SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:00 schreef Aventura het volgende:
Ik vind er ook weinig meer aan. Er gebeurt gewoon helemaal niks. Booooring. Enige die het nog een beetje leuk maakt is Vanessa Williams, die is hilarisch.
Dat dus, heb werkelijk geen idee wat ze toevoegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind juist Vanessa echt niets totaal toevoegen sinds ze erin zit...
Ben ik het ook mee eens. Ik vond ze in Ugly Betty geweldig, maar in DH vind ik ze echt 100 keer niets. Ik vind haar personage echt niet boeiend.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, heb werkelijk geen idee wat ze toevoegd.
Dat is echt een continuïteitsfaal ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik erger me meer aan dat Suzan ineens wel kan koken...
Morgen afgelopen?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
De seizoensfinale morgen is trouwens twee uur lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, ik vind het ook zeer ongeloofwaardig dat Lynette daar zo vlug over gegaan is... Als je ziet hoe ze over kleine dingen kan doorbomen. Toch vreemd dat dit op twee episodes vergeten is en dat Renee opnieuw haar beste vriendin is.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Renee is vooral heel rommelig geschreven.. 't ene moment haat ze kinderen, het volgende moment heeft ze een kinderwens, het ene moment is ze de zelfstandige vrouw, dan is ze weer smoorverliefd op Tom, en dan is dat weer over..
Season finale.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat vermoedde ik ook al, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef Maartel het volgende:
[..]TouchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 en 23 zijn nu samengevoegd. 22 heb ik nu gezien, best een aardige aflevering.quote:Op maandag 16 mei 2011 06:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Vandaag zou toch een dubbele aflevering zijn? Ik kan alleen ep 22 vinden.
zo, of je gebruikt ff spoilertag!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe finale! Cool hoe ze full-circle zijn gegaan met die chest a la seizoen 1. Toen hadden ze ook een lijk in een kist gekregen. En leuk dat ze nu allemaal partners in crime zijn, lol! En toch gelijk dat het die stiefvader van Gaby was, maar het lag op zich voor de hand.
Frisse verhaallijn met Tom en Lynette die waarschijnlijk, als het leek, uit elkaar gaan. Wil ze uiteindelijk wel weer bij elkaar hebben en wil ook niet dat ze gaan scheiden maar even apart leven lijkt me voor hen best wel goed.
Susan weer back in the lane, joepie!
Waarom? Het is uitgezonden.quote:
Samengevoegd? Ik heb alleen 22. Waar kan ik 23 vinden of de samengevoegde 22 en 23?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef CoJackso het volgende:
[..]
22 en 23 zijn nu samengevoegd. 22 heb ik nu gezien, best een aardige aflevering.
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Het is uitgezonden.
Wel heel raar om Ugly Betty haar lieve vader als kinderverkrachter te zien
Dan vermijd je dit topic toch even? Anders kunnen we ook wel rekening gaan houden met iedereen die het in het weekend pas kan zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...
Producers van DH waren waarschijnlijk dol op Ugly Betty. Eerst Vanessa Williams en nu dus de vader van Betty ^^quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo worden de regels alleen maar onduidelijk. Ik keek net pas voor het eerst hier omdat ik hem toen pas had gezien, anders had ik immers spoilers gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is vandaag binnen te halen dus ga er vanuit dat de meeste mensen vanavond na het werk pas kunnen kijken ...
Inderdaad, ik heb hem nu pas gezien dus tot die tijd het topic vermeden. Volgens mij is het algemeen bekend dat ergens zondag op maandagnacht de aflevering te bekijken is en genoeg mensen die al wel maandagochtend kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo worden de regels alleen maar onduidelijk. Ik keek net pas voor het eerst hier omdat ik hem toen pas had gezien, anders had ik immers spoilers gelezen.
Pretty much sums it upquote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem nu pas gezien dus tot die tijd het topic vermeden. Volgens mij is het algemeen bekend dat ergens zondag op maandagnacht de aflevering te bekijken is en genoeg mensen die al wel maandagochtend kijken
Ontopic: Super toffe aflevering!! Na al het gezeik tussen Lynette en Tom moest ik toch wel een traantje laten toen bekend werd dat ze uit elkaar gingen. Ik hoop niet dat het definitief is, maar een tijdelijk iets om ze flink wakker te schudden.
Felicia een ongeluk
Tof dat de meiden (en Carlos uiteraard) elkaar hebben geholpen! Ik vroeg me al af hoe ze wilden gaan zorgen dat het weer oke zou zijn tussen Bree en Carlos, maar dat is nu dus geregeld. Hopelijk komen ze er allemaal mee weg
Al met al wel een toffe seizoensfinale, ik wil wel weten hoe het verder gaat maar geen erge cliffhanger zodat het goed vol te houden is de komende paar maanden zonder
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nu alleen bang dat ze gaan hinten dat Felicia niet dood is
Dat zou ik echt bagger vinden, ik heb liever dat ze met de serie stoppen als ze niets nieuws meer kunnen verzinnen. Of dat ze gewoon nog eens 5 jaar vooruit gaan in de tijd. Maar niet steeds die oude koeien uit de sloot blijven halen, ik ben helemaal klaar met dat hele Felicia gezeik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nu alleen bang dat ze gaan hinten dat Felicia niet dood is
Dat snap ik ook niet helemaal, Paul was wellicht wat verzwakt door die troep uit dat infuus, maar samen hadden ze haar zeker kunnen hebben!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom lieten Paul en Susan die Felicia zomaar ontsnappen?
Nogal jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Het is uitgezonden.
Klinkt super!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:37 schreef Aventura het volgende:
Weeds of True Blood kijken. Die beginnen er juist mee!
Heerlijk dat de conservatieve Bree toch altijd de übergangster van het kliekje blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Promo/scene uit het laatste seizoen!
Heb er nu toch wel weer zin in
Was dat niet het lijk van de moeder van Zack, die tevens junk was en Zack wilde weghalen bij The Young familie...?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef emss het volgende:
Kan iemand mijn geheugen opfrissen over dat lijk in die chest van seizoen 1???![]()
Dat was inderdaad de biologische moeder van Zack.quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heerlijk dat de conservatieve Bree toch altijd de übergangster van het kliekje blijkt te zijn.
[..]
Was dat niet het lijk van de moeder van Zack, die tevens junk was en Zack wilde weghalen bij The Young familie...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |