So what, sowieso moet je geen ps3 halen waarvan niet eens bekend is of die nog wel garantie heeft en een 'afwijkend fan geluid heeft' oftewel pokkeherrie. En hij had het toch gezegd bij het ophalen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef MilaNL het volgende:
Als jij die "reparatie" verzwegen hebt heeft ie wel een beetje gelijk he
ik ben het spoor ook bijsterquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
Waarom heeft die koper het over marktplaats als hij van speurders afkwam?
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Jezus, loopt dit topic nou nog steeds?
Ach het is nu toch klaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Wat een heerlijk topic, dit is te slecht om waar te zijn.
Maar als het waar is, is TS de grootste martkplaats sukkel ooit. Je laat je door buitenlanders in de zeik nemen en je gaat hier op het forum lopen huilen dat het allemaal niet jouw schuld is. bhahhaa
Ik heb me echt kapot gelachen. Fucking loser dat je er bent.
Maar toch geef ik je 1 tip: ga vooral later niet de autohandel in.. of uberhaupt enige vorm van handel... lol...
Flauw +1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee, alleen in jouw topic-overzicht nog.
Maar ..... waarom reageert TS dan nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach het is nu toch klaar?
Koper heeft boos gedaan en TS heeft aangegeven niet meer te reageren.
Failed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:55 schreef Operc het volgende:
Omdat hij nog heel actief probeert te overtuigen dat hij geen troll is
True.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Een mens kan maar iets proberen toch?
Mail terugsturen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mail terugsturen:
Ik heb met veel plezier de 180 euro uitgegeven. Ik zal daarom ook niet meer aan jou denken. Jij wel aan mij wanneer je de Playstation aanzet. En wanneer je aan het stofzuigen bent, zul je denken: dat geluid maakt mijn Playstation ook!
Goedemiddag.
Gewoon doen, 4 ze lulzquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik blij zijn dat het gedonder klaar is en niet nog eens een gaan stoken achteraf.
Ik had even teruggelezen en...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Allessio het volgende:
Koper is toch niet zo dom om net als TS constant ''jou'' ipv ''jouw'' te gebruiken?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
...
dat vraag ik me ook nog steeds af waarom die het over marktplaats heeft. Mn advertentie stond ook wel op marktplaats maar de ambtenaar heeft via speurders gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:32 schreef sciter het volgende:
Maar als hij gereageerd heeft op Speurders, waarom zegt hij dan dat hij dit gaat melden bij Marktplaats?
Ik denk dat het verhaal van TS lek is.
dat vind ik egt jammer, kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef Echtjammer het volgende:
TS, wat ben jij een mongool, kknerd met je XD XD XD XD XD XD
Iedereen valt over TS maar het is toch wel droevig dat een volwassen kerel dit soort mailtjes stuurt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |