abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108190226
Dubbel
pi_108198758
wat ik nog niet snap is die brief, dat is precies hetzelfde is als die van Mary Alice Young, zal Orson al vanaf het begin betrokken bij dit hele verhaal? serieuze mindfuck dit
pi_108202285
Of hij heeft gewoon dat verhaal gehoord van Bree? Zal me niks verbazen als hij samen werkte met die agent bijvoorbeeld en daarvan de precieze tekst heeft gekregen uit het politie archief.

Verbaast me trouwens niks dat er nu weer een week tussen zit, is bij meer series zo. wordt er wel gek van al die pauzes tussendoor!
pi_108204522
Psycho Orson, cool.
pi_108204681
Orson _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108271182
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef useralex het volgende:
wat ik nog niet snap is die brief, dat is precies hetzelfde is als die van Mary Alice Young, zal Orson al vanaf het begin betrokken bij dit hele verhaal? serieuze mindfuck dit
Tuurlijk niet, die brief was van die Martha Huber en Orson zal daar wel vanaf hebben geweten, wie weet zelfs via Bree. Ze zijn immers getrouwd geweest.

quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Of hij heeft gewoon dat verhaal gehoord van Bree? Zal me niks verbazen als hij samen werkte met die agent bijvoorbeeld en daarvan de precieze tekst heeft gekregen uit het politie archief.

Verbaast me trouwens niks dat er nu weer een week tussen zit, is bij meer series zo. wordt er wel gek van al die pauzes tussendoor!

Maar wie anders dan Orson heeft die agent doodgereden? Waarom zou hij dat doen als ze samenwerkten?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_108271341
Ah, ik had het dus goed gegokt :p
Vanaf de hit & run viel het kwartje. Beetje stom dat Bree zijn handschrift niet zou herkennen wel.
pi_108271433
Mja het is in blokletters geschreven, wellicht dus anders dan zijn normale handschrift.
Feauteaux
pi_108272332
Waar was met Halloween het lijk van Alejandro ookal weer gebleven? Ik weet dat Mike t uiteindelijk op de bouwplaats weer begraafde, maar wie had t opgegraven?
Want als dat Orson ook was kan ie lijkt me ook weer lopen.
pi_108272372
Deels jammer dat het Orson is. Had hem wel de serie willen zien eindigen samen met Bree. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hij had dus ook die Chuck overreden of is dat nog niet bekend?

Sowieso heb ik een gevoel dat het geen typisch happy-ending series finale gaat worden. Ik gok dat het wel goed afgerond eindigd maar dat een van de 4 huisvrouwen het niet overleefd of iets dergelijks of dat ze allemaal verhuizen of weet ik veel wat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 18:47:35 ]
pi_108272460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deels jammer dat het Orson is. Had hem wel de serie willen zien eindigen samen met Bree. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hij had dus ook die Chuck overreden of is dat nog niet bekend?

Sowieso heb ik een gevoel dat het geen typisch happy-ending series finale gaat worden. Ik gok dat het wel goed afgerond eindigd maar dat een van de 4 huisvrouwen het niet overleefd of iets dergelijks of dat ze allemaal verhuizen of weet ik veel wat.
Er waren wel geruchten over een dood, maar dat kan ook goed McCluskey zijn. Of Renee ofzo.

Ik heb nog steeds het gevoel dat alles net zo goed helemaal mis kan gaan als goed kan komen, wat opzich wel leuk kijkt. Vraag me af of Susan en Lynette dadelijk ook weer recht tegenover elkaar komen te staan vanwege de baby.

Oh, en zou Orson Bree de gevangenis in willen hebben aangezien zij destijds ook vond dat hij moest boeten voor zijn misdaad?

[ Bericht 5% gewijzigd door Maartel op 22-02-2012 19:02:17 ]
pi_108273453
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108279759
Ik hoop niet dat ze het slecht laten eindigen. Misschien McClusky dood aan kanker. Zou naar zijn natuurlijk, maar das nog het meest acceptabel, ik bedoel, die is al wat ouder en zou veel minder impact hebben dan als 1 van de 4 meiden ineens dood zou gaan of hun gezinsleden. Mooie uitvaart en klaar.
De serie eindigen met een ruzie lijkt me ook niet bepaald tof.

Dan zou je echt zo'n wtf einde krijgen en niet met een lekker gevoel achterblijven. Denk dat Orson wel dood gaat eigenlijk. Die probeert Bree mee te krijgen en wellicht wat aan te doen. Misschien dat ze op tijd achter zijn slechte kant komt en misschien de meiden ook wel en dat hij dan op de een of andere manier dood gaat (ik bedoel, hij weet van het lijk dus hij zal wel dood moeten).
En dan dat dat de meiden weer samenbrengt enzo en dat je het een beetje fatsoenlijk kunt afsluiten.
Feauteaux
pi_108279848
Na wat er met Mike, Chuck en Edie gebeurt is moet het lot Orson wel zo'n beetje met een auto tot een einde brengen,
pi_108283134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_108283729
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108297896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108307481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108605214
Was het niet Bree (ook nog) die George liet sterven, terwijl hij zelfmoord pleegde? misschien wordt ze daarvoor wel opgepakt? dat zou allerlei gaten in de serie nog even lekker opvullen?
pi_108607772
Dit is toch wel een beetje jammer zo vlak voor de laatste show
quote:
Nicollette Sheridan in tranen
van onze redactie
AMSTERDAM - Voormalig Desperate Housewives-actrice Nicollette Sheridan hield het niet droog in de rechtszaal...

Vandaag begon het proces van de actrice tegen de bedenker en de zender. Nicollette werd, naar eigen zeggen, ten onrechte uit de serie geschreven.

Ze had vandaag zakdoeken nodig om haar tranen te stelpen toen haar advocaat sprak:. "Mevrouw Sheridan staat er alleen voor in een stad waarin niemand een zender durft aan te pakken."

Nicollette zou onder meer zijn geslagen door bedenker Marc Cherry. Zijn advocaat ontkende dat vandaag. Volgens hem stond allang vast dat het karakter Edie Britt uit de serie geschreven zou worden, en heeft dat niets te maken met vermeende problemen op de set. De zaak gaat de komende dagen verder.
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2012 @ 12:30:39 #296
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108620633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit is toch wel een beetje jammer zo vlak voor de laatste show

[..]

Het karakter Edie was altijd mijn favoriet. Vind de serie minder leuk zonder haar.
Are you fokking to me?
pi_108621612
Je weet met zoiets nooit wie er gelijk heeft. Bij de andere housewives heb ik juist het idee dat de sfeer op de set heel goed is, dus ik weet het niet. Mja, ze zal al wel miljoenen hebben verdiend met DH, dus ach.
pi_108622590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef useralex het volgende:
Was het niet Bree (ook nog) die George liet sterven, terwijl hij zelfmoord pleegde? misschien wordt ze daarvoor wel opgepakt? dat zou allerlei gaten in de serie nog even lekker opvullen?
Aangezien ze pas nog een lijk heeft begraven vermoed ik niet dat ze George er bij zullen halen.
pi_108669306
En ik ben bij :@

Kan er wel van balen dat dit het laatste seizoen is ;(
pi_108744453
Spannende ep!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')