Had dat nou niet gezegdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op Amerikaanse forums word besproken dat Mary Alice wellicht niet echt dood is en dat ze op deze manier de aandacht trekt van de meiden. Ook omdat Cherry had aangegeven dat er tegen het einde een karakter terug zou komen ( levend ) waarvan we het echt niet hadden verwacht. Maar dat zou ik nogal vaag vinden....maar ik denk wel dat een bekend iemand het briefje heeft geschreven..die ook weet van Mary Alice. Paul wellicht? Zach?
dit dus ... spoilers gewoon in een spoilertag zetten is een kleine moeite en houd het voor de rest die nog niets willen weten leuk ..quote:
Ach, kom op. Het is een ver gezochte theorie. Als dat al een spoiler is -_-, Ik kan ook gaan roepen dat Bree gaat overlijden. Dat is ook een ver gezochte theorie. Is dat dan ook een spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wie weet gaat het wel om iets totaal anders, want waarom alleen Bree een briefje? En niet de andere meiden of Carlos?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat gebeurd baal ik echt! Ik zou het heel onrealistisch vinden als Carlos en Susan zich tot elkaar aangetrokken voelen, en ik zou het ook helemaal niet bij het personage Susan vinden passen om vreemd te gaan. Dus hopelijk gaan de schrijvers ook niet voor zo'n goedkope afsluiting.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuk weer! Ben ik de enige die na deze aflevering het idee heeft dat er wel eens meer kan gaan gebeuren tussen Carlos en Susan?
Ze hebben toch allemaal het lijk gezien en begraven? Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat als Gaby's stiefvader toch niet dood is?! Hij bedreigt Bree uiteindelijk zodanig dat ze in de laatste aflevering zelfmoord pleegt. En het verhaal begint opnieuw
Nee, geen spoilers, pure wilde speculatie.
Ik vond deze website met foto's uit afleveringen die nu nog moeten komen.quote:Gabrielle: "Thirty. Eight. Days. That's like three years in hoo-ha time."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |