Ja dalijk staat meneer de ambtenaar hier voor mn deur met collega'squote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whahahahaha inderdaad. Hopen dat het goed afloopt!
3 tegen 1 dat dit weer een mieters avontuur wordt
vast nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit topic nog bezig?
Ts zijn betrouwbaarheid op marktplaats flink naar de sodemieter ondertussen?
Mensen van de overheid zijn sowieso van die slappe typetjes. tevens ambtenaar die gametquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja dalijk staat meneer de ambtenaar hier voor mn deur met collega's
26, dis deel 2quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand een uittreksel van deze topicreeks, geen zin om 13 pagina's door te lezen
Zozo..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik weet het, maar ik heb 50 posts per pagina, dus 7 pagina's per topic
Ik heb het even samengevat: Koper op marktplaats niet tevreden. [2]quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef Joran-Joran het volgende:
Heeft iemand een uittreksel van deze topicreeks, geen zin om 13 pagina's door te lezen
Leuk topic dit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Haha hij wil hem nu terug komen brengen.
Mag die doen maar hij krijgt geen cent van me terug.
Was meteen met die instelling begonnenquote:Op dinsdag 5 april 2011i 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Haha hij wil hem nu terug komen brengen.
Mag die doen maar hij krijgt geen cent van me terug.
Wat benadruk je dat "onze" belastingscenten vaak zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
Nu weer wachten totdat koper voor mn deur staat of een mailtje stuurt. Ambtenaren werken maar tot 15:00 uur. Maar worden toch tot 17:30 doorbetaald van onze belastings centen.
NIEUWE KLACHT
Het ging over de ps3 Slim dus helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef manusjehatte het volgende:
TS, ik heb even een foto gemaakt van de playstation.
Mijn tweelingbroer zegt dat je een ps eigenlijk niet zo had mogen leveren.
Ik wil dus graag mijn geld terug:
[ afbeelding ]
...,quote:
Ja wat is het nouquote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef mytroen het volgende:
[..]
...,
Gisteren heeft de playstation het helemaal laten afweten.
De console gaat nu helemaal niet meer aan en ik krijg een oranje rood ledje te zien.
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt, maar ik kom de playstation terug brengen.
We kunnen dit beschaafd oplossen.
Ik kom de Playstation terug brengen ik krijg mijn geld terug.
Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Mvg,
...
Terug gemailt dat ik geen kapote ps3 ga kopen voor ¤180quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?
Hou ons op de hoogte, zodat we een deeltje 3 kunnen starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |