abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102577042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op Amerikaanse forums word besproken dat Mary Alice wellicht niet echt dood is en dat ze op deze manier de aandacht trekt van de meiden. Ook omdat Cherry had aangegeven dat er tegen het einde een karakter terug zou komen ( levend ) waarvan we het echt niet hadden verwacht. Maar dat zou ik nogal vaag vinden....maar ik denk wel dat een bekend iemand het briefje heeft geschreven..die ook weet van Mary Alice. Paul wellicht? Zach?
Had dat nou niet gezegd ;( Als het daadwerkelijk zo is dat MA nog leeft is het geen verrassing meer voor me :D
pi_102577829
Denk dat je alsnog verrast zou zijn want de kans dat het echt gebeurd is gewoon nihil :P
pi_102578350
Nouja, je spoilt wel.
pi_102578379
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Tegan het volgende:
Nouja, je spoilt wel.
dit dus ... spoilers gewoon in een spoilertag zetten is een kleine moeite en houd het voor de rest die nog niets willen weten leuk ..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 11:19:59 ]
pi_102580017
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Tegan het volgende:
Nouja, je spoilt wel.
Ach, kom op. Het is een ver gezochte theorie. Als dat al een spoiler is -_-, Ik kan ook gaan roepen dat Bree gaat overlijden. Dat is ook een ver gezochte theorie. Is dat dan ook een spoiler? :D

maar heb het in spoiler tags gezet. Vaag dat je niet eens meer theorien ( hoe vaag ze ook zijn ) mag overleggen hier

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 12:39:06 ]
pi_102580154
Ik bedoel dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:48:19 #132
-1 #ANONIEM
pi_102580244
Ah, daar heb je wel gelijk in, sorry
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:30:46 #133
-1 #ANONIEM
pi_102645602
Leuke aflevering wederom! Susan maakte me echt aan het lachen met haar pogingen gearresteerd te worden.

Vraag me ondertussen wel af wie dat briefje heeft gestuurd. Paul zal wel niet maar Chuck ligt er weer te dik bovenop en bovendien weet ik niet of ik Paul volledig vertrouw. Het was pas toen Bree die naam noemde van Chuck dat hij zoiets had van : Oja...ja..ja hij. Geen idee in ieder geval.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:43:58 #134
59947 Catwoman1986
pi_102653259
Leuk weer! Ben ik de enige die na deze aflevering het idee heeft dat er wel eens meer kan gaan gebeuren tussen Carlos en Susan? :P

Tom is echt een zak, Lynette de schuld gaan geven terwijl hij zelf niks durft te zeggen. Volgens mij waren ze toch echt allebei een spelletje aan het spelen en was hij net zo goed schuldig.

Ik ben heel benieuwd wie het briefje heeft geschreven, ik denk niet dat het Chuck is, zou een beetje vreemd zijn als ze daar in aflevering 2 al de focus op leggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie weet gaat het wel om iets totaal anders, want waarom alleen Bree een briefje? En niet de andere meiden of Carlos?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:58:18 #135
-1 #ANONIEM
pi_102653820
SPOILER
Anoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:47:41 #136
336372 Moofasah
pi_102655493
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuk weer! Ben ik de enige die na deze aflevering het idee heeft dat er wel eens meer kan gaan gebeuren tussen Carlos en Susan? :P
Als dat gebeurd baal ik echt! Ik zou het heel onrealistisch vinden als Carlos en Susan zich tot elkaar aangetrokken voelen, en ik zou het ook helemaal niet bij het personage Susan vinden passen om vreemd te gaan. Dus hopelijk gaan de schrijvers ook niet voor zo'n goedkope afsluiting.

Die Charles Mesure (Ben) is trouwens wel echt een DILF :9~

maandag 3 oktober 2011 @ 17:58:51 #137
17217 shiNinG_staR
pi_102655845
Ik vind die Chuck zo'n engerd. Weet niet waarom, maar ik vind 'm alles behalve charmant, zowel qua uiterlijk als gedrag.

Ik vond Pauls reactie ook wel opvallend. Toen Bree Chucks volledige naam noemde zei hij gelijk; 'yup, dat is 'm'. Denk eigenlijk ook niet dat Chuck erachter zit. Ben wel benieuwd wie wel.

Wat was er ook alweer met Zach gebeurd in het vorige seizoen? Ik herinner me een scene dat Paul en Mike hem naar een kliniek brengen ofzo, of heb ik dat verkeerd onthouden?

Tom en Lynette :O. Zijn ze uit elkaar, gaat het gebitch op elkaar alsnog door. Tom zat echt verkeerd door Lynette de schuld te geven. Van mij mag DH wel een paar afleveringen zonder Tom (iets wat ik tijdens de eerste paar seizoenen nooit gezegd zou hebben..). Eentonig personage.

Denk niet dat Carlos en Susan iets gaan beginnen. Maar ze zullen vast gespot worden en dan denken anderen dat er iets broeit. In elk geval was het weer een leuke aflevering, moest vooral lachen om de scene tussen Renee en McCluskey. :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:08:19 #138
-1 #ANONIEM
pi_102656092
Zach is inderdaad het laatst gezien bij de kliniek :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:44:14 #139
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_102674904
Gabi met die stripper, hardop lachen hoor. En Carlos met die blinddoek ''that's not something you should do to someone that's been blind'' _O- _O-

Verder wel spannende leuke aflevering!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:16:05 #140
17217 shiNinG_staR
pi_102753175
Wat als Gaby's stiefvader toch niet dood is?! Hij bedreigt Bree uiteindelijk zodanig dat ze in de laatste aflevering zelfmoord pleegt. En het verhaal begint opnieuw ;)

Nee, geen spoilers, pure wilde speculatie. :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:20:46 #141
59947 Catwoman1986
pi_102756227
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat als Gaby's stiefvader toch niet dood is?! Hij bedreigt Bree uiteindelijk zodanig dat ze in de laatste aflevering zelfmoord pleegt. En het verhaal begint opnieuw ;)

Nee, geen spoilers, pure wilde speculatie. :P
Ze hebben toch allemaal het lijk gezien en begraven? Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Maargoed, deze serie heeft soms duistere wendingen. Het zou dan wel heel erg 'I know what you did last summer' worden trouwens :P

Ook opvallend dat er ineens focus wordt gelegd op de nieuwe buurman en Mike, zou een van die twee er iets mee te maken hebben? Mary Alice heeft toen de moeder van Zach en de vriendin van Mike vermoord. Weet hij niet van het briefje af enzo?
Dat maakt nog niet duidelijk waarom hij Bree zou gaan bedreigen maar toch :P
Feauteaux
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:10:25 #142
269493 SW8810
pi_102758081
Ik denk niet dat susan en carlos wat gaan krijgen, maar ze waren wel close. Vond ik.
Voor Susan en Carlos is het fijn dat ze met elkaar kunnen praten, ze zitten er beide heel erg mee.

O die Gaby :
quote:
Gabrielle: "Thirty. Eight. Days. That's like three years in hoo-ha time."
Ik vond deze website met foto's uit afleveringen die nu nog moeten komen.
Zal het even in een spoilertag zetten:
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:15:13 #143
-1 #ANONIEM
pi_102761778
Ik zet nog steeds in op een van de huisvrouwen zelf. Om zo Bree zover te krijgen om zich toch aan te geven ---> minder schuldgevoel. Maar als het een van de huisvrouwen zou zijn zouden ze zich wel anders gedragen denk ik eigenlijk.

Is gewoon nog te vroeg om iemand serieus te verdenken.. en ik denk ook niet dat Chuck het is. Veels te vroeg in het seizoen dat ze hem verdenken. En in DH verwisselt dat altijd wel later in het seizoen.

Of het briefje was niet eens voor Bree, maar voor Chuck...die zn eigen geheim heeft wellicht? Geen idee. Word er bijna gek van!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:08:18 #144
59947 Catwoman1986
pi_102762542
Ja Chuck verdenk ik ook niet, mensen die in het begin verdacht worden gemaakt zijn het meestal nooit. Meestal komt er nog wel een leuke wending. Dat het briefje voor Chuck is kan ook prima hoor, maar wel een beetje apart dat het dan bij Bree in de bus wordt gedaan waar, ik neem aan, Chuck de post nooit haalt. En heel apart dat het briefje dan precies zo is als die aan Mary Alice. Voor Chuck boeit dat niets terwijl Bree hem meteen 'herkent'.

Een van de meiden zelf om zich aan te geven...mwah, maar dan is diegene zelf toch ook de lul? Ze zijn allemaal medeplichtig.

Nouja ik ben het in ieder geval met je eens dat het eigenlijk nog te vroeg is om te speculeren :P Het is om gek van te worden!
Feauteaux
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:22:31 #145
-1 #ANONIEM
pi_102762835
Nou...er waren meerdere housewives die naar de politie wouden gaan. Bree was er het felste in om hun geheim te verbergen. Susan barst van het schuldgevoel en wellicht Lynette ook. Of Carlos. En dan hopen ze met dat briefje Bree toch zover te krijgen dat ze toestemming geeft om naar de politie te stappen. Zoiets.

Maar ik laat het wel over me heen komen :P
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:29:02 #146
59947 Catwoman1986
pi_102762973
Maar was dat niet voordat ze het lijk hadden begraven en alles, dat ze naar de politie wilde gaan?
Feauteaux
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:32:50 #147
-1 #ANONIEM
pi_102763050
Dat het werd uitgesproken ja. Maar het is duidelijk dat Susan nog steeds met onwijs veel schuld rondloopt. Zelfde met Carlos. Dus het is op zich wel te begrijpen als een van die 2 het heeft gedaan. Susan werd zelfs ''gedwongen'' om zich normaal te gedragen en er niet te veel over te praten...wat ze dus wel wil, net als Carlos.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:06:57 #148
59947 Catwoman1986
pi_102770274
Ja oke. Nouja wel goed in ieder geval dat die 2 er nu samen over praten, moeten ze ook vooral blijven doen :)
Naar de politie gaan is echt zo'n slecht idee, dat hadden ze meteen moeten doen of niet :P

Maar van de meiden zelf waren voor Susan en Lynette ervoor om naar de politie te gaan en Susan is denk ik niet geschikt om dit te doen en Lynette heeft genoeg andere dingen aan haar hoofd met de scheiding enzo.

Carlos en Bree hadden wel ruzie over dat doodrijden van Carlo's moeder, maar dat was over toen Bree besloot te helpen, Carlos leek dat wel heel erg te waarderen.

Ik denk eigenlijk dat het briefje misschien wel eens over iets heel anders kan gaan en dat het zo vlak na die moord komt om ons op het verkeerde been te zetten.
Feauteaux
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:34:10 #149
-1 #ANONIEM
pi_102771260
Dat is ook een optie wat ik ook in gedachten had ( had ik in spoilers gezet ). Dat het over heel iets anders gaat.

Ja, nu je het zo zegt zal het raar zijn als Lynette of Susan het hebben gedaan of Carlos. Argh, ik wil dat het duidelijk word! Maar dat zal nog wel een poosje duren. Ik heb bij bijna iedereen gewoon zoiets van...nee, dat is te raar of te onlogisch. Ben iedereen van de straat aan het afgaan ( inclusief de kinderen van Bree en Susan en Lynette ) maar ik kom er niet uit.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:55:51 #150
59947 Catwoman1986
pi_102838905
Hier is de nieuwe sneak peek te zien:
http://abc.go.com/watch/c(...)an-sneak-peek/promos
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')