Ze lijkt erg op Charisma Carpenter!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Aventura het volgende:
Waar ken ik die vrouw van Alejandro ookalweer van?
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.
Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".
Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie![]()
!
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Huh whatsup met Ben de geldwolf? Ik dacht dat hij aan liefdadigheid deed
Alsof het dan wel kan. Maargoed, we hebben gezien dat hij het niet kon..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurd
op een gegeven moment zie je vanuit een auto een shot vanuit diegene en een hand op t stuur
leek me niet de hand van een bemoeizuchtig omaatje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week ook geen nieuwe aflevering ivm de Super Bowl (vind ik zelf ook topquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom ligt deze serie iedere keer weer stil naar 3 afleveringen. Krijg er echt de schijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las net datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Ik las ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |