blijkbaar niet en het was een buitenlands ambtenaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Internepper het volgende:
Alsof een ambtenaar niet normaal Nederlands kan typen.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
quote:
Qaulität filmpjes hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Inverted_World het volgende:
Na het zien van TS zijn Youtube Account hoop ik dat hij een onkostenvergoeding moet betalen aan de koper en zo snel mogelijk de 180 euro moet terugbetalen.
http://www.youtube.com/user/mytroen
So what, sowieso moet je geen ps3 halen waarvan niet eens bekend is of die nog wel garantie heeft en een 'afwijkend fan geluid heeft' oftewel pokkeherrie. En hij had het toch gezegd bij het ophalen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef MilaNL het volgende:
Als jij die "reparatie" verzwegen hebt heeft ie wel een beetje gelijk he
ik ben het spoor ook bijsterquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
Waarom heeft die koper het over marktplaats als hij van speurders afkwam?
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Jezus, loopt dit topic nou nog steeds?
Ach het is nu toch klaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Wat een heerlijk topic, dit is te slecht om waar te zijn.
Maar als het waar is, is TS de grootste martkplaats sukkel ooit. Je laat je door buitenlanders in de zeik nemen en je gaat hier op het forum lopen huilen dat het allemaal niet jouw schuld is. bhahhaa
Ik heb me echt kapot gelachen. Fucking loser dat je er bent.
Maar toch geef ik je 1 tip: ga vooral later niet de autohandel in.. of uberhaupt enige vorm van handel... lol...
Flauw +1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.
Maar ..... waarom reageert TS dan nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach het is nu toch klaar?
Koper heeft boos gedaan en TS heeft aangegeven niet meer te reageren.
Failed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef Operc het volgende:
Omdat hij nog heel actief probeert te overtuigen dat hij geen troll is
True.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Een mens kan maar iets proberen toch?
Mail terugsturen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |