abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 19:03:43 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107410749
Waar ken ik die vrouw van Alejandro ookalweer van?
pi_107410965
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Aventura het volgende:
Waar ken ik die vrouw van Alejandro ookalweer van?
Ze lijkt erg op Charisma Carpenter!

pi_107411058
Six Feet Under of ER?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_107415580
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Six Feet Under of ER?
daar ken ik haar van
pi_107415825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Wittekonijn het volgende:
Ik denk dat de briefjes geschreven zijn door McCluskey... Ze is één van de weinigen die er sinds het begin van de serie inzit, en misschien heeft zij het eerste briefje aan Mary-Alice samen met Martha Huber geschreven.

Tevens is de rode draad van DH gedurende alle seizoenen het feit dat de "buren" schokkende geheimen voor elkaar hebben... zoals Bree het zei: "How much do we really want to know about our neighbours?".

Het zou leuk zijn als McCluskey dus niet helemaal is wie ze lijkt... en het zou nog leuker zijn als ze in flashbacks laten zien dat ze ook een rol heeft gespeeld in mysteries van de vorige seizoenen, zonder dat iemand dit ooit in de gaten heeft gehad... dat zou een mooi rond einde zijn voor de serie :Y :Y !
ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurd
op een gegeven moment zie je vanuit een auto een shot vanuit diegene en een hand op t stuur
leek me niet de hand van een bemoeizuchtig omaatje..
  maandag 30 januari 2012 @ 21:02:11 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107416303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Huh whatsup met Ben de geldwolf? Ik dacht dat hij aan liefdadigheid deed
Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_107421742
WTF is episode 13?
pi_107421903
Nog niet uitgezonden.
pi_107422002
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Tegan het volgende:
Nog niet uitgezonden.
Waarom ligt deze serie iedere keer weer stil naar 3 afleveringen. Krijg er echt de schijt van }:|
pi_107422876
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat wordt lastig als je geen rode cent hebt en wel met een grootschalig project en crew bezig bent, hmm.
Alsof het dan wel kan. Maargoed, we hebben gezien dat hij het niet kon..
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_107424546
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik kreeg het idee dat bree door een manspersoon in de gaten werd gehouden en begluurd
op een gegeven moment zie je vanuit een auto een shot vanuit diegene en een hand op t stuur
leek me niet de hand van een bemoeizuchtig omaatje..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:49:06 #262
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_107425657
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom ligt deze serie iedere keer weer stil naar 3 afleveringen. Krijg er echt de schijt van }:|
Volgende week ook geen nieuwe aflevering ivm de Super Bowl (vind ik zelf ook top :D)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_107857444
Ik ben Desperate Housewives aan het kijken vanaf het begin, heb de serie ooit wel half gevolgd omdat het op net 5 voor of na Gilmore girls kwam.. Maar damn wat een verslavende serie :') Het is gewoon zo grappig en behoorlijk twisted af en toe met al die moorden en doden mensen constant.. En toch ook wel goede drama maar net niet te veel..

Ben nu bij seizoen 5 :% :o :@ (Ben 2-3 weken terug begonnen ofzo :@ ) en ben echt boos dat Susan en Mike uit elkaar zijn -_- en dat Gaby dikke kinderen heeft :') Wat dachten de schrijvers in godsnaam -_-

Moest dit even kwijt in een topic haha :P Kom wel terug als ik bij ben ;)
pi_107925274
Orson! I knew it!
Alleen dacht ik dat hij degene was die haar steeds in de gaten hield, maar hij zei dat haar vriendinnen hem hadden gebeld en dat is lijkt me pas gebeurd na hun gesprekje van die dag ervoor. Dus wie heeft haar dan gevolgd?

Gaby vond ik lief, ze bedoelde het zo goed naar Guanita waardoor ze het juist weer verpest. Wel goed dat ze haar wel alles heeft verteld nu en inziet dat ze geen super klein meisje meer is.

Jammer dat Julie de baby wil laten adopteren, maar ik hoop wel dat het doorgaat. Ik zou het zo stom vinden als Susan dat kind in huis neemt. Is trouwens al een keer gebeurt met Bree, dus erg origineel is het ook niet.

En verder, hoera voor Lynette :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_107928804
Altijd leuk Julie weer terug te zien :D En Orson was ook wel weer aardig om te zien :)
pi_107930422
Oh toch wel een nieuwe aflevering! Ik zag hem vanmorgen niet, nou maar ff downloaden dan!
pi_107931797
Lynette :D , plaatsvervangende schaamte.

En mooi dat Orson terug is!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_107942216
Net toch nog maar even gekeken. Leuk dat Julie weer terug is, ik zou het juist wel cool vinden als ze toch zelf voor dat kindje gaat zorgen. In het laatste gesprek tussen haar en Susan kwam toch ook al wel een beetje naar voren dat Julie wel al moedergevoelens heeft voor haar dochtertje.

Ik denk dat Orson Bree al langer aan het stalken was, maar dat hij nu óók door die andere dames op de hoogte is gebracht. Nou had hij ook nog eens een goed excuus om op haar af te stappen. Wel cool dat hij weer terug is!

Moest wel lachen toen Juanita die jongen ging zoenen en dat het dan vervolgens als seksueel misbruik wordt gezien. Haha het zijn kinderen _O- Wel goed dat Gaby toch nog alles opbiechtte en Juanita eindelijk meenam naar haar vader, ze wordt nog wel eens een goede moeder :)

En arme Lynette, huilen als je net lekker bezig met met je nieuwe vlam :')
pi_107943194
Sinds ik weet dat die vlam van Lynette kapper is kan ik het maar niet geloven dat hij op vrouwen valt. Sorry :@ .
pi_107975745
Ik las net dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 18:21:21 #271
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107976630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las net dat
SPOILER
SPOILER
Are you fokking to me?
pi_107990102
Ik las ook dat

SPOILER
Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.
pi_107998300
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Ik las ook dat

SPOILER
Vind wel dat er lekker veel gebeurt dit seizoen, en allemaal extra spannend doordat er minder een gevoel is van 'het zal uiteindelijk wel weer goed komen'.
SPOILER
pi_108184710
Wow Orson is echt eng... Vooral op het eind, jeetje wat een creep! Maakt wel alles duidelijk gelijk. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
pi_108190216
Orson idd! :o Die psychopathische blik van hem brrr.. Jammer dat er over 2 weken pas weer een nieuwe aflevering is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')