Is inderdaad al een paar afleveringen geleden, maar die scene was wel hilarisch! Ik ging ook echt stuk toen ik hem zagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kijk het nog niet zo lang maar vind het echt heel leuk.Ik moest gisteren zo lachen bij die scene met die autodief.
Dat die auto wegracete en Bree zei dat dat die tante/vriendin was.
Oeps, ik zie het idd nu pas staan (USA).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je zit volgens mij in het verkeerde topicAmerika loopt een paar afleveringen voor namelijk
ik vind susan ook altijd de minst leuke verhaallijn hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef md89 het volgende:
Die scene dat Gabrielle en Carlos bij Bob en Lee op bezoek waren om hun te vragen als 'guardian'![]()
"We love Juanita and....the other one!"dat gevoel heb ik ook altijd..Juanita and the other one.
Ik vind trouwens dat Susan wel vaak van die langdradige verhaallijnen krijgt. Nu weer met die schildercursus steeds..kan aan mij liggen hoor dat ik het gewoon niks aan vind.![]()
Volgens mij had hij een tip gehad dat die man daar gezien was of had hij hem zelf gezien toen ze van het ene huis naar het andere liepen tijdens dat etentje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm, vreemd dat Ben Bree zo graag wil helpen. Ik bedoel, hij is bereid een misdrijf te plegen voor haar...zomaar?!
Ook vreemd dat Chuck met een foto van de dode stiefpa van Gabby bij Bree komt. Waarom zoekt hij in Wisteria Lane? Daar woonde die vent toch helemaal niet. Wat voor aanknopingspunt heeft hij dan?
Dat vind ik ook echt een bedenkelijk en ongeloofwaardig iets... Bree en hij hebben die man dus zien lopen tijdens die progressive diners, en daarom komt hij met die foto aanzetten en begint hij Bree te beschuldigen. Ongeloofwaardig mi. Trouwens iemand die je niet kent, en die je passeert in je buurt, herinner je je twee maanden later niet meer...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook vreemd dat Chuck met een foto van de dode stiefpa van Gabby bij Bree komt. Waarom zoekt hij in Wisteria Lane? Daar woonde die vent toch helemaal niet. Wat voor aanknopingspunt heeft hij dan?
Ik mag hem ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind die aussie ben, ondanks zijn lekkerheidsgehalte, wel heul erg slecht acteren!
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.quote:Op maandag 14 november 2011 19:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Vanmorgen de laatste twee afleveringen achter elkaar gekeken. Heb me wel weer vermaakt. Vond het wel raar dat de schilderijen van Susan zo maar gebruikt konden worden voor die tentoonstelling. Normaal mag dat echt niet, maar ja voor het verhaal wel goed natuurlijk! Die Chuck is trouwens wel heel eng aan het worden...
Idd. Maar Chuck probeert Bree gewoon te kwetsen/wraak te nemen en draait door. Daar is het hele onlogische op gebaseerd. Helaas voor Bree is er ook daadwerkelijk iets te vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt een bedenkelijk en ongeloofwaardig iets... Bree en hij hebben die man dus zien lopen tijdens die progressive diners, en daarom komt hij met die foto aanzetten en begint hij Bree te beschuldigen. Ongeloofwaardig mi. Trouwens iemand die je niet kent, en die je passeert in je buurt, herinner je je twee maanden later niet meer...
Vergeet die auto niet. Ik vind het wel retespannend worden. Ben benieuwd hoe de serie gaat eindigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet.
[..]
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.
Verder goede ep. Ik denk zo dat Chuck binnekort tragisch overlijdt net voordat hij het hele verhaal inlevert bij zijn baas. Zoals alle midseason cliffhangers van DH, haha. Maar niet erg. Ben alleen benieuwd hoe ze de andere helft van het seizoen gaan vullen dan.
Ik loop iets achter qua episodes, maar ze hebben nog steeds niet ontcijferd wie dat briefje heeft verstuurd naar Bree toch? Ik denk niet dat op het moment dat Chuck tragisch overlijdt ( waar ik mijn twijfels bij heb ) het hele verhaal van dode stiefvader al is afgerond. Ik heb zo'n idee dat het nog wel uitkomt eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet.
[..]
Plus dat ze niet weggehaald werden toen Susan dat eiste. Pure bullshit.
Verder goede ep. Ik denk zo dat Chuck binnekort tragisch overlijdt net voordat hij het hele verhaal inlevert bij zijn baas. Zoals alle midseason cliffhangers van DH, haha. Maar niet erg. Ben alleen benieuwd hoe ze de andere helft van het seizoen gaan vullen dan.
Dat briefje is denk ik niet door Chuck gestuurd want het was toen nog 'aan' tussen hen. Er moet dus nog iemand zijn die ervan weet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik loop iets achter qua episodes, maar ze hebben nog steeds niet ontcijferd wie dat briefje heeft verstuurd naar Bree toch? Ik denk niet dat op het moment dat Chuck tragisch overlijdt ( waar ik mijn twijfels bij heb ) het hele verhaal van dode stiefvader al is afgerond. Ik heb zo'n idee dat het nog wel uitkomt eigenlijk.
Zeer benieuwd hoe alles gaat eindigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer blij dat Julie ( Andrea Bowen ) terugkomt! De actrice heeft in 99 afleveringen meegespeeld van DH dus dan haalt ze de 100 toch nog! Ik hoop dat er nog wat meer personages terug komen voor een final visit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Maartel het volgende:
Redelijk grote spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop toch wel op een happy end hoor!quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Tegan het volgende:
Mij enorm voorspelbaar dat Chuck nu dood is. Maar wel prettig voor het verhaal
.
Ik zou het niet eens zo erg vinden als Bree nu ook a la Alice de voiceover zou doen het laatste deel van het seizoen. En dood zou zijn dus.
Nee joh, 't is ook het laatste seizoen dus dan had ze nog wel even geschoten voor het eindequote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Was dit de laatste van het seizoen? Vanwege de cliffhanger met Bree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hit & run and briefjes Orson's werk zijn. Zou voor hem ook niet voor 't eerst zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ook Carlos. Eigen moeder doodgereden (of zwaargewond dan, volgens mij ging ze door een ongeluk in het ziekenhuis pas 'echt' dood) en nu zelf iemand doodrijden. Da's helemaal des Desperate Housewives.
Zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 05:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat hit & run and briefjes Orson's werk zijn. Zou voor hem ook niet voor 't eerst zijn.
(Alleen zou t dan wel een plothole wezen dat Bree het handschrift niet herkent)
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.
Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".
Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie![]()
!
Ze lijkt erg op Charisma Carpenter!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Aventura het volgende:
Waar ken ik die vrouw van Alejandro ookalweer van?
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.
Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".
Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie![]()
!
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Huh whatsup met Ben de geldwolf? Ik dacht dat hij aan liefdadigheid deed
Alsof het dan wel kan. Maargoed, we hebben gezien dat hij het niet kon..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurd
op een gegeven moment zie je vanuit een auto een shot vanuit diegene en een hand op t stuur
leek me niet de hand van een bemoeizuchtig omaatje..
Volgende week ook geen nieuwe aflevering ivm de Super Bowl (vind ik zelf ook topquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom ligt deze serie iedere keer weer stil naar 3 afleveringen. Krijg er echt de schijt van
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las net datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Ik las ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet, die brief was van die Martha Huber en Orson zal daar wel vanaf hebben geweten, wie weet zelfs via Bree. Ze zijn immers getrouwd geweest.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef useralex het volgende:
wat ik nog niet snap is die brief, dat is precies hetzelfde is als die van Mary Alice Young, zal Orson al vanaf het begin betrokken bij dit hele verhaal? serieuze mindfuck dit
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Of hij heeft gewoon dat verhaal gehoord van Bree? Zal me niks verbazen als hij samen werkte met die agent bijvoorbeeld en daarvan de precieze tekst heeft gekregen uit het politie archief.
Verbaast me trouwens niks dat er nu weer een week tussen zit, is bij meer series zo. wordt er wel gek van al die pauzes tussendoor!
Er waren wel geruchten over een dood, maar dat kan ook goed McCluskey zijn. Of Renee ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deels jammer dat het Orson is. Had hem wel de serie willen zien eindigen samen met Bree. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hij had dus ook die Chuck overreden of is dat nog niet bekend?
Sowieso heb ik een gevoel dat het geen typisch happy-ending series finale gaat worden. Ik gok dat het wel goed afgerond eindigd maar dat een van de 4 huisvrouwen het niet overleefd of iets dergelijks of dat ze allemaal verhuizen of weet ik veel wat.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Nicollette Sheridan in tranen
van onze redactie
AMSTERDAM - Voormalig Desperate Housewives-actrice Nicollette Sheridan hield het niet droog in de rechtszaal...
Vandaag begon het proces van de actrice tegen de bedenker en de zender. Nicollette werd, naar eigen zeggen, ten onrechte uit de serie geschreven.
Ze had vandaag zakdoeken nodig om haar tranen te stelpen toen haar advocaat sprak:. "Mevrouw Sheridan staat er alleen voor in een stad waarin niemand een zender durft aan te pakken."
Nicollette zou onder meer zijn geslagen door bedenker Marc Cherry. Zijn advocaat ontkende dat vandaag. Volgens hem stond allang vast dat het karakter Edie Britt uit de serie geschreven zou worden, en heeft dat niets te maken met vermeende problemen op de set. De zaak gaat de komende dagen verder.
Het karakter Edie was altijd mijn favoriet. Vind de serie minder leuk zonder haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit is toch wel een beetje jammer zo vlak voor de laatste show
[..]
Aangezien ze pas nog een lijk heeft begraven vermoed ik niet dat ze George er bij zullen halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef useralex het volgende:
Was het niet Bree (ook nog) die George liet sterven, terwijl hij zelfmoord pleegde? misschien wordt ze daarvoor wel opgepakt? dat zou allerlei gaten in de serie nog even lekker opvullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |