Edie is dood. De rest die je opnoemt was er niet eens in seizoen 1, en op moment dat hun er in kwamen was die hele zaak al opgelost. Dus die konden nooit weten wat er in dat briefje van S1 stond. Daarbij zijn geen van allen momenteel in de serie en lijkt me sterk dat diegene precies terugkomt en precies op het moment bij de dames gaat kijken dat ze een lijk dumpen.quote:
Jammer inderdaad, maar aan alles komt een einde en ze stoppen op een goed moment. Dit seizoen is tot nu toe zeer sterk en ik vind het fijn dat series stoppen op eigen voorwaarden zodat ze de tijd en ruimte hebben het einde te schrijven dat hun voor ogen hadden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Moofasah het volgende:
Toch baal ik dat dit het laatste seizoen is. Ik ga DH vreselijk missen. Ik volg deze serie al van toen ik nog kind was
Euhm, dus omdat die actrice in een andere serie(?) een personage speelt met een duistere kant, heeft haar personage in deze serie dat ook? Seriously?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef emss het volgende:
Ik verdenk Julie, zij heeft een duistere kant zoals we konden zien in Hawaii 5-0 deze week waarin ze haar stiefvader (?) vermoordde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |