zechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Bedankt voor deze goede nederlantse tipquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
gwn scheit heben ts weetje zech tegenhem dat hij charantie tot de deur hat
Gemiddeld niveau van de reactie's in dit topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
Ja, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
Nee, maar...quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
quote:Je wist dat hij lawaai maakte, je wist dat hij gerepareerd was. Mijn garantie is tot aan de deur, je krijgt je geld niet terug.
ditquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
[..]
Ja, maar...
[..]
Nee, maar...
[..]
Dat is duidelijk, maar van TS's mammie moet hij het geld dan toch nog teruggevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is ZO trollerig. Ik geloofde het totdat men begon over de problemen bij koper 2.
Je moet gewoon iedere mail, SMS of whatever van de koper nu beantwoorden met 1 en dezelfde tekst;
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef Ninedarts het volgende:
Bied dit aan aan die gast:
http://computer-software.(...)xk%3D&fta_ind=2&fs=1
Probleem opgelost
Dat lijkt misschien zo maar bewijzen kan ik het. Dat het egt zo is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Operc het volgende:
Hoewel het een beetje ongeloofwaardig wordt door koper 2, blijft dit verhaal briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |