SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen. Al is het iets te vroeg om het hele seizoen al te gaan oordelen maar als ze zo door gaan...! En dat terwijl ik seizoen 6 en 7 ook nog steeds erg vermakelijk vond. Alleen seizoen 5 vond ik zeer zwak. Kut Dave.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit echt een sterk seizoen vind ja. Beter dan de afgelopen drie seizoenen ofzo.
Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor Lynettequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
Vermakelijke aflevering weer, Bree in die sex swingEn Gaby weer lekker dwars
En ik had echt zo te doen met Lynette!
Susan wel tof, die schildercursus is wel goed voor haar denk ik om haar frustratie in kwijt te kunnen
Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor LynetteEn het eind van de aflevering was weer lekker voorspelbaar, maar toch spannend
Klopt. Ben benieuwd of ze er mee wegkomen. Moet haast wel. Ik denk niet dat de schrijvers de serie slecht laten eindigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Heb hem ook gezien. Lynette en Tom moeten weer samen komen. En gezien dit het laatste seizoen is zal dat ook wel gebeuren. Verder niet zo bijzondere ep. Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Heb net op net 5 gekeken. Lijkt me idd moeilijk om zo'n geheim te moeten bewaren maar ik vond Susan wel een beetje een zeikerd hoor.
Ben benieuwd wat er met die nieuwe buurman is. Heb nog geen spoilers gelezen wat nieuw is voor mij
Ja, het valt mee. Vanavond was de premiere van seizoen 8quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...
In Amerika zijn ze pas bij aflevering vijf. Vier afleveringen lopen ze maar achter dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan...
Daarom kijk ik ook altijd GTST op RTL Lounge, ook geen reclamequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net5 word daar steeds beter in. Met Grey's lopen ze zelfs maar 2 afleveringen achter volgens mij. Rizzoli & Isles loopt ook niet veel achter, dus dat doen ze goedMaar toch download ik het gewoon ( en/of ik haal het op dvd ) omdat ik een gruwelijke hekel heb aan reclames bij series. Zit je er net lekker in...
Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife
Ik vind het gewoon heel sneu voor haar dat ze het idee had dat ze allebei voor hun huwelijk wilden gaan vechten met behulp van therapie etc., en dat Tom dus ondertussen allang verder is gegaan. Dat heeft verder niks te maken met waarom het huwelijk mis is gelopen of dat ze Tom ging bespioneren lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.
Ik vind Tom toch een heel redelijk man. Vind het vrij begrijpelijk dat Tom na al die jaren het niet meer kan opbrengen om aan Lynette's hoge eisen te beantwoorden. Het leek er vaak op dat die man niks goed kon doen terwijl hij nog zo zijn best deed. Lynette moet vooral eens aan haar eigen dominerende gedrag werken. Dat is na mijn mening ook wat een wig tussen hun heeft gedreven.
Ik denk dat hij waarschijnlijk zal ontdekken dat ze iets te maken hebben met het lijk, dat binnen korte tijd opgegraven zal worden, aangezien het op de plek ligt waar die nieuwe huizen geplaatst gaan worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |