abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 23:50:27 #101
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101577758
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

Interessante sneak peek! Kijk uit naar het volgende ( en laatste ) seizoen!
Oh neen dat heb ik precies nog niet eerder mee gekregen. Hebben ze het officieel aangekondigd? :'(
Are you fokking to me?
pi_101578603
Ja, al tijd terug. Te lui om een bron te zoeken maar Google maar eens :).
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 00:19:14 #103
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101579005
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
Ja, al tijd terug. Te lui om een bron te zoeken maar Google maar eens :).
Doe ik...morgen... ook te lui. :')
Are you fokking to me?
pi_101579126
De sneak peeks & promo's worden aangeduid met; Season 8 Kiss Them Goodbye dus daar heb je je bron denk ik :P
pi_102357550
Morgen! O+
pi_102357589
Ik heb er zin an!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102361338
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 13:05 schreef Blistering het volgende:
Ik heb er zin an!
pi_102393431
Wat een onwijs toffe eerste aflevering! Moest erg hard lachen om die scene met Bree en die jongen die de auto probeerde te stelen :D. En die laatste scene, geweldig! Alles uit seizoen 1 komt weer terug. :D.
pi_102402569
Van alle series waar ik de premiere al van heb gezien moet ik zeggen dat Desperate Housewives de beste had. Echt geweldig. En dat einde..OMG. Zoals Shining Star al zei...ze gaan echt terug naar het begin. En dat schuldgevoel bij iedereen erg mooi beschreven! En zo triest voor Susan dat ze Mike niks kan vertellen...ik ben echt zo benieuwd hoe ze de serie nu gaan eindigen..zullen ze gepakt worden? Geen happy ending? Ik heb nu echt zin in de rest van het seizoen!

En dat ze naast al het drama nog veel ruimte hadden voor de ''comedy'' factor. Dat is echt minder geweest afgelopen jaren maar helemaal terug!

Bree met die overval op de auto...hahaha. '' I could kiss you right now!''. Of Susan met haar ''someone is calling the dead guy''. And so on ^^ Met Bree in de keuken realizerend dat ze de auto vergeten zijn ; ''what an idiots!'', lol.

Alleen....waar is MJ? Zo raar dat we die zo weinig zien...dat Julie weg is snap ik, nu met haar eigen leven, etc ; maar MJ?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 17:11:35 ]
pi_102406143
aaargh... ben zo benieuwd!!! straks kijken *O*

pffff...... ik vind Lynette en Tom leuk samen, ze moet hem nog een kans geven ipv hem te gebruiken voor de sex...

[ Bericht 30% gewijzigd door emss op 26-09-2011 20:35:02 ]
pi_102415226
Goede ep idd.

Einde had wel een groot I Know What You Did Last Summer gehalte :') .
pi_102415888
Dat wel een beetje ja, haha. Maar het was vooral een verwijzing naar de pilot en dat vond ik enorm leuk gedaan en het was ook nog eens vrij onvoorspelbaar. Ik zag het niet aankomen totdat ze in de brievenbus keek.
pi_102416082
vond het een toffe eps *O*
pi_102419456
Heb deze serie echt van begin tot nu met veel plezier gevolgd, en de eerste aflevering van het laatste seizoen vind ik veelbelovend. Ik DH echt gaan missen, maar dat zegt alleen maar iets positiefs over de kwaliteit van de serie. Op het moment dat het niet meer boeit dan een serie stopt is het eigenlijk al te laat, dus DH zal een waardig einde krijgen.
pi_102419968
Vind dat ook tof dat de schrijvers nu al weten dat dit het laatste seizoen is. Geeft ze de kans om er echt na toe te werken en het einde te geven wat ze voor ogen hadden ipv een aflevering uit te zenden die zowel als season finale als series finale zou kunnen dienen. Er stoppen aankomende zomer alleen vrij veel series die ik volg..helaas.
pi_102420030
Wat nog meer dan?
pi_102420239
In ieder geval al 100% zeker ; One Tree Hill & The Closer.
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
pi_102420419
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijken :D
pi_102420494
Gossip Girl krijg echt wel een nieuw seizoen. En ik vermoed Grey's ook wel.
pi_102420659
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gossip Girl vliegt er voorlopig zeker nog niet uit ..
pi_102424255
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Valt reuze mee dit hoor.

Over de aflevering; heb genoten. Erg goed uitgewerkt die schuldgevoelens, alleen het einde was enigszins cliché en zag ik al wel aankomen. Maar al met al een paar toffe grappen en scenes. Nu al zin in volgende week.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_102426316
Erg goede opening van het seizoen *O*

Bree lekker in vorm! En bij het einde had ik echt zoiets van, No way! Normaal heb ik zulke wendingen vaak wel vrij vroeg door maar deze kwam heerlijk onverwacht. Ben benieuwd!

Ik had alleen gehoopt nu van dat Tom en Lynette gezeik af te zijn nu ze uit elkaar zouden gaan enzo, maar nu krijgen we natuurlijk een heel drama rondom de scheiding :{

Anyway, ik ben heeeeel benieuwd naar volgende week!!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_102576311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Erg goede opening van het seizoen *O*

Bree lekker in vorm! En bij het einde had ik echt zoiets van, No way! Normaal heb ik zulke wendingen vaak wel vrij vroeg door maar deze kwam heerlijk onverwacht. Ben benieuwd!
ik dacht gelijk dat gaat vast ergens anders over!
wie zou nou kunnen weten wat ze gedaan heeft en weten waar ze woont? of heeft ze adresgegevens achtergelaten in de auto van 'shirley'? :')
pi_102576616
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Ik kijk ongeveer 15 nog lopende series en daarbij nog oude series op dvd, maar er lopen hier mensen rond die er nog meer volgen wekelijks.

Over Gossip Girl....kijkcijfers zijn extreem slecht dit seizoen dus zal maar niet te hard roepen dat ze wel vernieuwd gaan worden.

Nu alweer zin in maandag! Benieuwd hoe het verder gaat lopen! Denk tevens niet dat die auto er iets mee te maken heeft. Zelfs als ze zo dom is geweest haar adres achter te laten ( wat me heel sterk lijkt ) is het wel heeeeeel toevallig dat er precies dezelfde tekst opstaat als het briefje uit S1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 12:37:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')