Nee dat ga je niet menen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over een maand pas trouwens weer een nieuwe episode.
Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet menen toch?Wat is dat toch in Amerika?
Het is een natuurlijke dood en als iemand ergens in de avond/ nacht overlijdt waar niemand bij is, zullen ze ook niet gaan mierenneuken over een uur meer of minder gok ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
En dat lijkverhaal van vorige week: erg onwaarschijnlijk. 1) het is wel erg toevallig dat hij overlijdt op de dag dat z'n nieuwe testament ingaat, 2) ze kunnen toch wel vaststellen dat hij langer dood is dan de familie heeft opgegeven?
7 weken zonder stops? Nou nou, durven ze dat wel aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een maand?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef emss het volgende:
Nog niet gezien, maar:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UIquote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hierna wel weer 2 weken wachten volgens mij want volgende week komen er 2 afleveringen achter elkaar van Brothers & Sisters ( 2 nieuwe ) = ook erg leuk dus mij hoor je niet klagen
Haha ja ik was ook al even in de war om de UIquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UI.
Verder wel leuke aflevering, maar ik was er helemaal uit omdat het dus al een maand niet meer kwam...
Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staanquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef June. het volgende:
Pff, door al die pauzes was ik helemaal vergeten te kijken. Ik wacht nu wel tot het seizoen klaar is en kijk het dan wel. Ben ook compleet vergeten waar het verhaal over gaat
same herequote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staanBij het Previously on DH stukje had ik echt zoiets van, owja, das waar ook, Beth is dood. Was ik compleet vergeten
Joey / Pacey van Dawson's Creekquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UI.
Op zondag??quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Michellee het volgende:
jaja! Er is weer een nieuwe aflevering!
Dat dacht ik dus ook al. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. In dat lijntje Felicia / Paul heb ik niet zoveel zin, eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm vermakelijk en spannend! Maar als Carlos Andrew kan vergeven, waarom Bree dan niet? Hij moet zich toch kunnen voorstellen dat het als moeder lastig is om je zoon te verraden/aan te geven. Maar het levert vast weer lekker drama op
Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit ietsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Catwoman1986 het volgende:
Net weer de nieuwe aflevering gezien. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Lynette, altijd dat extreem bemoeizuchtige gedoe van haar, heel erg irritant!
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, het is ook altijd hetzelfde. Zij en Tom zijn het ergens niet over eens, what else is new... Vond het allebei altijd leuke karakters, nu zijn ze irritant geworden.
Ik in het begin ook wel. Maar ik kan me voorstellen dat als je de dood in de ogen hebt gekeken dat je dan ineens zo iemand die je red kan verafgoden...quote:Beetje matige aflevering. Vind het eigenlijk ook vreemd dat Susan ineens zoveel om Paul geeft. Ja, hij heeft toestemming voor die donornier gegeven, maar hallo, hij heeft nogal wat andere dingen gedaan.
Hoop dat er nog iets verrassends gaat gebeuren dit seizoen...
Ja Bree met die cop gaat wel wat worden, ik zou niet weten wat anders zijn functie is geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit ietsKan ze niet de moeder voor dat nieuwste kind gaan spelen i.p.v Tom als kind te behandelen.
Ik hoop dat Bree de cop gaat doen
Nee dat van Bree was volgens mij echt alleen om doe andere vrouw hoop te geven op een andere toekomst.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
He, Ignacio Suarez! Wie zal die man zijn? De vader van Carlos die wraak komt halen? De abusive stepfather van Gaby?
Lynette is ineens veruit het irritantste seriepersonage ever geworden. Ik hoop dat zij en Tom uit elkaar gaan, die ruzies van hun komen me de strot uit.
En Bree een hoerHeb ik wat gemist? Kan het me echt nauwelijks voorstellen. Ik dacht eerst dat die agent het verhaal verzon om die opgepikte prostituee weer op het goede spoor te brengen, maar het kwam later op me over alsof Bree echt een hoer is geweest. Hmm.
Susan die wordt opgepakt op school vond ik ook vrij ongeloofwaardig.
dit dusquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje.
Eens... en liefst zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
Mja hij doet het gewoon heel goed op zijn werk, daar mag ie best trots op zijn. Logisch dat hij zich zo gaat gedragen als hij van zijn vrouw nooit goedkeuring krijgt..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje.
Echt he! Van mij mogen Paul en Felicia samen wel een dodelijk ongeluk krijgen, hoewel Paul van mij mag blijven als hij gewoon normaal en aardig doet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |