abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93836608
Desperate Housewives (USA)

Starring

Teri Hatcher as Susan Mayer
Felicity Huffman as Lynette Scavo
Marcia Cross as Bree Van de Kamp
Eva Longoria Parker as Gabrielle Solis
Brenda Strong as (narrator) Mary Alice Young
Doug Savant as Tom Scavo
Ricardo Antonio Chavira as Carlos Solis
James Denton as Mike Delfino
Vanessa Williams as Renee Perry
Mark Moses as Paul Young

Vorige topics

Desperate Housewives (VS-kijkers!)
Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Desperate Housewives (VS) #3 - Tempting isn't it?
Desperate Housewives (VS) #4 - It's extra Juicy!
Desperate Housewives (VS) #5 - Dylan discovers the truth
Desperate Housewives (VS) #6 - An evil husband...
Desperate Housewives (USA) #7 So you'll go camping with us?
Desperate Housewives (USA) #8 I'm losing a lot of blood
Desperate Housewives (USA) # 9 - The hell is he doing?!
Desperate Housewives (USA) # 10 - Wilhemina is back on TV!

[ Bericht 11% gewijzigd door Tegan op 08-03-2011 22:33:31 ]
pi_93836664
Goede TT. ^O^
pi_93836946
Over een maand pas trouwens weer een nieuwe episode. ;(
pi_93837884
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee dat ga je niet menen toch? :{ Wat is dat toch in Amerika? :N
pi_93838604
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nee dat ga je niet menen toch? :{ Wat is dat toch in Amerika? :N
Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.
pi_93839901
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
En dat lijkverhaal van vorige week: erg onwaarschijnlijk. 1) het is wel erg toevallig dat hij overlijdt op de dag dat z'n nieuwe testament ingaat, 2) ze kunnen toch wel vaststellen dat hij langer dood is dan de familie heeft opgegeven?
Het is een natuurlijke dood en als iemand ergens in de avond/ nacht overlijdt waar niemand bij is, zullen ze ook niet gaan mierenneuken over een uur meer of minder gok ik.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93839954
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Yup, 3 april pas weer. Geen idee waarom. Goede nieuws is dat de laatste zeven afleveringen wel onafgebroken worden uitgezonden.
7 weken zonder stops? Nou nou, durven ze dat wel aan? :P
Feauteaux
pi_93854822
leuk foto in de TS!

Waat? Zo lang nog!? I hate this! :(
pi_93991334
Waarom die pauzes? Als ze niet genoeg afl hebben start dan veel later, of een langere stop in december. OF nog beter, maak meer afleveringen!

Ik vind DH geweldig maar de kwaliteit van de show is een stuk achteruit gegaan. En dat vind ik best jammer. Toch blijf ik wel kijken! Tot het einde ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SW8810 op 12-03-2011 02:09:00 (foutje) ]
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:10:29 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93991392
quote:
:'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_94166840
quote:
Een maand? :X Ik wilde net kijken... :'(
pi_95019277
Jeej, eindelijk weer een nieuwe aflevering!

Hij was weer leuk. Paul die eindelijk een beetje tot bedaren komt. Andrew ook een alcoholist, verbazend hoor ;).
Ben benieuwd wat ze gaan doen met de season finale, vast iets met Felicia/Martha (vergeet altijd wie de dode is en wie de levende) versus Paul Young.
pi_95019460
Felicia is de levende ;) Martha Huber is gedood in S1

Wist niet dat er weer een nieuwe was :O
pi_95022151
Eindelijk de niewe aflevering *O* Zo even kijken.
pi_95022270
topic komt omhoog, zal wel nieuwe aflevering zijn... YESSSSS ^O^
pi_95022322
Wat tof, ik had in mijn hoofd dat er pas volgende week een nieuwe aflevering zou zijn. Later vandaag even lekker voor zitten. c_/
pi_95022705
Hierna wel weer 2 weken wachten volgens mij want volgende week komen er 2 afleveringen achter elkaar van Brothers & Sisters ( 2 nieuwe ) = ook erg leuk dus mij hoor je niet klagen :)
pi_95027843
Nog niet gezien, maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95030145
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef emss het volgende:
Nog niet gezien, maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.
pi_95030170
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hierna wel weer 2 weken wachten volgens mij want volgende week komen er 2 afleveringen achter elkaar van Brothers & Sisters ( 2 nieuwe ) = ook erg leuk dus mij hoor je niet klagen :)
Ik herkende je haast niet met je nieuwe UI :o.

Verder wel leuke aflevering, maar ik was er helemaal uit omdat het dus al een maand niet meer kwam...
pi_95044107
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Verder wel leuke aflevering, maar ik was er helemaal uit omdat het dus al een maand niet meer kwam...
Haha ja ik was ook al even in de war om de UI :P

Ik vond het een toffe aflevering! Ik vond het einde tussen Paul en Susan echt tof, ben blij dat dat gezeur tussen die 2 nu eindelijk over lijkt te zijn. Jammer dat die Felicia op zo'n stiekeme manier grijnsde dat je wel kunt verwachten dat ze roet in het eten gaat gooien.

Ik was even bang dat we nu weer voor de zoveelste keer een drama tussen Tom en Lynette zouden krijgen over werk, maar dat was gelukkig snel voorbij :)

Heel apart trouwens dat hij ineens de sleutels van die auto had :')
Feauteaux
  maandag 4 april 2011 @ 21:18:38 #22
208890 June.
Seriously?
pi_95044223
Pff, door al die pauzes was ik helemaal vergeten te kijken. Ik wacht nu wel tot het seizoen klaar is en kijk het dan wel. Ben ook compleet vergeten waar het verhaal over gaat :')
Shine bright like a diamond.
pi_95044443
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef June. het volgende:
Pff, door al die pauzes was ik helemaal vergeten te kijken. Ik wacht nu wel tot het seizoen klaar is en kijk het dan wel. Ben ook compleet vergeten waar het verhaal over gaat :')
Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staan :P Bij het Previously on DH stukje had ik echt zoiets van, owja, das waar ook, Beth is dood. Was ik compleet vergeten :')
Feauteaux
pi_95044655
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja dat is echt heel vervelend. Ik dacht ook dat er vandaag niks zou zijn tot ik dit topic ineens bovenbaan zag staan :P Bij het Previously on DH stukje had ik echt zoiets van, owja, das waar ook, Beth is dood. Was ik compleet vergeten :')
same here :Y
pi_95058393
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Joey / Pacey van Dawson's Creek _O_

Ik ga trouwens mee met June ; ik wacht gewoon even af tot het hele seizoen is afgelopen, want met al die breaks....en als je dan de rating ook ziet van de aflevering ( qua kijkcijfers ) heeft afgelopen aflevering een series low gehaald ( 2.8 of iets dergelijks ). Gaan mensen klagen over dat de serie in kwaliteit achteruit is gegaan ( bij tvbythenumbers waar je ook reacties kan plaatsen ) terwijl het duidelijk aan de programmering van ABC ligt. Kijk maar hier op FOK...bijna niemand wist dat er weer een nieuwe aflevering was. Zoveel breaks daarzo...
pi_95620598
jaja! Er is weer een nieuwe aflevering!
pi_95620656
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Michellee het volgende:
jaja! Er is weer een nieuwe aflevering!
Op zondag??
pi_95671581
Hij staat online van gisteravond! Ik ben benieuwd, straks kijken. c_/
pi_95671837
Ik vond 'm vermakelijk en spannend! Maar als Carlos Andrew kan vergeven, waarom Bree dan niet? Hij moet zich toch kunnen voorstellen dat het als moeder lastig is om je zoon te verraden/aan te geven. Maar het levert vast weer lekker drama op :9
pi_95700099
Het zal vooral voor drama tussen Carlos en Gaby zorgen want ik neem aan dat Gaby gewoon om blijft gaan met Bree.
Feauteaux
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:19:30 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706449
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm vermakelijk en spannend! Maar als Carlos Andrew kan vergeven, waarom Bree dan niet? Hij moet zich toch kunnen voorstellen dat het als moeder lastig is om je zoon te verraden/aan te geven. Maar het levert vast weer lekker drama op :9
Dat dacht ik dus ook al. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. In dat lijntje Felicia / Paul heb ik niet zoveel zin, eigenlijk :@. Beetje flauw van dat gedoe :').

En goeie eyeopener voor Lynette, die opmerking van Renee: dat het steeds vaker weg zijn van Tom de schaduwzijde is van een dikke bankrekening.
Niet meer actief op Fok!
pi_96269363
Net weer de nieuwe aflevering gezien. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Lynette, altijd dat extreem bemoeizuchtige gedoe van haar, heel erg irritant!
Feauteaux
pi_96292511
Pff, het is ook altijd hetzelfde. Zij en Tom zijn het ergens niet over eens, what else is new... Vond het allebei altijd leuke karakters, nu zijn ze irritant geworden.

Beetje matige aflevering. Vind het eigenlijk ook vreemd dat Susan ineens zoveel om Paul geeft. Ja, hij heeft toestemming voor die donornier gegeven, maar hallo, hij heeft nogal wat andere dingen gedaan.

Hoop dat er nog iets verrassends gaat gebeuren dit seizoen...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:09:38 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96293997
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Catwoman1986 het volgende:
Net weer de nieuwe aflevering gezien. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Lynette, altijd dat extreem bemoeizuchtige gedoe van haar, heel erg irritant!
Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit iets :') Kan ze niet de moeder voor dat nieuwste kind gaan spelen i.p.v Tom als kind te behandelen.

Ik hoop dat Bree de cop gaat doen w/
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:09:32 #35
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_96360738
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, het is ook altijd hetzelfde. Zij en Tom zijn het ergens niet over eens, what else is new... Vond het allebei altijd leuke karakters, nu zijn ze irritant geworden.
Eens.
quote:
Beetje matige aflevering. Vind het eigenlijk ook vreemd dat Susan ineens zoveel om Paul geeft. Ja, hij heeft toestemming voor die donornier gegeven, maar hallo, hij heeft nogal wat andere dingen gedaan.

