Ja heb ik bij de overdracht gemeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Maar je hebt bij de overdracht hopelijk WEL gemeld dat je hem hebt laten repareren?
Niksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef pipojansen het volgende:
ja maar wat zecht die reparatie over die koop dan?
Volgens die mails heb ik wel meer niet gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef vanBinsberge het volgende:
Nou volgens zijn emails heb je die reparatie niet gemeld.
Nee geen turkXDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef Ninedarts het volgende:
Triest..............gewoon niet terugnemen...
Huij wist ervan en klaar is kees....
Ps; was het weer een turk die het kocht voor 180 euro of???
Ik heb het ook in de advertentie gezet dat de fan lawaai maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef AlfredKwak het volgende:
Simpel, via marktplaats of speurders heb je garantie tot de deur.
De koper had het apparaat getest en was tevreden, daardoor heeft de koper het apparaat gekocht en daarmee stopt het verhaal van jouw kant. Achteraf gezeur over een ventilator is achteraf en dus niet relevant.
Als de koper moeilijk doet dan verwijs je hem of haar maar naar de politie. De koop is immers gesloten. De politie zal er toch niets mee doen, die zijn te druk met flitsen van weggebruikers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Net even beide delen doorgelezen.
Spannend hoe dit gaat aflopen!
Neemt de ruggengraatloze TS zijn PS3 voor de tweede keer terug en gaat hij hem daarna weer doorverkopen aan een "nieuwe Nederlander' voor 150 euro of
Houdt hij deze keer zijn poot stijf en krijgt hij een loden boon te verhapstukken?
TS hou ons op de hoogte aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |