abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102916849
Was weer leuk! Het is dus compleet voorspelbaar niet Chuck die het briefje heeft geschreven. Al gok ik dat hij niet klaar is met Bree en ik gok zo dat hij nog betrokken raakt bij het cover-up gebeuren. Ik dacht even dat die ober op een gegeven moment ( toen Gaby die envelop wou pakken ) dat glas water over Gaby heen zou gooien waardoor Chuck haar zou zien. Sowieso onrealistisch dat ze hem zomaar kan ''zakrollen'' in een druk restaurant zonder dat hij of iemand anders het doorheeft maar ok.

Had niet gedacht dat ze Mike nu al de waarheid zouden vertellen en ben wel benieuwd hoe hij er mee om zal gaan. Achja...beter dat dan dat je vrouw een affaire heeft lijkt me?

Lynette verhaaltje was wel leuk net als Renee maar vond de Susan/Mike/Carlos en Bree/Chuck/Gaby verhaallijnen toch het leukste.
pi_102923206
Heerlijke aflevering weer.. dit seizoen is erg spannend tot nu toe :9. Vooral nu Chuck zich tegen Bree heeft gekeerd.. Dat zal vast nog een staartje krijgen.

Gelukkig geen Tom deze episode, een aflevering zonder Tom & Lynette-gebitch is ook wel eens leuk.

Ben benieuwd of Mike snel bijdraait.
pi_102924444
Volgens mij zag in Chuck laatst vermoord worden in een Agatha Christie...
pi_102934154
Toch baal ik dat dit het laatste seizoen is. Ik ga DH vreselijk missen. Ik volg deze serie al van toen ik nog kind was ;(
pi_102934392
Ok ep 2 en 3 gezien. Lijkt me wel tof als Tom en Lynette weer bij elkaar komen en dan Carlos en Susan ook als endgame :P.
pi_102934404
:D _O- .
pi_102935467
En, wellicht heeft Chuck (of vul hier random naam in) het wel gedaan (de brief geschreven) en wordt hij midseason overreden ofzo, zodra hij het publiek wil maken. Dat is ook al meerdere keren gebeurd :P.
pi_102937132
Denk dat als het Chuck was, dat hij er al wel iets mee had gedaan en dan had hij ook niet gezegd dat hij dacht dat Bree iemand anders zag die haar wellicht die bewuste brief had gestuurd waardoor ze van streek was geraakt.

Ik laat het een beetje over me heen komen ; tot er echte hints komen nog. Ik zie, nu, geen van de toenmalige kinderen ( Danielle,Andrew,Julie ) er toe in staat en ik vraag me af of hun zelfs wisten wat er precies in dat briefje stond wat hun ouders vonden. En voorzover we weten zijn Susan/Julie altijd close geweest ; en zijn Bree en vooral Andrew ook naar elkaar gegroeid. Danielle verdenk ik ook niet echt. Lee en Bob woonden er toen nog niet. Dus dan blijft eigenlijk Karen over van de ''insiders''.
pi_102937203
Dat andere kind van Bree...

En, wie schreef dat eerste briefje? Martha?
pi_102937298
Bree had maar 2 kinderen ; Danielle en Andrew.

Eerste briefje werd geschreven door Huber ja, die vervolgens werd vermoord door Paul Young.
pi_102937745
Ik bedoel Danielle kan toch makkelijk? Die haat Bree. Of Katherine/Edie/enge man van Edie/kind van Katherine.
pi_102937762
Edie's zoon.
pi_102937979
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Edie's zoon.
Edie is dood. De rest die je opnoemt was er niet eens in seizoen 1, en op moment dat hun er in kwamen was die hele zaak al opgelost. Dus die konden nooit weten wat er in dat briefje van S1 stond. Daarbij zijn geen van allen momenteel in de serie en lijkt me sterk dat diegene precies terugkomt en precies op het moment bij de dames gaat kijken dat ze een lijk dumpen.
En Danielle had een hekel aan haar moeder. Ze zijn niet super close maar ze accepteren elkaar wel. Maar we zullen zien :)
pi_102938379
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Moofasah het volgende:
Toch baal ik dat dit het laatste seizoen is. Ik ga DH vreselijk missen. Ik volg deze serie al van toen ik nog kind was ;(
Jammer inderdaad, maar aan alles komt een einde en ze stoppen op een goed moment. Dit seizoen is tot nu toe zeer sterk en ik vind het fijn dat series stoppen op eigen voorwaarden zodat ze de tijd en ruimte hebben het einde te schrijven dat hun voor ogen hadden.
pi_102949124
Ik verdenk Julie, zij heeft een duistere kant zoals we konden zien in Hawaii 5-0 deze week waarin ze haar stiefvader (?) vermoordde.
pi_102971044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef emss het volgende:
Ik verdenk Julie, zij heeft een duistere kant zoals we konden zien in Hawaii 5-0 deze week waarin ze haar stiefvader (?) vermoordde.
Euhm, dus omdat die actrice in een andere serie(?) een personage speelt met een duistere kant, heeft haar personage in deze serie dat ook? Seriously?! :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_102979081
tja, en anders heb ik geen idee :D
pi_102979316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef emss het volgende:
tja, en anders heb ik geen idee :D
Ik dacht echt dat je een grapje maakte, maar dat was serieus :o?
pi_102979877
nee joh, was een grapje......
pi_103212006
Verdacht dat Danielle ineens terugkomt. Dat is ook niet zomaar ;)...
pi_103212032
En arme Lynette, weet helemaal hoe ze zich voelt ;( .
pi_103214395
Uhm..Danielle ( Joy Lauren ) komt elk seizoen wel keer terug net als Julie..niks verdachts aan en ik denk niet dat Danielle haar dat zou aandoen..en ze wist niet wat er op het briefje stond van seizoen 1 volgens mij.
Maar ieder zo zijn gok :)
pi_103215002
Er zat anders een heel groot gat tussen 2008 en 2011...

En iedereen die nutteloze bijverhalen krijgt dit seizoen is verdacht. Zie Eddie van vorig jaar...
pi_103215169
Ja, ninjaedit :( .
pi_103215249
En als ze het wel is, wat ik niet perse denk hoor, dan komt er wel een flashback dat ze het eerste briefje las ofzo. Ik denk niet dat ze de pilot hebben geschreven zodat ze in seizoen acht dit verhaal konden maken :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')