Ja heb ik bij de overdracht gemeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Maar je hebt bij de overdracht hopelijk WEL gemeld dat je hem hebt laten repareren?
Niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Volgens die mails heb ik wel meer niet gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef vanBinsberge het volgende:
Nou volgens zijn emails heb je die reparatie niet gemeld.
Nee geen turkXDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef Ninedarts het volgende:
Triest..............gewoon niet terugnemen...
Huij wist ervan en klaar is kees....
Ps; was het weer een turk die het kocht voor 180 euro of???
Ik heb het ook in de advertentie gezet dat de fan lawaai maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef AlfredKwak het volgende:
Simpel, via marktplaats of speurders heb je garantie tot de deur.
De koper had het apparaat getest en was tevreden, daardoor heeft de koper het apparaat gekocht en daarmee stopt het verhaal van jouw kant. Achteraf gezeur over een ventilator is achteraf en dus niet relevant.
Als de koper moeilijk doet dan verwijs je hem of haar maar naar de politie. De koop is immers gesloten. De politie zal er toch niets mee doen, die zijn te druk met flitsen van weggebruikers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Net even beide delen doorgelezen.
Spannend hoe dit gaat aflopen!
Neemt de ruggengraatloze TS zijn PS3 voor de tweede keer terug en gaat hij hem daarna weer doorverkopen aan een "nieuwe Nederlander' voor 150 euro of
Houdt hij deze keer zijn poot stijf en krijgt hij een loden boon te verhapstukken?
TS hou ons op de hoogte aub!
zechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Bedankt voor deze goede nederlantse tipquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
gwn scheit heben ts weetje zech tegenhem dat hij charantie tot de deur hat
Gemiddeld niveau van de reactie's in dit topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
Ja, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
Nee, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
ditquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
[..]
Ja, maar...
[..]
Nee, maar...
[..]
Dat is duidelijk, maar van TS's mammie moet hij het geld dan toch nog teruggevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef Ninedarts het volgende:
Bied dit aan aan die gast:
http://computer-software.(...)xk%3D&fta_ind=2&fs=1
Probleem opgelost
Dat lijkt misschien zo maar bewijzen kan ik het. Dat het egt zo is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
Hoewel het een beetje ongeloofwaardig wordt door koper 2, blijft dit verhaal briljant
Wel een grapje van 180 euro dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is die tweede gewoon een FOKker die met je loopt te fokken
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.quote:
Ik huur de fokknokploeg welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef MilaNL het volgende:
Al een vakantiehuisje voor komend weekend geboekt?
Ik bedoelde dat als een Fokker hem zou kopen om je daarna te gaan kloten, dat het voor die fokker dan een grapje van 180 euro isquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef mytroen het volgende:
[..]
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.
Dus 180 euro.
Die gast heeft echt niet Sony gebeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Je kunt hem nog eens mailen dat hij wist dat de PS3 geluid maakte en dat je dat gezegd hebt en dat je hem daarom niet terugneemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Is dat zinvol dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Wreckwroliom het volgende:
Ritje juridisch loket, weet je precies waar je staat
My words!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
HAHA bij de automeeting misschien maar anders ziet die me niet en dan zal ik een cam ophangen in de gang:Pquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef kebabkever het volgende:
Wat een goed topic is dit. 1 uit de boeken zoals het hoort.. Maar een vraag. Hoezo ik zie je zaterdag wel?
Tijdens het stappen?
Dit mailtje is zo nep als maar zijn kan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Mvg,
...
Ik neem de playstation wel terug, maar zijn geld krijgt die niet terug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
Doe ik toch ook niet meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef Tommsch het volgende:
Gozert loop je hier nou nog steeds mee
Waarom luister je nou niet naar de adviezen van fok en laat je die gast gewoon stikken. Niet meer reageren en geen aandacht meer aan besteden
Zei je dat bij de vorige koper niet ook al?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik neem de playstation wel terug, maar zijn geld krijgt die niet terug.
lolwutquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
We zullen wel zien zaterdag. Hopen dat die mn raam ingooit en de hd cam alles vast legt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Dit mailtje is zo nep als maar zijn kan.
Ga je hem dat ook van te voren zeggen? Zo nee, dan hoop ik dat je die cambeelden hier ook gaat postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
Je hebt hem duidelijk zelf geschreven..quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef mytroen het volgende:
[..]
We zullen wel zien zaterdag. Hopen dat die mn raam ingooit en de hd cam alles vast legt.
Ja maar helaas hebben alle marktplaats gebruikers dezelfde schrijfwijze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Je hebt hem duidelijk zelf geschreven..
TS gaat zichzelf nu dieper in de problemen graven door die ps3 af te pakken zonder geld terug te gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TS ga nou niet weer gigantisch falen. Moet wel zeggen dat ik je nog steeds een mietje vind, dus nu de kans om je reputatie enigszins te verbeteren.
Geld sowieso houden man.
Heb je dat zogenaamde mailtje wel gelezen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja maar helaas hebben alle marktplaats gebruikers dezelfde schrijfwijze.
TS denkt: "Haha ik ga die kerol naaien, ik neem die PS3 terug maar het geld houd ik lekker gjahahaha!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
TS gaat zichzelf nu dieper in de problemen graven door die ps3 af te pakken zonder geld terug te geven![]()
Sowieso moet je noooit een telefoonnummer geven op marktplaats en je email adres kan wel, dan zeg je gewoon, oh ja zit in het spamfilter heb ik niet gezien, lekker makkelijk als mensen onterecht gaan zeuren over iets, hij wist allang van te voren dat als een ps3 'een beetje' lawaai maakt dat dat nog veel erger kan gaan worden.
Ja. Boven het gemiddelde marktplaats typeniveau trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Heb je dat zogenaamde mailtje wel gelezen?
Nouja, als je erin wilt geloven ga je gang. Ik lach je samen met TS mee uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja. Boven het gemiddelde marktplaats typeniveau trouwens.
Ik houd jullie up to datequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Allessio het volgende:
Jammer dat ts er te lang mee is doorgegaan. Was een goed topic maar een perfect voorbeeld van "stoppen op je hoogtepunt"
Dat laatste zou ik er sowieso niet in zetten faalhaas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef mytroen het volgende:
Mailtje dat ik voor het laatst naar koper stuur:
Ik heb tot 3x toe gemeld dat de ps3 fan lawaai maakt.
1. In de advertentie
2. In de mail met het bod
3. Toen je de playstation kwam ophalen
Ik ga de playstation dus niet terug nemen want je hebt er zelf voor gekozen.
Misschien ruil je jou oude ps3 wel om voor die van mij, hier begin ik dus niet aan
Wat maakt het nou uit wat ik erin zet. Hij ken lekker de tief tering krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik er sowieso niet in zetten faalhaas.
Mag jij me vertellen hoe ik dat fannetje fix? Gewoon eruit halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:36 schreef Redskillz het volgende:
Dan fix je dat kutfannetje toch even voor hem.. , of stuur hem dit topic..
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef mytroen het volgende:
Mailtje van koperXD:
of bel mij .....(maak je geen zorgen ik bijt niet en ik werk voor de overheid) dus je bent veilig.
En dan zo mee terug gevenXDquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Waarom zouden dit nepmailtjes zijn???quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef arucard het volgende:
Tip: Als je nepmailtjes schrijft zorg dan wel dat je wel een andere schrijfstijl dan die van jezelf gebruikt.
TS is waarschijnlijk slim genoeg om die fout niet te maken in zijn nepmailtjes.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Allessio het volgende:
Koper is toch niet zo dom om net als TS constant ''jou'' ipv ''jouw'' te gebruiken?
Ik denk dat je rijkelijk te laat bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef chiren het volgende:
Ik denk dat ik dit topic eens moet gaan volgen, hou vol TS
Dan de volgende vraag; Waarom zou TS zoveel moeite doen om dit allemaal in scene te zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef arucard het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk slim genoeg om die fout niet te maken in zijn nepmailtjes.
Ja vast, doe ik ook ff in 1 minuutquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Allessio het volgende:
TS heeft zojuist een emailadres aangemaakt en daarmee een emailtje naar zijn andere emailadres verzonden
IDD maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef grapst3r het volgende:
[..]
ik vind het wel een hele slechte paint hoor ts
Vind je het heel gek van die mongoole die akkoord gaan en dan aan je kop gaan lope zeiken.quote:
Aangezien Ts' koelpasta 1337 skillz zal dat wel niet zo makkelijk zijn en verneukt ie het alleen maar meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Wacht ik zie zijn e-mail ik ga dit topic stu... oh nee laat maarquote:
HAHA nog meer gezeik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Als het allemaal echt is dan zou ik als ik TS was eens leuk de boel omdraaien en aangifte gaan doen i.v.m. die bedreiging dat hij zaterdag wel even langs zou komen.
Of zeg dat je een advocaat in de arm hebt genomen en verwijs hem hierheen: http://www.moszkowicz.nl/quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef mytroen het volgende:
[..]
HAHA nog meer gezeik.
Als die egt langs komt dan doe ik wel aangifte maar anders vind ik het wel best. ONGEWENSTE MAIL
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Als het allemaal echt is dan zou ik als ik TS was eens leuk de boel omdraaien en aangifte gaan doen i.v.m. die bedreiging dat hij zaterdag wel even langs zou komen.
Nee mn mammie is het met mij eens (is ook voor het eerst).quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Het is geen bedreiging.
Daarbij vind ik TS een beetje als een mietje klinken, uiteindelijk krijgt de koper vast zijn geld terug van de mammie van TS.
Nee, hij komt gezellig op de koffie en een beetje gamen.quote:
Ik denk het wel, want hij werk natuurlijk voor de overheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, hij komt gezellig op de koffie en een beetje gamen.
Dat laatstequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef chiren het volgende:
wat voor type is het TS? Een overheidsmedewerker als in een grote kale marinier of een bebrilde sukkel met jampotglazen?
Overheid of niet... Hij koopt een lawaaierige PS3, en is na aankoop er achter gekomen dat hij het zelf niet zo snel kan maken, en wil nu de koop ongedaan maken.. Bye bye koperquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want hij werk natuurlijk voor de overheid.
Vind je het gek dat het zo'n mierenneuker is dan. Als een verkoper zegt dat het een beetje lawaai maakt, dan moet je dat natuurlijk met een korrel zout nemenquote:
Houd jij je nu maar bij die eerste klacht voordat alles in de soep loopt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
Nu weer wachten totdat koper voor mn deur staat of een mailtje stuurt. Ambtenaren werken maar tot 15:00 uur. Maar worden toch tot 17:30 doorbetaald van onze belastings centen.
NIEUWE KLACHT
Ja, iedere keer heb ik een hekel aan dat soort mensen als ik op het gemeentehuis komquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
Nu weer wachten totdat koper voor mn deur staat of een mailtje stuurt. Ambtenaren werken maar tot 15:00 uur. Maar worden toch tot 17:30 doorbetaald van onze belastings centen.
NIEUWE KLACHT
Ik ga al ontbijten bij ikea maar dat is niet na 15:00 XDquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef vanBinsberge het volgende:
oh en zorg gewoon dat je zaterdag na 15:00 weg bent ga shoppen en eten bij ikea ofzo
Nee hij was alleenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef vanBinsberge het volgende:
Maar TS, was z'n zoontje erbij oid? Kan me niet voorstellen dat ambtenaren gamen![]()
Ambtenaar denkt ff snel een ps3 voor een klein bedrag op de kop te tikken voor z'n zoontjes verjaardag maar komt erachter dat hij thuis meer lawaai begon te maken
Ben je nou echt een troll volgens mij wel hequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik ga al ontbijten bij ikea maar dat is niet na 15:00 XD
Dat is lekker hoor ontbijtje voor 1 euro in ikea barendrechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ben je nou echt een troll volgens mij wel he![]()
Mensen die naar Ikea gaan enkel om te ontbijten
Dus jij gaat niet ontbijten thuis, met lege maag in de auto en dat alles om zo'n miezerig ontbijtje daar van 1 euro om vervolgens geen plek te kunnen vinden en het op te eten bij andere mensen aan tafel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dat is lekker hoor ontbijtje voor 1 euro in ikea barendrecht
Ben bang dat de marktplaats knokploeg hier om de hoek staat morgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef amenth het volgende:
Gezellige sfeer in de fucking ikea, lekker met pittige kapsels om je heen. Pauper![]()
Dat mailtje trouwens, haha. Marktplaats gaat je denk ik hard aanpakken!!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
Gaat goed komen. In de zomer vakantie lekker 3 weken naar Spanjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef RooieHoed het volgende:
Lekker negeren en genieten van je 180 euro's.
Top. Opgelost.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
Ik hoop het.quote:
Ik mail niks terug want dan gaat die weer lopen zeiken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Terugmailen:
Bedankt, ik ga lekker op vakantie. Veel plezier met je PS3 en voortaan opletten als je zo nodig voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
Ik heb al genoeg gezeur aan mn kop gehad van die vent. Ik moet nu op vakantie om bij te komen. Ga maar een schadevergoeding eisen van hem.quote:
Hij had trouwens gereageerd op de advertentie die op de tokkiesite Speurders stond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef BrammetjeBraam het volgende:
hahaha marktplaats wil een oplichter al niet eens aanpakken, laat staan dat ze hierover moeilijk gaan doen.![]()
wat een faalhaas joh die 'ambtenaar'.
speurders.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij had trouwens gereageerd op de advertentie die op de tokkiesite Speurders stond.
Speurders account. XDquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ja wacht maar, straks wordt TS's Marktplaats-account geblokkeerd!
*PROEST*quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Mvg,
....
Ik ga er denk nachtmerries aan over houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef themole het volgende:
[..]
*PROEST*
Oldskool tokkiestyle inspelen op gevoelgens.
tot dat het echt een mafketel is en met een voorhamer je deur er uit tikt en je meesleurt naar het pinautomaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef themole het volgende:
[..]
*PROEST*
Oldskool tokkiestyle inspelen op gevoelgens.
Ken die me wel mee sleuren naar de pinautomaat, maar dat geld staat al lang safe op een spaarrekeningquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot dat het echt een mafketel is en met een voorhamer je deur er uit tikt en je meesleurt naar het pinautomaat![]()
want je weet zo zetten we die shit
blijkbaar niet en het was een buitenlands ambtenaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Internepper het volgende:
Alsof een ambtenaar niet normaal Nederlands kan typen.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
quote:
Qaulität filmpjes hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Inverted_World het volgende:
Na het zien van TS zijn Youtube Account hoop ik dat hij een onkostenvergoeding moet betalen aan de koper en zo snel mogelijk de 180 euro moet terugbetalen.
http://www.youtube.com/user/mytroen
So what, sowieso moet je geen ps3 halen waarvan niet eens bekend is of die nog wel garantie heeft en een 'afwijkend fan geluid heeft' oftewel pokkeherrie. En hij had het toch gezegd bij het ophalen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef MilaNL het volgende:
Als jij die "reparatie" verzwegen hebt heeft ie wel een beetje gelijk he
ik ben het spoor ook bijsterquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
Waarom heeft die koper het over marktplaats als hij van speurders afkwam?
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Jezus, loopt dit topic nou nog steeds?
Ach het is nu toch klaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Wat een heerlijk topic, dit is te slecht om waar te zijn.
Maar als het waar is, is TS de grootste martkplaats sukkel ooit. Je laat je door buitenlanders in de zeik nemen en je gaat hier op het forum lopen huilen dat het allemaal niet jouw schuld is. bhahhaa
Ik heb me echt kapot gelachen. Fucking loser dat je er bent.
Maar toch geef ik je 1 tip: ga vooral later niet de autohandel in.. of uberhaupt enige vorm van handel... lol...
Flauw +1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.
Maar ..... waarom reageert TS dan nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach het is nu toch klaar?
Koper heeft boos gedaan en TS heeft aangegeven niet meer te reageren.
Failed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef Operc het volgende:
Omdat hij nog heel actief probeert te overtuigen dat hij geen troll is
True.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Een mens kan maar iets proberen toch?
Mail terugsturen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
Gewoon doen, 4 ze lulzquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.
Ik had even teruggelezen en...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Allessio het volgende:
Koper is toch niet zo dom om net als TS constant ''jou'' ipv ''jouw'' te gebruiken?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
...
dat vraag ik me ook nog steeds af waarom die het over marktplaats heeft. Mn advertentie stond ook wel op marktplaats maar de ambtenaar heeft via speurders gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef sciter het volgende:
Maar als hij gereageerd heeft op Speurders, waarom zegt hij dan dat hij dit gaat melden bij Marktplaats?
Ik denk dat het verhaal van TS lek is.
dat vind ik egt jammer, kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Echtjammer het volgende:
TS, wat ben jij een mongool, kknerd met je XD XD XD XD XD XD
Iedereen valt over TS maar het is toch wel droevig dat een volwassen kerel dit soort mailtjes stuurt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Mvg,
....
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Iedereen valt over TS maar het is toch wel droevig dat een volwassen kerel dit soort mailtjes stuurt.
Ben ik best met je eens. Maar dat is all in the game als je tweedehands apparatuur koopt. Hij was gewaarschuwd. Het is zuur voor die man. Maar die mailtjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).
Maar dan nog was de koper gewaarschuwd dat deze ps3 niet meer in orde was, dus daarom zou ik geld niet teruggegeven. Kan me de frustratie van de koper alleen wel een beetje voorstellen als bovenstaande het geval is
Nee is niet het geval, heb hem een uur lang op HDMI aangesloten gehad met gran turismo 5 erin en toen heeft de koper het gehoord. Dus genaaid NEE.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).
Maar dan nog was de koper gewaarschuwd dat deze ps3 niet meer in orde was, dus daarom zou ik geld niet teruggegeven. Kan me de frustratie van de koper alleen wel een beetje voorstellen als bovenstaande het geval is
Waaraan zou ik 100 euro moeten verliezen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Deckard het volgende:
Inmiddels is TS dus al 100 euro verloren om iets te gaan verkopen. Dit is gewoon niet waar, maar wel een vermakelijk topic.
¤ 5,00 incl. verzenden voor GT5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nee is niet het geval, heb hem een uur lang op HDMI aangesloten gehad met gran turismo 5 erin en toen heeft de koper het gehoord. Dus genaaid NEE.
Als ik dat nou eens ff nie doe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
¤ 5,00 incl. verzenden voor GT5.
Geniaal, respectquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
Ik vind hem best ok hoor xDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Echtjammer het volgende:
TS, wat ben jij een mongool, kknerd met je XD XD XD XD XD XD
enquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Goedemiddag.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Ge-fucking-weldig dit![]()
Ts: Het zou zonde zijn om hem nu te negeren, doe jezelf (en vooral ons) een lol en blijf reageren op de mailtjes. Vertel hem wat je op dit moment met die 180 euro aan het doen bent enzo![]()
Entertain us!
indd zeg bijvoorbeeld dat je van zijn geld ff wat euro's erbij op hebt gedaan en nu een gloednieuwe werkende ps3 hebt gekocht in de winkelquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Ts: Het zou zonde zijn om hem nu te negeren, doe jezelf (en vooral ons) een lol en blijf reageren op de mailtjes. Vertel hem wat je op dit moment met die 180 euro aan het doen bent enzo![]()
Entertain us!
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Entertain us!
Doet hij niet, dus je topic is hierbij getermineerd. Er kan een slotje op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-
Maar ga ik niet mailen, geen zin meer in dat gezeik.
Als die nog een mailtje stuurt zal ik eens ff vertellen wat ik van dat geld heb gedaan
idd en dan maakt hij een fake account aan en kunnen we hem uitlachen for the lulzquote:
Ik dacht dat het naar je spaarrekening ging voor je vakantie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-
Maar ga ik niet mailen, geen zin meer in dat gezeik.
Als die nog een mailtje stuurt zal ik eens ff vertellen wat ik van dat geld heb gedaan
Ach ja komt wel goed met geld voor de vakantie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik dacht dat het naar je spaarrekening ging voor je vakantie...
Je verhaal wankelt wel veel, TS...
na het doorlezen van je topics, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een mongool bent...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef mytroen het volgende:
Koper is nog niet langs geweest en hij zal denk ik ook niet meer komen
want dat doet iedereen op marktplaatsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
omdat je zo'n grote mongool bent die er niet simpelweg bijzet dat garantie tot de deur is...
/thread imo
Dan wil ik 400 euro voor het terug nemen en weer moeten verkopen van de playstation.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom morgen langs, vandaag had ik geen tijd knul. Leg de centen maar klaar, ik wil 190 euro ivm benzinegeld.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:42 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dan wil ik 400 euro voor het terug nemen en weer moeten verkopen van de playstation.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil me poen terug, hou het morgen gereed knaap.
HAHA leuk dat ik na een maandje er weer wat van hoor en dan zn geld nog terug vragenquote:
ok grquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Haha hij wil hem nu terug komen brengen.
Mag die doen maar hij krijgt geen cent van me terug.
Whahahahaha inderdaad. Hopen dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef mytroen het volgende:
[..]
HAHA leuk dat ik na een maandje er weer wat van hoor en dan zn geld nog terug vragen![]()
![]()
Ja dalijk staat meneer de ambtenaar hier voor mn deur met collega'squote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whahahahaha inderdaad. Hopen dat het goed afloopt!
3 tegen 1 dat dit weer een mieters avontuur wordt
vast nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit topic nog bezig?
Ts zijn betrouwbaarheid op marktplaats flink naar de sodemieter ondertussen?
Mensen van de overheid zijn sowieso van die slappe typetjes. tevens ambtenaar die gametquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja dalijk staat meneer de ambtenaar hier voor mn deur met collega's
26, dis deel 2quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand een uittreksel van deze topicreeks, geen zin om 13 pagina's door te lezen
Zozo..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik weet het, maar ik heb 50 posts per pagina, dus 7 pagina's per topic
Ik heb het even samengevat: Koper op marktplaats niet tevreden. [2]quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand een uittreksel van deze topicreeks, geen zin om 13 pagina's door te lezen
Leuk topic dit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Was meteen met die instelling begonnenquote:Op dinsdag 5 april 2011i 23:12 schreef mytroen het volgende:
Wat benadruk je dat "onze" belastingscenten vaak zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
NIEUWE KLACHT
Het ging over de ps3 Slim dus helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef manusjehatte het volgende:
TS, ik heb even een foto gemaakt van de playstation.
Mijn tweelingbroer zegt dat je een ps eigenlijk niet zo had mogen leveren.
Ik wil dus graag mijn geld terug:
[ afbeelding ]
...,quote:
Ja wat is het nouquote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef mytroen het volgende:
[..]
...,
Gisteren heeft de playstation het helemaal laten afweten.
De console gaat nu helemaal niet meer aan en ik krijg een oranje rood ledje te zien.
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt, maar ik kom de playstation terug brengen.
We kunnen dit beschaafd oplossen.
Ik kom de Playstation terug brengen ik krijg mijn geld terug.
Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Mvg,
...
Terug gemailt dat ik geen kapote ps3 ga kopen voor ¤180quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?
Hou ons op de hoogte, zodat we een deeltje 3 kunnen starten
We gaan het op een beschaafde manier oplossen en dan zijn zin doordrijven.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef mytroen het volgende:
[..]
...,
Gisteren heeft de playstation het helemaal laten afweten.
De console gaat nu helemaal niet meer aan en ik krijg een oranje rood ledje te zien.
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt, maar ik kom de playstation terug brengen.
We kunnen dit beschaafd oplossen.
Ik kom de Playstation terug brengen ik krijg mijn geld terug.
Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Mvg,
...
Quoted for truthquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef Tical2000 het volgende:
Is deze onzin nou gvd nog steeds bezig? Man the fuck up.
Stond niet in het mailtje.quote:
Dat gaat gezellig wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef mytroen het volgende:
[..]
Stond niet in het mailtje.
Als ik niks van me laat horen zal het wel zaterdag zijn
Dat zijn wel zn collega ambtenaren dus zal geen verschil makenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef JustRob het volgende:
Zeg gewoon dat je hem aangeeft bij de politie als ie je niet met rust laat
Wat een gierige klootzak zeg
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef JustRob het volgende:
Dat heeft ie gewoon verzonnen welke mongool van een ambtenaar koopt er nou een PS3 die niet goed werkt zonder kinderen bij zich te hebben en gaat er vervolgens over bitchen dat ie z'n geld terug wil.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
Was mijn eigen ps3 want die van mij had herkenbare krasjes op de zijkant :pquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef fvandersluis het volgende:
ik snap nog steeds niet dat je hem terug genomen hebt, wat heeft je moeder daar nou mee te maken? het is jouw ps3, en jouw turk.
Daarbij is het normaal dat hij meer herrie gaat maken op een groot hd scherm, want hij moet meer moeite doen. Je wijf maakt toch ook meer herrie bij meer moeite? dan bij weinig moeite??
Die turk zit nu thuis met een grotemet jouw ps3 naast hem, en jij hebt nu zijn oude. oftewel hij heeft een gratis ps3.
hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef JustRob het volgende:
Je kan er niks aan doen dat je een faalhaas bent. Of God heeft je zo gemaakt, of je bent zo geworden door een lange ketting van evoluties.
Uiteraard moet hij dan wel een trollface masker dragen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu echt gewoon de deur openen en zeggen: U mad?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |