quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef mytroen het volgende:
Mailtje van koperXD:
of bel mij .....(maak je geen zorgen ik bijt niet en ik werk voor de overheid) dus je bent veilig.
En dan zo mee terug gevenXDquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Waarom zouden dit nepmailtjes zijn???quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef arucard het volgende:
Tip: Als je nepmailtjes schrijft zorg dan wel dat je wel een andere schrijfstijl dan die van jezelf gebruikt.
TS is waarschijnlijk slim genoeg om die fout niet te maken in zijn nepmailtjes.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Allessio het volgende:
Koper is toch niet zo dom om net als TS constant ''jou'' ipv ''jouw'' te gebruiken?
Ik denk dat je rijkelijk te laat bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef chiren het volgende:
Ik denk dat ik dit topic eens moet gaan volgen, hou vol TS
Dan de volgende vraag; Waarom zou TS zoveel moeite doen om dit allemaal in scene te zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef arucard het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk slim genoeg om die fout niet te maken in zijn nepmailtjes.
Ja vast, doe ik ook ff in 1 minuutquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Allessio het volgende:
TS heeft zojuist een emailadres aangemaakt en daarmee een emailtje naar zijn andere emailadres verzonden
IDD maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef grapst3r het volgende:
[..]
ik vind het wel een hele slechte paint hoor ts
Vind je het heel gek van die mongoole die akkoord gaan en dan aan je kop gaan lope zeiken.quote:
Aangezien Ts' koelpasta 1337 skillz zal dat wel niet zo makkelijk zijn en verneukt ie het alleen maar meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Wacht ik zie zijn e-mail ik ga dit topic stu... oh nee laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |