abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87498033
(Desperate Housewives) is an American television comedy-drama series created by Marc Cherry, who also serves as show runner, and produced by ABC Studios and Cherry Productions. Executive producers, as of the fourth season, are Marc Cherry, Bob Daily, George W. Perkins, John Pardee and Joey Murphy, David Grossman, Larry Shaw and Sabrina Wind.

The setting of the show is the street of Wisteria Lane in the fictional American town of Fairview in the Eagle State. It follows the lives of a group of women, seen through the eyes of their dead neighbor. They work through domestic struggles and family life, while facing the secrets, crimes and mysteries hidden behind the doors of their—at the surface—beautiful and seemingly perfect suburban neighborhood

The show features an ensemble cast, headed by (Teri Hatcher) as Susan Mayer, (Felicity Huffman) as Lynette Scavo, (Marcia Cross) as Bree Van de Kamp and (Eva Longoria Parker) as Gabrielle Solis. (Brenda Strong) narrates the show as the deceased Mary Alice Young, appearing sporadically in flashbacks or dreams.

ABC Currently airs the Seventh season of the award winning show.

Starring :

Teri Hatcher as Susan Mayer
Felicity Huffman as Lynette Scavo
Marcia Cross as Bree Van de Kamp
Eva Longoria Parker as Gabrielle Solis
Vanessa Williams as Renee
Mark Moses as Paul Young ( Season 1-2) + Season 7
Brenda Strong as (Narrator) Mary Alica Young
Doug Savant as Tom Scavo
Kyle MacLachlan as Orson Hodge
Ricardo Antonio Chavira as Carlos Solis
James Denton as Mike Delfino
Shawn Pyfrom as Andrew Van De Kamp
Andrea Bowen as Julie Mayer ( season 5 guest role, season 6 recurring )

Previously Starring :

Neal McDonough as Dave Williams ( Season 5 )
Dana Delany as Katherine Mayfair ( Seasons 4 , 5 , 6 )
Nicollette Sheridan as Edie Britt ( Seasons 1-5 )
Mark Moses - Paul Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Jesse Metcalfe - John Rowland (Season 1) recurring afterwards
Richard Burgi - Karl Mayer (Seasons 1-2) recurring otherwise
Mehcad Brooks - Matthew Applewhite (Season 2) recurring previously
Steven Culp - Rex Van De Kamp (Season 1) recurring afterwards
Roger Bart - George Williams (Seasons 1-2) recurring otherwise
Page Kennedy - Caleb Applewhite #1 (Season 2) credited until ep. 30
NaShawn Kearse - Caleb Applewhite #2 (Season 2) first appearance in ep. 31
Alfre Woodard - Betty Applewhite (Season 2) recurring previously
Andrea Bowen as Julie Mayer ((Season 1-4) + 6 recurring

Schedule :

Season 7, Episode 4 – Aired: 10/17/2010
The Thing That Counts is What's Inside

Season 7, Episode 5 – Aired: 10/24/2010
Let Me Entertain You

Season 7, Episode 6 – Aired: 10/31/2010
Excited and Scared

Season 7, Episode 7 – Aired: 11/7/2010
TBA

DVD Sales :

Seasons 1-6 of Desperate Housewives also released on dvd on both ; Regio 1 and Regio 2 / 4 . Dvd's include alot of bloopers, interviews, and alternate endings and much more.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 15:42:52 ]
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:40:48 #2
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_87498178
Vanavond de nieuwe aflevering maar weer even kijken!!!!
pi_87500369
TVP. Verheug me alweer op de volgende :9.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:14:02 #4
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_87501544
Wilhelmina is back ... and she's WilhelMEANer than ever!
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_87678229
Hij was weer leuk :D . Niet zo spectaculair als normaal, maar toch zeker vermakelijk!

Susan die lekker ging hangen aan d'r billboard was wel leuk gedaan! Vond de Penny/Lynette scene niet heel boeiend, wel een lieve dochter die Penny, ik ging er bijna iets achter zoeken.

En ik geloof nooit dat Renee uit vrije wil Keith opgeeft voor Bree, klinkt gewoon te mooi om waar te zijn!

Gabby/dochter gedoe gaat ook nog wel leuk worden, helemaal nu ze haar ''eigen'' dochter meer gaat verwennen dan Juanita.

Wat ik trouwens wel vaag vind, Mike & Susan zitten in geldnood maar ze rijden wel in de duurste auto's. Verpats die Dodge Ram en die Volvo en koop iets goedkopers, maar daar denken ze blijkbaar niet aan ofzo :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87679443
Ja, dat van die auto viel me ook al op! En hoe kan het in godsnaam negenduizend dollar kosten als je één zo'n poster vernielt?

Verder wel een leuke aflevering, maar niet al te boeiend. Ik weet zeker dat Grace er nog wel achter gaat komen dat Gaby haar echte moeder is, want het lag er nu al dik bovenop, met dat cadeautje. Niet dat dat kind zo ver zou doordenken, maar dit escaleert nog wel :P.

Erg vreemd dat Lynette uitgebreid op de koffie ging bij Bree terwijl Penny oppaste.. sorry hoor, maar dat doe je toch niet als moeder?
pi_87690777
Die 9000 dollar was toch om geen enkele poster meer van Susan op te hangen? Hoe zouden ze eigenlijk aan die foto zijn gekomen vroeg ik me af, die was wel erg geposeerd.
Spoilers!
pi_87696204
heb nooit kunnen begrijpen hoe juanita uit gabby had kunnen komen. maar now it all makes sense. alhoewel, celia ziet er ook niet uit alsof ze de genen van gabby draagt...
pi_87710802
Ja, ik wou het net zeggen.... is die andere dochter niet ook verwisseld? ;)
pi_87710994
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef emss het volgende:
Ja, ik wou het net zeggen.... is die andere dochter niet ook verwisseld? ;)
:') :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:32:32 #11
46613 BaRdmann
pi_87723138
Waar is Celia overigens? Al sinds begin seizoen nergens te bespeuren ...

Was echt een van de grappigste afleveringen in lange tijd. Vooral Juanita als 'voorbeeldige' dochter in het park was super... En dan Gaby die een beginners Chanel handtasje had gekocht (en Renee daarop: U are the best mom ever!) _O-

En wie zou de poster van Susan uit de vuilbak hebben genomen? Ik gok Paul eigenlijk ...
pi_87726212
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef BaRdmann het volgende:En wie zou de poster van Susan uit de vuilbak hebben genomen? Ik gok Paul eigenlijk ...
ik denk het ook. paul irriteert me echt. ik vind het nieuwe seizoen echt leuk zover, maar paul had van mij echt niet hoeven terugkomen! :r
pi_87727791
Ja, Paul was het. Ze deden het lijken of Mike het was, maar Paul gaat Susan natuurlijk weer chanteren etc etc.
pi_87730604
Vind dit seizoen tot nu toe wel leuk! Tot en met afl 3 gezien, dus ben benieuwd hoe het verder loopt, vooral met Gaby en de dochters.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:17:25 #15
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_87732880
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Paul was het. Ze deden het lijken of Mike het was, maar Paul gaat Susan natuurlijk weer chanteren etc etc.
Ik vond juist dat ze deden alsof het Paul was, met zo'n evil muziekje erbij enzo. :P
En dan blijkt over enkele afleveringen opeens dat Mike het al die tijd al wist, en dan wordt Susan weer boos dat hij het geld verkoos boven haar waardigheid. En uiteindelijk doet Susan dan iets onhandigs en dan moeten ze lachen en maken ze het goed. :s)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_87739021
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze deden alsof het Paul was, met zo'n evil muziekje erbij enzo. :P
En dan blijkt over enkele afleveringen opeens dat Mike het al die tijd al wist, en dan wordt Susan weer boos dat hij het geld verkoos boven haar waardigheid. En uiteindelijk doet Susan dan iets onhandigs en dan moeten ze lachen en maken ze het goed. :s)
Haha ja ik denk ook dat het toch wel Mike is. Het lijkt me vergezocht dat het Paul is. Alhoewel dat chantageverhaal dan wel weer echt wat voor Paul is.
Waarom zou hij trouwens dat huis van McCluskey willen hebben?

Toen Penny op moest passen had ik ff het idee dat ze een dubbele agenda had, alsof ze wat gemeens van plan wat :P Maar dat lijkt dus wel mee te vallen. Ik vind de oude Penny trouwens leuker dan de nieuwe. Snap ook niet zo goed waarom er een nieuwe is omdat het nieuwe meisje maar een half jaar ouder is in het echt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:42:51 #17
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87771831
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_87774749
Waarom hebben ze Penny vervangen? Dit meisje lijkt helemaal niet op Penny.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 22:36:59 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_87774830
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:19 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Toen Penny op moest passen had ik ff het idee dat ze een dubbele agenda had, alsof ze wat gemeens van plan wat :P Maar dat lijkt dus wel mee te vallen. Ik vind de oude Penny trouwens leuker dan de nieuwe. Snap ook niet zo goed waarom er een nieuwe is omdat het nieuwe meisje maar een half jaar ouder is in het echt.
Ik dacht dat Penny de baby drank had gegeven om stil te blijven!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87776670
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik dacht dat Penny de baby drank had gegeven om stil te blijven!
:D Ja ik dacht ook dat ze er iets evils mee had gedaan :P
Feauteaux
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:57:20 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87787438
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef emss het volgende:
Waarom hebben ze Penny vervangen? Dit meisje lijkt helemaal niet op Penny.
Het is mij niet eens opgevallen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87790689
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is mij niet eens opgevallen :').
Oh Penny is vervangen, het is mij ook nog niet opgevallen :D
pi_87802601
De oude had een liever gezicht vind ik :P

Sneak peek voor volgende week btw: http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=438463618203
Feauteaux
pi_87807328
De oude was inderdaad lief. Maar misschien krijgt Penny nu wel een story-line, omdat ze de moeite hebben genomen de actrice te vervangen. Het was altijd zo'n achtergrond karakter. Ik zocht ook iets achter het gedrag van Penny :-) ben benieuwd..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:08:32 #25
46613 BaRdmann
pi_87809517
Het rare is: Lynette heeft 5 kinderen. En je ziet ze NOOIT. Enfin, toch nooit op de achtergrond of zo. Ook wel weinig storylines (ik denk dat Parker nog nooit een storyline heeft gehad).

En zou het niet cool zijn moest een volwassen Kayla (remember her?) nog wat roet in het eten zou komen gooien bij Lynette?

[ Bericht 34% gewijzigd door BaRdmann op 21-10-2010 21:17:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')