abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103216527
Uhm, waarom plaats je drie berichten vlak na elkaar..je kan editen he :P

Achja, ik zie wel wie het briefje heeft geschreven, maar Danielle verdenkt ik absoluut niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103220004
Ik wist niet dat editen verplicht was.
pi_103224155
Weet niet of dat verplicht is maar om nou 3 berichten seconden achter elkaar te gaan plaatsen..zie ik wel vaker gebeuren, maar ach, als jij dat leuk vind, vooral blijven doen ;)
pi_103229571
haha Bree in die sex swing..
pi_103246732
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ik ga deze serie zo erg missen! :'(
pi_103247023
Ik moet zeggen dat ik dit echt een sterk seizoen vind ja. Beter dan de afgelopen drie seizoenen ofzo :).
pi_103247506
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit echt een sterk seizoen vind ja. Beter dan de afgelopen drie seizoenen ofzo :).
Amen. Al is het iets te vroeg om het hele seizoen al te gaan oordelen maar als ze zo door gaan...! En dat terwijl ik seizoen 6 en 7 ook nog steeds erg vermakelijk vond. Alleen seizoen 5 vond ik zeer zwak. Kut Dave.
pi_103257222
Vermakelijke aflevering weer, Bree in die sex swing :D En Gaby weer lekker dwars :P

En ik had echt zo te doen met Lynette!

Susan wel tof, die schildercursus is wel goed voor haar denk ik om haar frustratie in kwijt te kunnen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_103366877
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
Vermakelijke aflevering weer, Bree in die sex swing :D En Gaby weer lekker dwars :P

En ik had echt zo te doen met Lynette!

Susan wel tof, die schildercursus is wel goed voor haar denk ik om haar frustratie in kwijt te kunnen :)
Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor Lynette :( En het eind van de aflevering was weer lekker voorspelbaar, maar toch spannend :)
pi_103367157
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Net pas gezien maar ik sluit me bij jou aan. Zo triest voor Lynette :( En het eind van de aflevering was weer lekker voorspelbaar, maar toch spannend :)
Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.

Ik vind Tom toch een heel redelijk man. Vind het vrij begrijpelijk dat Tom na al die jaren het niet meer kan opbrengen om aan Lynette's hoge eisen te beantwoorden. Het leek er vaak op dat die man niks goed kon doen terwijl hij nog zo zijn best deed. Lynette moet vooral eens aan haar eigen dominerende gedrag werken. Dat is na mijn mening ook wat een wig tussen hun heeft gedreven.
pi_103367337
Ik ben het er ook mee eens dat het niet netjes was van Lynette om haar dochter te gebruiken. Dat heb ik ook niet gezegd...
En ik snap dat Lynette het er zelf naar heeft gemaakt...maar een huwelijk heeft 2 partijen. Beiden hebben fouten gemaakt.
Lynette wou ze oplossen en in therapie gaan, en gaf haar eigen fouten toe. Dan vind ik niet netjes dat tom achter haar rug om met iemand anders gaat daten en Lynette in de veronderstelling laat dat hij wil knokken voor het huwelijk. DAT is niet netjes.

En daarbij komt dat zelfs als alles haar schuld is, dat ze het volste recht heeft om triest te zijn...ze hebben me een lang huwelijk achter de rug! Zoveel meegemaakt. Dus ja, dat vind ik triest voor haar.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2011 12:21:38 ]
pi_103557970
What's up? Ben ik de enige die de aflevering van deze week al heeft gezien? :D
pi_103558103
Heb hem ook gezien. Lynette en Tom moeten weer samen komen. En gezien dit het laatste seizoen is zal dat ook wel gebeuren. Verder niet zo bijzondere ep. Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife :)
pi_103559005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Heb hem ook gezien. Lynette en Tom moeten weer samen komen. En gezien dit het laatste seizoen is zal dat ook wel gebeuren. Verder niet zo bijzondere ep. Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife :)
Klopt. Ben benieuwd of ze er mee wegkomen. Moet haast wel. Ik denk niet dat de schrijvers de serie slecht laten eindigen.
pi_103559618
Heb net op net 5 gekeken. Lijkt me idd moeilijk om zo'n geheim te moeten bewaren maar ik vond Susan wel een beetje een zeikerd hoor.

Ben benieuwd wat er met die nieuwe buurman is. Heb nog geen spoilers gelezen wat nieuw is voor mij :P
pi_103560004
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Heb net op net 5 gekeken. Lijkt me idd moeilijk om zo'n geheim te moeten bewaren maar ik vond Susan wel een beetje een zeikerd hoor.

Ben benieuwd wat er met die nieuwe buurman is. Heb nog geen spoilers gelezen wat nieuw is voor mij :P
Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan... :P
pi_103562522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hoeveel afleveringen loopt Net5 eigenlijk achter? Kan me herinneren dat ze ooit hele seizoenen achterliepen, maar nu schijnt het maar om een paar afleveringen te gaan... :P
Ja, het valt mee. Vanavond was de premiere van seizoen 8 :P Maar ze hebben de afgelopen weken dubbele afleveringen uitgezonden dus dan gaat het wel sneller :P

Ze kunnen het wel, die net 5. Als ze maar willen!
pi_103563009
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

In Amerika zijn ze pas bij aflevering vijf. Vier afleveringen lopen ze maar achter dus. ;)
pi_103564225
Net5 word daar steeds beter in. Met Grey's lopen ze zelfs maar 2 afleveringen achter volgens mij. Rizzoli & Isles loopt ook niet veel achter, dus dat doen ze goed :) Maar toch download ik het gewoon ( en/of ik haal het op dvd ) omdat ik een gruwelijke hekel heb aan reclames bij series. Zit je er net lekker in...
pi_103573232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net5 word daar steeds beter in. Met Grey's lopen ze zelfs maar 2 afleveringen achter volgens mij. Rizzoli & Isles loopt ook niet veel achter, dus dat doen ze goed :) Maar toch download ik het gewoon ( en/of ik haal het op dvd ) omdat ik een gruwelijke hekel heb aan reclames bij series. Zit je er net lekker in...
Daarom kijk ik ook altijd GTST op RTL Lounge, ook geen reclame :P

Ik heb een aantal series in amerika gekeken toen ik daar was maar daar is het helemaal een drama, ik denk om de 5 minuten wel reclame. En dan niet zo lang als hier maar dan nog! Ik denk dat bij een serie van 1 uur ongeveer 6x reclame komt. En dan is de aflevering afgelopen, dan komt er reclame en daarna de promo voor volgende week :') Volgens mij is iedereen dan allang weggezapt :P
pi_103580601
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vond wel dat ze die nieuwe buurman mooi hebben verweven in de verhaallijnen van iedere housewife :)
Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.
pi_103581154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Lynette heeft het anders ook zelf aangericht. Daarbij vind ik het ook niet correct hoe ze haar dochter gebruikt om haar ex-man te bespioneren.

Ik vind Tom toch een heel redelijk man. Vind het vrij begrijpelijk dat Tom na al die jaren het niet meer kan opbrengen om aan Lynette's hoge eisen te beantwoorden. Het leek er vaak op dat die man niks goed kon doen terwijl hij nog zo zijn best deed. Lynette moet vooral eens aan haar eigen dominerende gedrag werken. Dat is na mijn mening ook wat een wig tussen hun heeft gedreven.
Ik vind het gewoon heel sneu voor haar dat ze het idee had dat ze allebei voor hun huwelijk wilden gaan vechten met behulp van therapie etc., en dat Tom dus ondertussen allang verder is gegaan. Dat heeft verder niks te maken met waarom het huwelijk mis is gelopen of dat ze Tom ging bespioneren lijkt me.

Leuke aflevering verder, Lynette aan de bar was leuk.

Verder wil ik heel graag weten wat de functie is van de nieuwe buurman. Ze gaan toch niet een nieuw personage erin proppen het laatste seizoen met een rol die eigenlijk totaal geen bijdrage levert aan welk verhaal dan ook?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_103581539
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Het enige wat hij deze aflevering deed was in stilte daten met Renee en dat gedoe met Bree en dat homeless-gebeuren.
Ik denk dat hij waarschijnlijk zal ontdekken dat ze iets te maken hebben met het lijk, dat binnen korte tijd opgegraven zal worden, aangezien het op de plek ligt waar die nieuwe huizen geplaatst gaan worden.
pi_103581578
Ik vind het overigens geen nare verschijning hoor, die Ben :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:14:32 #200
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_103588847
Ik kijk het nog niet zo lang maar vind het echt heel leuk. :D Ik moest gisteren zo lachen bij die scene met die autodief. _O- Dat die auto wegracete en Bree zei dat dat die tante/vriendin was. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')