quote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef PeRi het volgende:
Mike weg, Susan is ook gek dat ze niet meteen na Ians vertrek naar Mike toegerend is snachts. Eigen schuld dikke bult en heel voorspelbaar ook. Gabi
,
.
Ik heb helemaal geen zin in een jaloerse Tom en overspeligachtige iig gedoe met Lynette.
quote:Op maandag 30 april 2007 17:59 schreef Cootz het volgende:
Óf Mike óf Ian komt nog wel terug... of allebei natuurlijk... we hebben nog een paar afleveringen dit seizoen...
Zoals ik een paar weken geleden al zei: ze doen nog iets met Kayla en Lynette... dat zal in ieder geval volgende week ook nog wel doorgaan... En verder gaat het zoals ik al dacht, het kabbelt wat verder op Wisteria Lane. Best leuk om naar te kijken, maar ik denk dat ik niet de enige ben die in DH nu de gebruikelijke absurditeit mist... 't Gilbert-lijntje is alweer gesloten, dus het gaat nu alleen nog maar over liefde, nieuwe liefde (Rick/Lynette, Edie/Carlos, Victor/Gaby), oude liefde (Susan/Mike, Susan/Ian, Carlos/Gaby)...
Toch was Gaby wel weer geniaal deze aflevering... en Kayla natuurlijk, die Lynette al even in de tang had toen ze het lachje doorhad...![]()
En hier weer verder!quote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toffe aflevering weer. Maar kut dat Mike nu weer weg is. Kayla is trouwens echt een rotkind, niet normaal.Veel te bijdehand. En McClusky blijft een liefie
. Enne, wanneer komt Bree weer terug?
Dat waren ze ook niet... Toen Mike uit z'n coma ontwaakte, heeft Carlos dat verzonnen omdat ie ergens moest wonen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Spacehamster het volgende:
Ik had nooit gemerkt dat Mike en Carlos beste vrienden waren......
Laat maar, snap het alquote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uhm, kan iemand mij dat laatste stukje uitleggen van die mannen die die andere man in elkaar sloegen. Snapte niet waar dat over ging..
Probeer het over 12uur nog eens. Hij wordt vannacht pas uitgezondenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef janimie het volgende:
valt er al een nieuwe aflevering te downloaden ?
Leuke aflevering weer. Geweldig dat stukje met Susan en Gabrielle.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef PeRi het volgende:
Oh My Edy vuil wicht, Carlos lokken met een baby en gewoon door blijven slikken![]()
!! Double wedding
!! Gabi gaat niet met Victor trouwen denk ik, ze had toch twijfels.. Dat hele Rick/Lynette gedoe zeg, wat ontzettend idioot van Lynette hoe ze zich gedraagt, djeez. Zo zielig voor Tom
! Lynette heeft geen ziekte denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en toen wat later met die duiven, als er 40 boven ze zouden rondcirkelenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Toen Mike uitlegde waarom een chocolade fontein niet goed zou zijn.![]()
![]()
Ja zo kwam het ook op mij over. Ineens gaat ze chemokuur krijgen enzo, en wij hoorde alleen maar dat ze iets in d'r hoofd had de vorige aflevering. Maar als ze er teveel op in zouden gaan zou de show misschien wat te depri worden en daar zou dan vast veel geklaag over zijn gekomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:07 schreef PeRi het volgende:
Dus Lynette heeft ineens wel een ziekte? Wat leuk dat ze dat toch even goed duidelijk hebben gemaakt, heb het idee dat ik een aflevering heb gemist.. Dr ma
!
24?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef Mvnl het volgende:
Wat betreft Edie: ik hoop dat ze dood is, omdat ik cliffhangers die achteraf wel meevallen nogal flauw vind, geef mij maar een serie waarin af-en-toe écht iets gebeurt..
Klopt, Victor wants to run for governor. Als hij de latino-voters meekrijgt dan wordt het waarschijnlijk een stuk makkelijker om te winnen. Gaby ziet het alleen niet zo zitten, ben benieuwd hoe ze dit gaan uitwerken. Kan een leuke verhaallijn worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef LeNeHe het volgende:
Victor is met Gaby getrouwd zodat hij meer stemmen zou krijgen en populairder zou worden onder de zuid-amerikaanse stemmers omdat Gaby ook van die afkomst is. Dat is tenminste wat ik begrepen heb.![]()
quote:'Suicide is Painless'
Through early morning fog I see
visions of the things to be
the pains that are withheld for me
I realize and I can see...
[REFRAIN]:
that suicide is painless
It brings on many changes
and I can take or leave it if I please.
I try to find a way to make
all our little joys relate
without that ever-present hate
but now I know that it's too late, and...
[REFRAIN]
The game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
so this is all I have to say.
[REFRAIN]
The only way to win is cheat
And lay it down before I'm beat
and to another give my seat
for that's the only painless feat.
[REFRAIN]
The sword of time will pierce our skins
It doesn't hurt when it begins
But as it works its way on in
The pain grows stronger...watch it grin, but...
[REFRAIN]
A brave man once requested me
to answer questions that are key
is it to be or not to be
and I replied 'oh why ask me?'
[REFRAIN]
'Cause suicide is painless
it brings on many changes
and I can take or leave it if I please.
...and you can do the same thing if you please.
Dat is idd een idee. Zou best kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zat te denken he, DH is natuurlijk begonnen met een zelfmoord. Dus... misschien ipv Mary Alice nu Edie als voice-over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |