Oh neen dat heb ik precies nog niet eerder mee gekregen. Hebben ze het officieel aangekondigd?quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Interessante sneak peek! Kijk uit naar het volgende ( en laatste ) seizoen!
Doe ik...morgen... ook te lui.quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
Ja, al tijd terug. Te lui om een bron te zoeken maar Google maar eens.
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
In ieder geval al 100% zeker ; One Tree Hill & The Closer.
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
Gossip Girl vliegt er voorlopig zeker nog niet uit ..quote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
In ieder geval al 100% zeker ; One Tree Hill & The Closer.
Daarnaast gok ik dat 90210 of Gossip Girl of beiden er uit vliegt bij the CW, gevoel heb ik.
Bij Grey's is er een minimale kans dat het gecancelled word met al die contracten eind van t jaar ( al zal het gewoon doorgaan )
Bones heeft dit jaar een verkort seizoen en ik heb zon idee dat het het laatste zal zijn.
The Good Wife zie ik ook wel eindigen dit seizoen of met mazzel na het 4e seizoen.
Al met al stoppen er denk ik meer series die ik volg dan vorig jaar toen eigenlijk enkel Medium & Brothers & sisters vervielen.
Valt reuze mee dit hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijken
ik dacht gelijk dat gaat vast ergens anders over!quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Erg goede opening van het seizoen
Bree lekker in vorm! En bij het einde had ik echt zoiets van, No way! Normaal heb ik zulke wendingen vaak wel vrij vroeg door maar deze kwam heerlijk onverwacht. Ben benieuwd!
Valt wel mee hoor. Ik kijk ongeveer 15 nog lopende series en daarbij nog oude series op dvd, maar er lopen hier mensen rond die er nog meer volgen wekelijks.quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, waar haal je de tijd vandaan om al die series te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 12:37:12 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |