Ja heb ik bij de overdracht gemeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Maar je hebt bij de overdracht hopelijk WEL gemeld dat je hem hebt laten repareren?
Niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Volgens die mails heb ik wel meer niet gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef vanBinsberge het volgende:
Nou volgens zijn emails heb je die reparatie niet gemeld.
Nee geen turkXDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef Ninedarts het volgende:
Triest..............gewoon niet terugnemen...
Huij wist ervan en klaar is kees....
Ps; was het weer een turk die het kocht voor 180 euro of???
Ik heb het ook in de advertentie gezet dat de fan lawaai maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef AlfredKwak het volgende:
Simpel, via marktplaats of speurders heb je garantie tot de deur.
De koper had het apparaat getest en was tevreden, daardoor heeft de koper het apparaat gekocht en daarmee stopt het verhaal van jouw kant. Achteraf gezeur over een ventilator is achteraf en dus niet relevant.
Als de koper moeilijk doet dan verwijs je hem of haar maar naar de politie. De koop is immers gesloten. De politie zal er toch niets mee doen, die zijn te druk met flitsen van weggebruikers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Net even beide delen doorgelezen.
Spannend hoe dit gaat aflopen!
Neemt de ruggengraatloze TS zijn PS3 voor de tweede keer terug en gaat hij hem daarna weer doorverkopen aan een "nieuwe Nederlander' voor 150 euro of
Houdt hij deze keer zijn poot stijf en krijgt hij een loden boon te verhapstukken?
TS hou ons op de hoogte aub!
zechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Bedankt voor deze goede nederlantse tipquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
gwn scheit heben ts weetje zech tegenhem dat hij charantie tot de deur hat
Gemiddeld niveau van de reactie's in dit topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
Ja, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
Nee, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
ditquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
[..]
Ja, maar...
[..]
Nee, maar...
[..]
Dat is duidelijk, maar van TS's mammie moet hij het geld dan toch nog teruggevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef Ninedarts het volgende:
Bied dit aan aan die gast:
http://computer-software.(...)xk%3D&fta_ind=2&fs=1
Probleem opgelost
Dat lijkt misschien zo maar bewijzen kan ik het. Dat het egt zo is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
Hoewel het een beetje ongeloofwaardig wordt door koper 2, blijft dit verhaal briljant
Wel een grapje van 180 euro dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is die tweede gewoon een FOKker die met je loopt te fokken
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.quote:
Ik huur de fokknokploeg welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef MilaNL het volgende:
Al een vakantiehuisje voor komend weekend geboekt?
Ik bedoelde dat als een Fokker hem zou kopen om je daarna te gaan kloten, dat het voor die fokker dan een grapje van 180 euro isquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef mytroen het volgende:
[..]
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.
Dus 180 euro.
Die gast heeft echt niet Sony gebeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Je kunt hem nog eens mailen dat hij wist dat de PS3 geluid maakte en dat je dat gezegd hebt en dat je hem daarom niet terugneemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Is dat zinvol dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Wreckwroliom het volgende:
Ritje juridisch loket, weet je precies waar je staat
My words!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |