We gaan het op een beschaafde manier oplossen en dan zijn zin doordrijven.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef mytroen het volgende:
[..]
...,
Gisteren heeft de playstation het helemaal laten afweten.
De console gaat nu helemaal niet meer aan en ik krijg een oranje rood ledje te zien.
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt, maar ik kom de playstation terug brengen.
We kunnen dit beschaafd oplossen.
Ik kom de Playstation terug brengen ik krijg mijn geld terug.
Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Mvg,
...
Quoted for truthquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef Tical2000 het volgende:
Is deze onzin nou gvd nog steeds bezig? Man the fuck up.
Stond niet in het mailtje.quote:
Dat gaat gezellig wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef mytroen het volgende:
[..]
Stond niet in het mailtje.
Als ik niks van me laat horen zal het wel zaterdag zijn
Dat zijn wel zn collega ambtenaren dus zal geen verschil makenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef JustRob het volgende:
Zeg gewoon dat je hem aangeeft bij de politie als ie je niet met rust laat
Wat een gierige klootzak zeg
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef JustRob het volgende:
Dat heeft ie gewoon verzonnen welke mongool van een ambtenaar koopt er nou een PS3 die niet goed werkt zonder kinderen bij zich te hebben en gaat er vervolgens over bitchen dat ie z'n geld terug wil.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
Was mijn eigen ps3 want die van mij had herkenbare krasjes op de zijkant :pquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef fvandersluis het volgende:
ik snap nog steeds niet dat je hem terug genomen hebt, wat heeft je moeder daar nou mee te maken? het is jouw ps3, en jouw turk.
Daarbij is het normaal dat hij meer herrie gaat maken op een groot hd scherm, want hij moet meer moeite doen. Je wijf maakt toch ook meer herrie bij meer moeite? dan bij weinig moeite??
Die turk zit nu thuis met een grotemet jouw ps3 naast hem, en jij hebt nu zijn oude. oftewel hij heeft een gratis ps3.
hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef JustRob het volgende:
Je kan er niks aan doen dat je een faalhaas bent. Of God heeft je zo gemaakt, of je bent zo geworden door een lange ketting van evoluties.
Uiteraard moet hij dan wel een trollface masker dragen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu echt gewoon de deur openen en zeggen: U mad?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |