Tuurlijk niet, die brief was van die Martha Huber en Orson zal daar wel vanaf hebben geweten, wie weet zelfs via Bree. Ze zijn immers getrouwd geweest.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef useralex het volgende:
wat ik nog niet snap is die brief, dat is precies hetzelfde is als die van Mary Alice Young, zal Orson al vanaf het begin betrokken bij dit hele verhaal? serieuze mindfuck dit
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Of hij heeft gewoon dat verhaal gehoord van Bree? Zal me niks verbazen als hij samen werkte met die agent bijvoorbeeld en daarvan de precieze tekst heeft gekregen uit het politie archief.
Verbaast me trouwens niks dat er nu weer een week tussen zit, is bij meer series zo. wordt er wel gek van al die pauzes tussendoor!
Er waren wel geruchten over een dood, maar dat kan ook goed McCluskey zijn. Of Renee ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deels jammer dat het Orson is. Had hem wel de serie willen zien eindigen samen met Bree. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hij had dus ook die Chuck overreden of is dat nog niet bekend?
Sowieso heb ik een gevoel dat het geen typisch happy-ending series finale gaat worden. Ik gok dat het wel goed afgerond eindigd maar dat een van de 4 huisvrouwen het niet overleefd of iets dergelijks of dat ze allemaal verhuizen of weet ik veel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Nicollette Sheridan in tranen
van onze redactie
AMSTERDAM - Voormalig Desperate Housewives-actrice Nicollette Sheridan hield het niet droog in de rechtszaal...
Vandaag begon het proces van de actrice tegen de bedenker en de zender. Nicollette werd, naar eigen zeggen, ten onrechte uit de serie geschreven.
Ze had vandaag zakdoeken nodig om haar tranen te stelpen toen haar advocaat sprak:. "Mevrouw Sheridan staat er alleen voor in een stad waarin niemand een zender durft aan te pakken."
Nicollette zou onder meer zijn geslagen door bedenker Marc Cherry. Zijn advocaat ontkende dat vandaag. Volgens hem stond allang vast dat het karakter Edie Britt uit de serie geschreven zou worden, en heeft dat niets te maken met vermeende problemen op de set. De zaak gaat de komende dagen verder.
Het karakter Edie was altijd mijn favoriet. Vind de serie minder leuk zonder haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit is toch wel een beetje jammer zo vlak voor de laatste show
[..]
Aangezien ze pas nog een lijk heeft begraven vermoed ik niet dat ze George er bij zullen halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef useralex het volgende:
Was het niet Bree (ook nog) die George liet sterven, terwijl hij zelfmoord pleegde? misschien wordt ze daarvoor wel opgepakt? dat zou allerlei gaten in de serie nog even lekker opvullen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |