IDD maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef grapst3r het volgende:
[..]
ik vind het wel een hele slechte paint hoor ts
Vind je het heel gek van die mongoole die akkoord gaan en dan aan je kop gaan lope zeiken.quote:
Aangezien Ts' koelpasta 1337 skillz zal dat wel niet zo makkelijk zijn en verneukt ie het alleen maar meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Wacht ik zie zijn e-mail ik ga dit topic stu... oh nee laat maarquote:
HAHA nog meer gezeik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Als het allemaal echt is dan zou ik als ik TS was eens leuk de boel omdraaien en aangifte gaan doen i.v.m. die bedreiging dat hij zaterdag wel even langs zou komen.
Of zeg dat je een advocaat in de arm hebt genomen en verwijs hem hierheen: http://www.moszkowicz.nl/quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef mytroen het volgende:
[..]
HAHA nog meer gezeik.
Als die egt langs komt dan doe ik wel aangifte maar anders vind ik het wel best. ONGEWENSTE MAIL
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Staal het volgende:
Als het allemaal echt is dan zou ik als ik TS was eens leuk de boel omdraaien en aangifte gaan doen i.v.m. die bedreiging dat hij zaterdag wel even langs zou komen.
Nee mn mammie is het met mij eens (is ook voor het eerst).quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Het is geen bedreiging.
Daarbij vind ik TS een beetje als een mietje klinken, uiteindelijk krijgt de koper vast zijn geld terug van de mammie van TS.
Nee, hij komt gezellig op de koffie en een beetje gamen.quote:
Ik denk het wel, want hij werk natuurlijk voor de overheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, hij komt gezellig op de koffie en een beetje gamen.
Dat laatstequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef chiren het volgende:
wat voor type is het TS? Een overheidsmedewerker als in een grote kale marinier of een bebrilde sukkel met jampotglazen?
Overheid of niet... Hij koopt een lawaaierige PS3, en is na aankoop er achter gekomen dat hij het zelf niet zo snel kan maken, en wil nu de koop ongedaan maken.. Bye bye koperquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want hij werk natuurlijk voor de overheid.
Vind je het gek dat het zo'n mierenneuker is dan. Als een verkoper zegt dat het een beetje lawaai maakt, dan moet je dat natuurlijk met een korrel zout nemenquote:
Houd jij je nu maar bij die eerste klacht voordat alles in de soep loopt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
Nu weer wachten totdat koper voor mn deur staat of een mailtje stuurt. Ambtenaren werken maar tot 15:00 uur. Maar worden toch tot 17:30 doorbetaald van onze belastings centen.
NIEUWE KLACHT
Ja, iedere keer heb ik een hekel aan dat soort mensen als ik op het gemeentehuis komquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:
Nu weer wachten totdat koper voor mn deur staat of een mailtje stuurt. Ambtenaren werken maar tot 15:00 uur. Maar worden toch tot 17:30 doorbetaald van onze belastings centen.
NIEUWE KLACHT
Ik ga al ontbijten bij ikea maar dat is niet na 15:00 XDquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef vanBinsberge het volgende:
oh en zorg gewoon dat je zaterdag na 15:00 weg bent ga shoppen en eten bij ikea ofzo
Nee hij was alleenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef vanBinsberge het volgende:
Maar TS, was z'n zoontje erbij oid? Kan me niet voorstellen dat ambtenaren gamen![]()
Ambtenaar denkt ff snel een ps3 voor een klein bedrag op de kop te tikken voor z'n zoontjes verjaardag maar komt erachter dat hij thuis meer lawaai begon te maken
Ben je nou echt een troll volgens mij wel hequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik ga al ontbijten bij ikea maar dat is niet na 15:00 XD
Dat is lekker hoor ontbijtje voor 1 euro in ikea barendrechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ben je nou echt een troll volgens mij wel he![]()
Mensen die naar Ikea gaan enkel om te ontbijten
Dus jij gaat niet ontbijten thuis, met lege maag in de auto en dat alles om zo'n miezerig ontbijtje daar van 1 euro om vervolgens geen plek te kunnen vinden en het op te eten bij andere mensen aan tafel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dat is lekker hoor ontbijtje voor 1 euro in ikea barendrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |