Jij en je torenhoge hakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Ladylicious het volgende:
Deze staan op mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Helaas hebben ze ze hier niet in het filiaal
Netjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij en je torenhoge hakken.![]()
Deze schoenen heb ik gisteren gekocht.
[ afbeelding ]
coolquote:
Ik zag jou altijd als een type die op vlotte Ecco-schoenen zou lopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij en je torenhoge hakken.![]()
Deze schoenen heb ik gisteren gekocht.
[ afbeelding ]
Haha, hoe kom je daar nou bij? No way.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Melochan het volgende:
Ik zag jou altijd als een type die op vlotte Ecco-schoenen zou lopen
Thanks.quote:Maar dees vind ik heel leuk
quote:
Locatie van de afbeelding kopiëren en tussen IMG tags zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nieuwe d'Acquasparta's, in het beige. Het lukt me niet om een foto die ik via google gevonden heb te plaatsen, enig advies hiervoor?
Wel wit houden. Ik denk dat ze er, door die dunne zool, anders wel erg onverzorgd uit gaan zien.quote:
Ik heb ze al een tijdje, maar houd ze goed schoon. Geregeld gaat er een doekje overheenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wel wit houden. Ik denk dat ze er, door die dunne zool, anders wel erg onverzorgd uit gaan zien.
Prada toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef ElProf het volgende:
Wilde ze ook niet hoor. Was gewoon benieuwd wie dat soort schoenen maakt, en of dat bekend merk is.
Stuk beter dan dat eenheidskliek product genaamd Birkenstock.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cognac sandaaltjes van Fred De La Bretoniere. En ze lopen heeeeeeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |