wat???quote:Na het testen bleek de koper tevreden omdat er geen HDMI kabel bij zat wilde de koper er ¤200,- voor geven ik ging hiermee akkoord.
waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Een turk:Pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Taartjeh het volgende:
Gewoon zeggen gekocht is gekocht!
Is de koper een turk of marokkaan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
de koper had zelf een kapotte ps3. Koopt een werkende via marktplaats en ruilt de zijne om met de jouwe![]()
Classic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
Ach ja maar voor ¤200,- ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Adames het volgende:
En je staat wel erg zwak in je schoenen. Als je een PS3 verkoopt, verkoop je een PS3. Geen PS3 en HDMI kabel.
Die staan er al elke dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
wacht maar tot de Turkse maffia voor je deur staat.
dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb even je IP-adres doorgegeven aan de digitale recherche wegens oplichting
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef wise het volgende:
Al gedaan maar meneer is hier al aan de deur geweest maar was toen niet aanwezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jezus noob, gewoon mailje terug sturen:
Beste ........ ,
Helaas, de spullen kunnen niet worden geruild.
mvg
................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |