Wel een grapje van 180 euro dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is die tweede gewoon een FOKker die met je loopt te fokken
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.quote:
Ik huur de fokknokploeg welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef MilaNL het volgende:
Al een vakantiehuisje voor komend weekend geboekt?
Ik bedoelde dat als een Fokker hem zou kopen om je daarna te gaan kloten, dat het voor die fokker dan een grapje van 180 euro isquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef mytroen het volgende:
[..]
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.
Dus 180 euro.
Die gast heeft echt niet Sony gebeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Je kunt hem nog eens mailen dat hij wist dat de PS3 geluid maakte en dat je dat gezegd hebt en dat je hem daarom niet terugneemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Is dat zinvol dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Wreckwroliom het volgende:
Ritje juridisch loket, weet je precies waar je staat
My words!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
HAHA bij de automeeting misschien maar anders ziet die me niet en dan zal ik een cam ophangen in de gang:Pquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef kebabkever het volgende:
Wat een goed topic is dit. 1 uit de boeken zoals het hoort.. Maar een vraag. Hoezo ik zie je zaterdag wel?
Tijdens het stappen?
Dit mailtje is zo nep als maar zijn kan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Mvg,
...
Ik neem de playstation wel terug, maar zijn geld krijgt die niet terug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
Doe ik toch ook niet meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef Tommsch het volgende:
Gozert loop je hier nou nog steeds mee
Waarom luister je nou niet naar de adviezen van fok en laat je die gast gewoon stikken. Niet meer reageren en geen aandacht meer aan besteden
Zei je dat bij de vorige koper niet ook al?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik neem de playstation wel terug, maar zijn geld krijgt die niet terug.
lolwutquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
We zullen wel zien zaterdag. Hopen dat die mn raam ingooit en de hd cam alles vast legt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Dit mailtje is zo nep als maar zijn kan.
Ga je hem dat ook van te voren zeggen? Zo nee, dan hoop ik dat je die cambeelden hier ook gaat postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef mytroen het volgende:
[..]
Je hebt hem duidelijk zelf geschreven..quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef mytroen het volgende:
[..]
We zullen wel zien zaterdag. Hopen dat die mn raam ingooit en de hd cam alles vast legt.
Ja maar helaas hebben alle marktplaats gebruikers dezelfde schrijfwijze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Je hebt hem duidelijk zelf geschreven..
TS gaat zichzelf nu dieper in de problemen graven door die ps3 af te pakken zonder geld terug te gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TS ga nou niet weer gigantisch falen. Moet wel zeggen dat ik je nog steeds een mietje vind, dus nu de kans om je reputatie enigszins te verbeteren.
Geld sowieso houden man.
Heb je dat zogenaamde mailtje wel gelezen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja maar helaas hebben alle marktplaats gebruikers dezelfde schrijfwijze.
TS denkt: "Haha ik ga die kerol naaien, ik neem die PS3 terug maar het geld houd ik lekker gjahahaha!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
TS gaat zichzelf nu dieper in de problemen graven door die ps3 af te pakken zonder geld terug te geven![]()
Sowieso moet je noooit een telefoonnummer geven op marktplaats en je email adres kan wel, dan zeg je gewoon, oh ja zit in het spamfilter heb ik niet gezien, lekker makkelijk als mensen onterecht gaan zeuren over iets, hij wist allang van te voren dat als een ps3 'een beetje' lawaai maakt dat dat nog veel erger kan gaan worden.
Ja. Boven het gemiddelde marktplaats typeniveau trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Heb je dat zogenaamde mailtje wel gelezen?
Nouja, als je erin wilt geloven ga je gang. Ik lach je samen met TS mee uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ja. Boven het gemiddelde marktplaats typeniveau trouwens.
Ik houd jullie up to datequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Allessio het volgende:
Jammer dat ts er te lang mee is doorgegaan. Was een goed topic maar een perfect voorbeeld van "stoppen op je hoogtepunt"
Dat laatste zou ik er sowieso niet in zetten faalhaas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef mytroen het volgende:
Mailtje dat ik voor het laatst naar koper stuur:
Ik heb tot 3x toe gemeld dat de ps3 fan lawaai maakt.
1. In de advertentie
2. In de mail met het bod
3. Toen je de playstation kwam ophalen
Ik ga de playstation dus niet terug nemen want je hebt er zelf voor gekozen.
Misschien ruil je jou oude ps3 wel om voor die van mij, hier begin ik dus niet aan
Wat maakt het nou uit wat ik erin zet. Hij ken lekker de tief tering krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik er sowieso niet in zetten faalhaas.
Mag jij me vertellen hoe ik dat fannetje fix? Gewoon eruit halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:36 schreef Redskillz het volgende:
Dan fix je dat kutfannetje toch even voor hem.. , of stuur hem dit topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |