Doet hij niet, dus je topic is hierbij getermineerd. Er kan een slotje op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-
Maar ga ik niet mailen, geen zin meer in dat gezeik.
Als die nog een mailtje stuurt zal ik eens ff vertellen wat ik van dat geld heb gedaan
idd en dan maakt hij een fake account aan en kunnen we hem uitlachen for the lulzquote:
Ik dacht dat het naar je spaarrekening ging voor je vakantie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-
Maar ga ik niet mailen, geen zin meer in dat gezeik.
Als die nog een mailtje stuurt zal ik eens ff vertellen wat ik van dat geld heb gedaan
Ach ja komt wel goed met geld voor de vakantie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik dacht dat het naar je spaarrekening ging voor je vakantie...
Je verhaal wankelt wel veel, TS...
na het doorlezen van je topics, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een mongool bent...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef mytroen het volgende:
Koper is nog niet langs geweest en hij zal denk ik ook niet meer komen
want dat doet iedereen op marktplaatsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:44 schreef Wit_Vuilnis het volgende:
[..]
omdat je zo'n grote mongool bent die er niet simpelweg bijzet dat garantie tot de deur is...
/thread imo
Dan wil ik 400 euro voor het terug nemen en weer moeten verkopen van de playstation.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom morgen langs, vandaag had ik geen tijd knul. Leg de centen maar klaar, ik wil 190 euro ivm benzinegeld.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:42 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dan wil ik 400 euro voor het terug nemen en weer moeten verkopen van de playstation.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil me poen terug, hou het morgen gereed knaap.
HAHA leuk dat ik na een maandje er weer wat van hoor en dan zn geld nog terug vragenquote:
ok grquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Haha hij wil hem nu terug komen brengen.
Mag die doen maar hij krijgt geen cent van me terug.
Whahahahaha inderdaad. Hopen dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef mytroen het volgende:
[..]
HAHA leuk dat ik na een maandje er weer wat van hoor en dan zn geld nog terug vragen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |