quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef emss het volgende:
Ja, ik wou het net zeggen.... is die andere dochter niet ook verwisseld?
ik denk het ook. paul irriteert me echt. ik vind het nieuwe seizoen echt leuk zover, maar paul had van mij echt niet hoeven terugkomen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef BaRdmann het volgende:En wie zou de poster van Susan uit de vuilbak hebben genomen? Ik gok Paul eigenlijk ...
Ik vond juist dat ze deden alsof het Paul was, met zo'n evil muziekje erbij enzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Paul was het. Ze deden het lijken of Mike het was, maar Paul gaat Susan natuurlijk weer chanteren etc etc.
Haha ja ik denk ook dat het toch wel Mike is. Het lijkt me vergezocht dat het Paul is. Alhoewel dat chantageverhaal dan wel weer echt wat voor Paul is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze deden alsof het Paul was, met zo'n evil muziekje erbij enzo.
En dan blijkt over enkele afleveringen opeens dat Mike het al die tijd al wist, en dan wordt Susan weer boos dat hij het geld verkoos boven haar waardigheid. En uiteindelijk doet Susan dan iets onhandigs en dan moeten ze lachen en maken ze het goed.
quote:Zoiets zal het wel zijn.Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze deden alsof het Paul was, met zo'n evil muziekje erbij enzo.
En dan blijkt over enkele afleveringen opeens dat Mike het al die tijd al wist, en dan wordt Susan weer boos dat hij het geld verkoos boven haar waardigheid. En uiteindelijk doet Susan dan iets onhandigs en dan moeten ze lachen en maken ze het goed.
quote:Ik dacht dat Penny de baby drank had gegeven om stil te blijven!Op woensdag 20 oktober 2010 01:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Toen Penny op moest passen had ik ff het idee dat ze een dubbele agenda had, alsof ze wat gemeens van plan watMaar dat lijkt dus wel mee te vallen. Ik vind de oude Penny trouwens leuker dan de nieuwe. Snap ook niet zo goed waarom er een nieuwe is omdat het nieuwe meisje maar een half jaar ouder is in het echt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat Penny de baby drank had gegeven om stil te blijven!
quote:Het is mij niet eens opgevallenOp woensdag 20 oktober 2010 22:35 schreef emss het volgende:
Waarom hebben ze Penny vervangen? Dit meisje lijkt helemaal niet op Penny.
quote:Oh Penny is vervangen, het is mij ook nog niet opgevallenOp donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is mij niet eens opgevallen.
quote:Dat kun je toch niet vergelijken?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:17 schreef emss het volgende:
Ik vind Desperate housewives zo'n leuke serie! Heb nog niets van het nieuwe seizoen van Grey's Anatomy gezien omdat ik DH nu veel leuker vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: en nog wat inhouden voor volgende afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door BaRdmann op 25-10-2010 21:08:26 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:MichaelAusiello
Every episode of DESPERATE HOUSEWIVES moving forward must have a Vanessa Williams-Eva Longoria storyline. I demand it.
quote:sinds wanneer heet die polly eigenlijk paige?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:17 schreef emss het volgende:
Goh, wat een boel kinderen heeft Lynette ook...Porter, Preston, Parker, Penny, Paige, Patrick (overleden). En dan nog Kayla van Tom.
quote:Nou! dat ik vind nou geen gek ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
Misschien moet Susan maar gewoon de nanny worden van Lynette ofzo
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Nou! dat ik vind nou geen gek idee![]()
Vinden jullie ook niet dat bepaalde onderwerpen heel snel voorbij gaan?
Bijvoorbeeld Carlos en Gabby met hun “echte” kind. Binnen een paar afleveringen was het al duidelijk wie waar en waarom….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verhaallijn van Gaby en Carlos vind ik ook een beetje snel 'klaar'. Er zal vast nog wel meer gebeuren etc, maar gewoon al het feit dat ze zo simpel door gaan met het gewone leven alsof er niets aan de hand is...Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Ja inderdaad, maarja als Lynette haar maar door had laten gaan kreeg ze een mega luie en verwende tom + kidsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die moeder van Tom echt zielig!. Ze bedoelde het helemaal niet verkeerd!
quote:op internet stond zelfs dat polly scavo de dochter is van lynette en tom scavo. dus ben kennelijk niet de enige die zich daar in heeft vergist. nu staat op wikipedia inderdaad paige.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef emss het volgende:
Polly was de naam die per ongeluk op de taart van Penny stond.
quote:High Five !Op dinsdag 26 oktober 2010 17:58 schreef A-noniem het volgende:
hoop trouwens dat paul doodgaat. zijn we daar eindelijk voorgoed van verlost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |