Gewoon doen, 4 ze lulzquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.
Ik had even teruggelezen en...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Allessio het volgende:
Koper is toch niet zo dom om net als TS constant ''jou'' ipv ''jouw'' te gebruiken?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
...
dat vraag ik me ook nog steeds af waarom die het over marktplaats heeft. Mn advertentie stond ook wel op marktplaats maar de ambtenaar heeft via speurders gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef sciter het volgende:
Maar als hij gereageerd heeft op Speurders, waarom zegt hij dan dat hij dit gaat melden bij Marktplaats?
Ik denk dat het verhaal van TS lek is.
dat vind ik egt jammer, kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Echtjammer het volgende:
TS, wat ben jij een mongool, kknerd met je XD XD XD XD XD XD
Iedereen valt over TS maar het is toch wel droevig dat een volwassen kerel dit soort mailtjes stuurt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Iedereen valt over TS maar het is toch wel droevig dat een volwassen kerel dit soort mailtjes stuurt.
Ben ik best met je eens. Maar dat is all in the game als je tweedehands apparatuur koopt. Hij was gewaarschuwd. Het is zuur voor die man. Maar die mailtjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).
Maar dan nog was de koper gewaarschuwd dat deze ps3 niet meer in orde was, dus daarom zou ik geld niet teruggegeven. Kan me de frustratie van de koper alleen wel een beetje voorstellen als bovenstaande het geval is
Nee is niet het geval, heb hem een uur lang op HDMI aangesloten gehad met gran turismo 5 erin en toen heeft de koper het gehoord. Dus genaaid NEE.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aan de andere kant weten wij ook niet in hoeverre de TS die persoon genaaid heeft. Stel dat het weer hetzelfde truukje is door het ding bij TS thuis analoog aan te sluiten. Je hoort dan alleen de fan dus koper denkt: 'als dat alles is, dan koop ik hem wel'. Thuis sluit de koper hem aan via hdmi en dan maakt het ding kennelijk opeens een teringherrie (tenminste, dat was toch het probleem met deze ps3, dat ie aangesloten op hdmi heel veel lawaai maakt?).
Maar dan nog was de koper gewaarschuwd dat deze ps3 niet meer in orde was, dus daarom zou ik geld niet teruggegeven. Kan me de frustratie van de koper alleen wel een beetje voorstellen als bovenstaande het geval is
Waaraan zou ik 100 euro moeten verliezen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Deckard het volgende:
Inmiddels is TS dus al 100 euro verloren om iets te gaan verkopen. Dit is gewoon niet waar, maar wel een vermakelijk topic.
¤ 5,00 incl. verzenden voor GT5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef mytroen het volgende:
[..]
Nee is niet het geval, heb hem een uur lang op HDMI aangesloten gehad met gran turismo 5 erin en toen heeft de koper het gehoord. Dus genaaid NEE.
Als ik dat nou eens ff nie doe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
¤ 5,00 incl. verzenden voor GT5.
Geniaal, respectquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
Ik vind hem best ok hoor xDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Echtjammer het volgende:
TS, wat ben jij een mongool, kknerd met je XD XD XD XD XD XD
enquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Ge-fucking-weldig dit![]()
Ts: Het zou zonde zijn om hem nu te negeren, doe jezelf (en vooral ons) een lol en blijf reageren op de mailtjes. Vertel hem wat je op dit moment met die 180 euro aan het doen bent enzo![]()
Entertain us!
indd zeg bijvoorbeeld dat je van zijn geld ff wat euro's erbij op hebt gedaan en nu een gloednieuwe werkende ps3 hebt gekocht in de winkelquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Ts: Het zou zonde zijn om hem nu te negeren, doe jezelf (en vooral ons) een lol en blijf reageren op de mailtjes. Vertel hem wat je op dit moment met die 180 euro aan het doen bent enzo![]()
Entertain us!
Nieuwe video kaart gekocht voor ¤160,-quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Mr.King het volgende:
Entertain us!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |