Deze schoenen heb ik ook, alleen dan de vorige versie in het bruin.quote:
Heb je die ook in een mix van sportschoen, clown en bergschoenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef eleusis het volgende:
Leuke stappers van MacGregor, een ideale mix tussen sportief, kak, en bowlingschoentjes.
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen die lelijke slierten eraf geknipt.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.
Ik vind ze eigenlijk wel erg mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die hebben, gewoon omdat er paars in zit.quote:
Oh chips, waar komen die vandaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb alleen maar een kleine webcampic ervan
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Ik vind ze zelf erg fijn lopen, jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Uitverkoop Van Harenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh chips, waar komen die vandaan?
Ik zal sowieso niet voor de eerste Nikes kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
Zit te twijfelen tussen de volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
ik zou de adidas nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Die schoenen heeft m'n vriendin ook, zijn gaaf! Volgens mij had ze goede foto's gemaakt van die hakken voor d'r weblog, eens ff zoeken... hebbes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor de nikies gaan, wit is toffer in de zomerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Lekker aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Let niet op m'n ongeschoren benen![]()
[ afbeelding ]
leuk!quote:
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Heute gekocht, om er een tijdje mee over de wereld te dwalen
Ik vind dat je net zo goed ook gewoon Adidas zou kunnen dragen als je er een betere steunzool in doet. Loopt waarschijnlijk even goed en ziet er beter uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.
vet!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef Grunge. het volgende:
Laatste bestelling, alweer een paar maandjes geleden:
[ afbeelding ]
Nu ontzettend aan het oefenen om erop te kunnen lopenquote:
kan ik me voorstellen... succes.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu ontzettend aan het oefenen om erop te kunnen lopen. Vooral die rode zijn zwaar moeilijk! Die zwarte lopen eigenlijk wel lekker.
De hele linkerkant bij New Look (goedkoop!), de rechter bij Miss Selfridge dacht ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Adreamer het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen... succes.waar heb je ze eigenlijk gekocht?
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind dat je net zo goed ook gewoon Adidas zou kunnen dragen als je er een betere steunzool in doet. Loopt waarschijnlijk even goed en ziet er beter uit.
Ik bedoel het ook niet op een manier van bezuinigen maar gewoon algemeen, dat ik zelf denk dat het wel mee valt als je sportschoenen draagt i.p.v. bergschoenen. Echter geef ik je gelijk met de ondersteuning dat zal waarschijnlijk wel beter z'n bij wandelschoenen. De waterdichtheid en ventilatie zijn wel ongeveer hetzelfde. Denk zelfs dat een paartje Adidas en stuk beter ventileerd dan wandelschoenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.
Ze zijn dan ook erg tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Valt mij wel op hoeveel mensen elkaar gewoon lopen na te doen. Steeds meer mensen met die Vans bootschoenen. Verder niks er tegen hoor, valt mij gewoon erg op.
Ik vind het juist lachwekkend, 2 jaar geleden zag je voornamelijk alleen skaters Vans dragen, tegenwoordig zie je er iedereen mee in lopen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Valt mij wel op hoeveel mensen elkaar gewoon lopen na te doen. Steeds meer mensen met die Vans bootschoenen. Verder niks er tegen hoor, valt mij gewoon erg op.
Eens. Voor normaal gebruik in Nederland is het overbodig om wandelschoenen te dragen. Ik wil er dan ook niet bij lopen als ICT nerdquote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet op een manier van bezuinigen maar gewoon algemeen, dat ik zelf denk dat het wel mee valt als je sportschoenen draagt i.p.v. bergschoenen. Echter geef ik je gelijk met de ondersteuning dat zal waarschijnlijk wel beter z'n bij wandelschoenen. De waterdichtheid en ventilatie zijn wel ongeveer hetzelfde. Denk zelfs dat een paartje Adidas en stuk beter ventileerd dan wandelschoenen.
Wat bedoel je trouwens precies met wandelschoenen? Zijn dat bergschoenen of z'n er ook andere soorten?
ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
kijk je dan echt alleen naar functionaliteit/draagcomfort bij een schoen? (wat op zich niet echt raar is hoor, maar ik kan me dat voor mezelf bijna niet voorstellen)
leeuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Wauw erg mooi!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Oh wauw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Topshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw!Waar zijn ze ook alweer van?
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.quote:
Toch niet voor in je vrijetijd?quote:
Met deze schoenen en soortgelijke heb ik al genoeg positieve ervaringen mee. Ik ga niet lopend de wereld over, er zal genoeg gelopen worden maar geen hele dagen met een backpack.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.
Waarom niet? Is maar net wat je doet in je vrije tijd.. De één zit mooi te wezen in de kroeg de ander zit in het bos of met een grote vlieger op een knollenveld.quote:
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer neequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.
Die zwarte wil ik inderdaad jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer nee
Mooie sneakersquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef m0rena het volgende:
[ afbeelding ]
Van suede zodat het niet ordinair wordt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Cobhatecrew het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geleden...
[ afbeelding ]
En deze gezien ik de oude naar de tering geholpen heb.
Jij en je torenhoge hakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Ladylicious het volgende:
Deze staan op mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Helaas hebben ze ze hier niet in het filiaal
Netjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij en je torenhoge hakken.![]()
Deze schoenen heb ik gisteren gekocht.
[ afbeelding ]
Ik zag jou altijd als een type die op vlotte Ecco-schoenen zou lopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij en je torenhoge hakken.![]()
Deze schoenen heb ik gisteren gekocht.
[ afbeelding ]
Haha, hoe kom je daar nou bij? No way.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Melochan het volgende:
Ik zag jou altijd als een type die op vlotte Ecco-schoenen zou lopen
Thanks.quote:Maar dees vind ik heel leuk
quote:
Locatie van de afbeelding kopiëren en tussen IMG tags zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nieuwe d'Acquasparta's, in het beige. Het lukt me niet om een foto die ik via google gevonden heb te plaatsen, enig advies hiervoor?
Wel wit houden. Ik denk dat ze er, door die dunne zool, anders wel erg onverzorgd uit gaan zien.quote:
Ik heb ze al een tijdje, maar houd ze goed schoon. Geregeld gaat er een doekje overheenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wel wit houden. Ik denk dat ze er, door die dunne zool, anders wel erg onverzorgd uit gaan zien.
Prada toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef ElProf het volgende:
Wilde ze ook niet hoor. Was gewoon benieuwd wie dat soort schoenen maakt, en of dat bekend merk is.
Stuk beter dan dat eenheidskliek product genaamd Birkenstock.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cognac sandaaltjes van Fred De La Bretoniere. En ze lopen heeeeeeerlijk
Ik heb Chelsea boots alleen dan in het zwart en met een rits aan de achterkant (en niet van Santoni natuurlijk).quote:
Heb je nog nooit iemand met die schoenen gezien in de kleuren zwart of grijs?quote:
True, so true.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Prada American Cup om precies te zijn, de Marokkanen schoen bij uitstek.
Mooi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatst-aangeschafte schoenen
Die laatste zijn best tof! Zijn ze van suede? Ik wil ook graag nog herenschoentjes, maar dan van leer!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 paar schoenen gekocht op vakantie in Stockholm. Voor heul weinig!
Van suede inderdaad, ik heb al 2 paar in (nep)leer dus weer eens wat anders, lol.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die laatste zijn best tof! Zijn ze van suede? Ik wil ook graag nog herenschoentjes, maar dan van leer!
Nice boyfriend-shoes! I likequote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Van suede inderdaad, ik heb al 2 paar in (nep)leer dus weer eens wat anders, lol.
Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.quote:
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.
True, ziet er erg goedkoop, onhandig en niet vrouwelijk uit.quote:
Of zo'n dame die begint in het wokrestaurant, vervolgt in de skihut en eindigt in bed bij een knul met een oorbel!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef ElProf het volgende:
Dat leer ziet er inderdaag slecht uit. Doet me denken aan een motorvrouw.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen week twee schoenen gekocht ..
en
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?quote:
ha haquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
hihiquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
Thank youquote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Aardbijna het volgende:
Nee ff serieus.. Ze zijn kind of stylish. I like![]()
Niks mis met jongens met oorbelquote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Of zo'n dame die begint in het wokrestaurant, vervolgt in de skihut en eindigt in bed bij een knul met een oorbel!
Mwah, Uggs kunnen wel mooi zijn, mits verder geen arrogante meid o.i.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Moffol het volgende:
Of gewoon een meisje die een iets andere stijl heeft wat sowieso beter is dan lopen op Uggs of Birkenstock. Ik vind het wel getuigen van een leuke stijl, als ze in boots loopt. Alhoewel het leer inderdaad iets mooier mag zijn.
Beide vind ik vreselijk, zo kan smaak dus verschillen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niks mis met jongens met oorbel
[..]
Mwah, Uggs kunnen wel mooi zijn, mits verder geen arrogante meid o.i.d.
Glimmend, mooiquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Het was sterker dan mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het grijsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Nice boyfriend-shoes! I like
Dit is mijn recentste aankoop
[ afbeelding ]
Haha in het grijs waren ze ook nice inderdaad!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze in het grijs
Draag ze het liefste niet met blote voeten dus heb ze al een tijdje niet aangehad (veel met blote benen gelopen gezien het weer). Afgelopen januari gekocht en ondanks de hak van 11 cm kan ik er heel goed op vooruit!
Oe, 3 uur echt staan is ook wel veel gevraagdquote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Haha in het grijs waren ze ook nice inderdaad!
Ik heb ze aan gehad met een panty afgelopen weekend op een feestje. Na 3 uur erop staan heb ik ze aan de wilgen gehangen, heb er nog spierpijn van!
Opvallen zul je in ieder geval met die kleur!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
Deze jongen hier loopt op deze kwaliteitsproducten:
[ afbeelding ]
Die zijn van vorig seizoen/vorig jaar. Vind ze daarentegen nog steeds vet, hoop alleen wel voor je dat je ze vorig jaar gekocht hebt of flink afgeprijsd in de uitverkoopquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[ afbeelding ]
Vivienne Westwoodquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Het was sterker dan mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice! Ik heb zoiets in het lakroodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef contagiouscotton het volgende:
Mijn laatste aankoop:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Very nice! Ik heb zoiets in het lakroodGeloof wel iets dunner plateau.
Kan geen plaatje vinden... Ze zijn van Tamaris via Zalando maar ze hebben ze niet meer dus kan ze op de site niet vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef contagiouscotton het volgende:
[..]
Thanks![]()
Die van jou klinken ook mooi!
Jaartje terug al gekocht ook ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
voor de dagen dat ik geen hakken draag haha.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, behalve dan het deel met het passen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
Die zijn leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt ook echt aan de ballerina zelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
Ik vind die ook niet mooi, sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de ballerina zelf.
Ik heb deze van de Zara:
[ afbeelding ]
(Soortgelijk, kan de mijne niet vinden)
En ik heb ook maat 40, maar ik heb er echt geen platvoeten of grote voeten in.
Ahh ze zijn leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Lips het volgende:
Even foto's gemaakt en plaatje gezocht van mijn laatste aanwinsten.
En de rode lakpumps waar ik het eerder deze week over had (hak 10 cm)
[ afbeelding ]
Cutequote:
staat je best leuk grquote:Op zondag 26 juni 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Icm met bruine broek, staat leuk.
Fit pics or gtfo.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:25 schreef Pan.da het volgende:
Vers! Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze lopen geweldig! Geen last meer van scheenbeenvliesontsteking en ze zijn heerlijk zacht voor mijn voetzolen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.quote:
Ik heb ze zelf ook in de sale gekocht, maar dan online! Had ze binnen een dag thuis. Ze lopen wel aardigquote:Op zondag 26 juni 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.
Ohja ze hebben natuurlyk een webshop!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook in de sale gekocht, maar dan online! Had ze binnen een dag thuis. Ze lopen wel aardig
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja ze hebben natuurlyk een webshop!Heb jy een aanfoto?
Thanks!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze net even gemaakt met mijn telhoop dat het duidelijk genoeg is
Ze zijn inderdaad erg leukquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks!Ze zijn wel erg leuk, en toevallig in mijn maat nog op hun site.
In Arnhem gaat het nooit zo heel snel geloof ik. En anders kan je ze ook nog online bestellen.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.
Beter dan bij jou, dure schoenen maar zien er ongelovelijk goedkoop uit.quote:
Nee jouw botticelli's zijn mooiquote:
Nee, Boticellis zijn duurquote:
Amateur.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
dit zijn nog paar van me andere schoenen
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Ooh, die zijn leuk!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoer jonguh!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
This right here is my swag, footlocker swag.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
This right here is my swag, footlocker swag.
Maak eens betere foto, zo is er amper wat te zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Lunarquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef Nezhi het volgende:
Voor hardlopen en eventueel wat parkour. Nike Lunarglide+ 2
[ afbeelding ]
I Likequote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Floris van Bommel 14153
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden meequote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Me too, ik ben er benieuwd, ze zijn nog niet binnen.
Mooi, ik had niet anders verwacht hoor eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden mee
herkenbaar, ik draag ze ook zeker niet onder een broek want dat ziet naar mijn idee ook lomp uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Brrrrrrrrquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Floris van Bommel 14153
whehehehehe i can see why..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Brrrrrrrr![]()
Ik krijg altijd de kriebels van die van bommel neuzen. brrr
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Draag je dit serieus knul? Ik moet gelijk aan zo'n breinloze motornerd denken.
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Draag je dit serieus knul? Ik moet gelijk aan zo'n breinloze motornerd denken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.
Kijk hem eens boos wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.
Dat maakt de situatie dat je er dood mee gevonden wordt juist des te groter, en ernstigerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ookalleen op de motor draagt stelletje infantielen.
Lijken heel erg op de mijnequote:
heb ze bij de Dolcis vandaan. En zijn ook van het 'eigen merk'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Lijken heel erg op de mijneWelk merk zijn ze?
Nice! Mijne zijn van Tamaris maar zag net al dat jou zool donker is en de mijne licht (foto's op vorige pagina)quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
heb ze bij de Dolcis vandaan. En zijn ook van het 'eigen merk'.
Oooh, ik zie het ja! Mijn hak is ook nog 1 cm kleiner.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Nice! Mijne zijn van Tamaris maar zag net al dat jou zool donker is en de mijne licht (foto's op vorige pagina)
Tnx!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ik zie het ja! Mijn hak is ook nog 1 cm kleiner.Die van jou zijn ook mooooi.
Wat?quote:
Haha okquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:32 schreef LosoHisWay het volgende:
[..]
Doel niet op jouw nieuwe paar schoenen mijn jong.
[..]
Dat is het woord ja. My bad.
Goede keus. Ik heb ze zelf ook. Al lopen ze minder lekker dan de gladleren versie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij vault_tec die wist waar ze nog verkocht werden. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn skateschoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen,
Ik hoopte dat ze in real life nog iets subtieler zouden zijn, maar niets is dus minder waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het zijn skateschoenen.
Daarnaast zien ze er imo totaal niet lomp uit!
Welke schoenen vind jij dan zoal mooi?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze in real life nog iets subtieler zouden zijn, maar niets is dus minder waar.
Of ga je nou beweren dat de skaterstijl tegenwoordig als sierlijk en elegant moet worden ervaren vriend?
Wtf gast, deze schoenen en lompquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.
Vaak ook nog gedragen door de sneue gasten die het onmogelijk kunnen compenseren met hun toch al niet te uitbundige stijl.
Jouw gekleurde 'van Bommels', dat zijn lompe schoenen. Koop dan gewoon nette schoenen van 'van Bommel', maar geen sneakers die eruit zien alsof ze door een 3-jarig kind uit Somalië zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.
Vaak ook nog gedragen door de sneue gasten die het onmogelijk kunnen compenseren met hun toch al niet te uitbundige stijl.
Die munich's heb ik in het groen. Helemaal afgetrapt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Deze: [ afbeelding ]
En deze: [ afbeelding ]
Oh, wauw, die wil ikquote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn al een tijdje opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oh, wauw, die wil ikKan ze alleen niet vinden op de site..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Je denkt dat ik maar één enkel paar stappers heb vriend? Waar ze gemaakt zijn zal me worst wezen, zolang de kwaliteit maar deugdelijk is. Van Bommel heeft dat ook niet altijd, maar dit paar sneakers kan me bevallen. Santoni is een merk wat me vaak ook wel kan bekoren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jouw gekleurde 'van Bommels', dat zijn lompe schoenen. Koop dan gewoon nette schoenen van 'van Bommel', maar geen sneakers die eruit zien alsof ze door een 3-jarig kind uit Somalië zijn gemaakt.
Als je voor sneakers gaat zou ik ze inderdaad van een ander merk kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je denkt dat ik maar één enkel paar stappers heb vriend? Waar ze gemaakt zijn zal me worst wezen, zolang de kwaliteit maar deugdelijk is. Van Bommel heeft dat ook niet altijd, maar dit paar sneakers kan me bevallen. Santoni is een merk wat me vaak ook wel kan bekoren.
Wat een argument trouwens knul, omdat het V Bommels zijn zou ik enkel herenschoenen ervan mogen kopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |