Ben bang dat de marktplaats knokploeg hier om de hoek staat morgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef amenth het volgende:
Gezellige sfeer in de fucking ikea, lekker met pittige kapsels om je heen. Pauper![]()
Dat mailtje trouwens, haha. Marktplaats gaat je denk ik hard aanpakken!!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
Gaat goed komen. In de zomer vakantie lekker 3 weken naar Spanjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef RooieHoed het volgende:
Lekker negeren en genieten van je 180 euro's.
Top. Opgelost.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Door jouw vermelding van het afwijkende geluid van de fan, betekent trouwens niet dat dat het EXACT ZELFDE geluid is als wat ik hier thuis hoor. Je kan blijven herhalen dat je dit wel vermeld hebt, maar jij neemt niet de verantwoording van het afleveren/doorverkopen van apparaten die mogelijk toch meer mankeren dan dat jij aangeeft. Stukje eerlijkheid ontbreekt hier in mijn beleving. Heel erg jammer!
Door mensen zoals jij, die reparaties en daarmee mogelijk meerdere mankementen verzwijgen daalt het vertrouwen in Marktplaats.
Die PS3 die je mij wist te verkopen is niet door Sony gerepareerd, maar door een onprofessioneel persoon, (jij misschien?).
We komen geen steek verder, zeker niet door dat je niet eens de moeite wil nemen om dit telefonisch te bespreken. Kortom: verhaal zonder einde.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het wantrouwen. Zeer volwassen afgehandeld door jou,ga zo door. Ik ben niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die niet akkoord zal gaan met jouw manier van zaken doen.
De 180euro heb je op een oneerlijke manier verkregen, je gaat er uiteindelijk geen plezier van hebben. Let op mijn woorden,jij denkt nog wel aan mij, of je dat wil of niet.
Marktplaats zal op de hoogte gesteld worden van deze onvolwassen manier van zaken doen. Gevolgen zijn voor jou. (Ga er vanuit dat je op de zwarte lijst komt te staan)
Mvg,
....
Ik hoop het.quote:
Ik mail niks terug want dan gaat die weer lopen zeiken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Terugmailen:
Bedankt, ik ga lekker op vakantie. Veel plezier met je PS3 en voortaan opletten als je zo nodig voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
Ik heb al genoeg gezeur aan mn kop gehad van die vent. Ik moet nu op vakantie om bij te komen. Ga maar een schadevergoeding eisen van hem.quote:
Hij had trouwens gereageerd op de advertentie die op de tokkiesite Speurders stond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef BrammetjeBraam het volgende:
hahaha marktplaats wil een oplichter al niet eens aanpakken, laat staan dat ze hierover moeilijk gaan doen.![]()
wat een faalhaas joh die 'ambtenaar'.
speurders.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij had trouwens gereageerd op de advertentie die op de tokkiesite Speurders stond.
Speurders account. XDquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ja wacht maar, straks wordt TS's Marktplaats-account geblokkeerd!
*PROEST*quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:05 schreef mytroen het volgende:
Mail van koper:
Mvg,
....
Ik ga er denk nachtmerries aan over houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef themole het volgende:
[..]
*PROEST*
Oldskool tokkiestyle inspelen op gevoelgens.
tot dat het echt een mafketel is en met een voorhamer je deur er uit tikt en je meesleurt naar het pinautomaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:06 schreef themole het volgende:
[..]
*PROEST*
Oldskool tokkiestyle inspelen op gevoelgens.
Ken die me wel mee sleuren naar de pinautomaat, maar dat geld staat al lang safe op een spaarrekeningquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot dat het echt een mafketel is en met een voorhamer je deur er uit tikt en je meesleurt naar het pinautomaat![]()
want je weet zo zetten we die shit
blijkbaar niet en het was een buitenlands ambtenaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Internepper het volgende:
Alsof een ambtenaar niet normaal Nederlands kan typen.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
quote:
Qaulität filmpjes hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Inverted_World het volgende:
Na het zien van TS zijn Youtube Account hoop ik dat hij een onkostenvergoeding moet betalen aan de koper en zo snel mogelijk de 180 euro moet terugbetalen.
http://www.youtube.com/user/mytroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |