:54 #16
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49334607
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef janimie het volgende:
valt er al een nieuwe aflevering te downloaden ?
Probeer het over 12uur nog eens. Hij wordt vannacht pas uitgezonden .
Whatever I want.
pi_49334776
ah, nou dat hou ik allemaal niet zo stipt bij
  zondag 13 mei 2007 @ 16:53:59 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49335562
morgen even de laatste 6 bijkijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:59:34 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49354560
Oeh een part 1 en volgende week part 2 als season finale !!
Whatever I want.
  maandag 14 mei 2007 @ 16:43:21 #20
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49369597
Oh My Edy vuil wicht, Carlos lokken met een baby en gewoon door blijven slikken !! Double wedding !! Gabi gaat niet met Victor trouwen denk ik, ze had toch twijfels.. Dat hele Rick/Lynette gedoe zeg, wat ontzettend idioot van Lynette hoe ze zich gedraagt, djeez. Zo zielig voor Tom ! Lynette heeft geen ziekte denk ik.
Whatever I want.
pi_49378530
Gaby (tegen Susan) "So that you know, if I was a lesbian, I'd totally do you"
  maandag 14 mei 2007 @ 21:06:33 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_49378777
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef PeRi het volgende:
Oh My Edy vuil wicht, Carlos lokken met een baby en gewoon door blijven slikken !! Double wedding !! Gabi gaat niet met Victor trouwen denk ik, ze had toch twijfels.. Dat hele Rick/Lynette gedoe zeg, wat ontzettend idioot van Lynette hoe ze zich gedraagt, djeez. Zo zielig voor Tom ! Lynette heeft geen ziekte denk ik.
Leuke aflevering weer. Geweldig dat stukje met Susan en Gabrielle.
"I would totally do you if I was a lesbian" .

Hoop wel dat Lynette niks heeft, zo'n verhaallijn met kanker maakt het gelijk zo deprimerend .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_49382281
Inderdaad, dat zou echt jammer zijn. En ik vind ook dat Lynette overdrijft zeg. Ik vond het echt zielig voor Tom.
En even los van dit alles, ik keek laatst weer seizoen 1, en ik vond Rex echt de tofste van de mannen. Jammer dat hij er niet meer is.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49540411
Van wiki:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49543026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')