Hoop dat er nog iets verrassends gaat gebeuren dit seizoen...
Ik in het begin ook wel. Maar ik kan me voorstellen dat als je de dood in de ogen hebt gekeken dat je dan ineens zo iemand die je red kan verafgoden...
pi_96418446
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde. Tom mag nooit iets :') Kan ze niet de moeder voor dat nieuwste kind gaan spelen i.p.v Tom als kind te behandelen.

Ik hoop dat Bree de cop gaat doen w/
Ja Bree met die cop gaat wel wat worden, ik zou niet weten wat anders zijn functie is geweest :P

Ik snap soms niet wat Tom nog bij haar doet, ik was volgens mij allang weg gegaan, zo iemand kun je toch de nek omdraaien? Laat haar idd fijn voor penny of polly of hoe heet die baby gaan zorgen, Tom redt zich zelf prima.
Feauteaux
pi_96540813
He, Ignacio Suarez *O*! Wie zal die man zijn? De vader van Carlos die wraak komt halen? De abusive stepfather van Gaby?

Lynette is ineens veruit het irritantste seriepersonage ever geworden. Ik hoop dat zij en Tom uit elkaar gaan, die ruzies van hun komen me de strot uit. :')

En Bree een hoer :? Heb ik wat gemist? Kan het me echt nauwelijks voorstellen. Ik dacht eerst dat die agent het verhaal verzon om die opgepikte prostituee weer op het goede spoor te brengen, maar het kwam later op me over alsof Bree echt een hoer is geweest. Hmm.

Susan die wordt opgepakt op school vond ik ook vrij ongeloofwaardig.
pi_96541350
Owja weer een nieuwe, zo even kijken *O*
Feauteaux
pi_96546079
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
He, Ignacio Suarez *O*! Wie zal die man zijn? De vader van Carlos die wraak komt halen? De abusive stepfather van Gaby?

Lynette is ineens veruit het irritantste seriepersonage ever geworden. Ik hoop dat zij en Tom uit elkaar gaan, die ruzies van hun komen me de strot uit. :')

En Bree een hoer :? Heb ik wat gemist? Kan het me echt nauwelijks voorstellen. Ik dacht eerst dat die agent het verhaal verzon om die opgepikte prostituee weer op het goede spoor te brengen, maar het kwam later op me over alsof Bree echt een hoer is geweest. Hmm.

Susan die wordt opgepakt op school vond ik ook vrij ongeloofwaardig.
Nee dat van Bree was volgens mij echt alleen om doe andere vrouw hoop te geven op een andere toekomst.

Lynette wordt met de dag irritanter. Als ik toch een man zou hebben die met zo'n verrassing thuis zou komen, zou mij die kampeertrip gestolen kunnen worden! Het is toch super lief en juist hartstikke fijn dat ze een keer echt lekker weg kunnen met het gezin.
Ik zou het niet erg vinden als ze uit elkaar zouden gaan, Lynette heeft het voor een groot deel zelf veroorzaakt. Tom probeert zo zijn best te doen, maar alles wordt afgekeurd.

Ik ben wel benieuwd naar Susan, in principe moet er wel te bewijzen zijn dat Felicia er mee te maken heeft, zij is altijd bij Susan geweest en zij heeft steeds de anti-vries gekocht. Maargoed, bewijs dan maar eens dat Susan er niets mee te maken heeft...
Feauteaux
  maandag 9 mei 2011 @ 22:01:07 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96571627
Zo irritant. Tom wilde die baan niet eens, zij jankt en zanikt tot hij het wel doet, en dan huilen dat ie moet werken :r :r :r :r
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 23:08:36 #42
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96576711
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje. :')
Are you fokking to me?
pi_96585617
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind Tom en Lynette allebei vervelend. Alles wat hier over Lynette gezegd is beaam maar Tom is ook een echte ass geworden. Hij voelt zich nogal wat met zijn baantje. :')
dit dus
ben dat gezeik ook wel beetje zat ...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:10:56 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96591586
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2011 @ 12:41:59 #45
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96592856
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat "Paul moet dood" ook wel een beetje zat nu. Laat Susan maar weer gaan en stop dinges maar weer in het gevang en schrijf haar de serie uit.
Eens... en liefst zo snel mogelijk.
Are you fokking to me?
pi_96605213
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Marie30 het volgende:
Mja hij doet het gewoon heel goed op zijn werk, daar mag ie best trots op zijn. Logisch dat hij zich zo gaat gedragen als hij van zijn vrouw nooit goedkeuring krijgt..
Feauteaux
pi_96605266
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
Echt he! Van mij mogen Paul en Felicia samen wel een dodelijk ongeluk krijgen, hoewel Paul van mij mag blijven als hij gewoon normaal en aardig doet.
Feauteaux
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:09:09 #48
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_96709273
Lynette is gewoon een raging bitch.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_96795323
Ik erger me meer aan dat Suzan ineens wel kan koken...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:45:09 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96795799
Meer, echt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')