Oh wauw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Topshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw!Waar zijn ze ook alweer van?
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.quote:
Toch niet voor in je vrijetijd?quote:
Met deze schoenen en soortgelijke heb ik al genoeg positieve ervaringen mee. Ik ga niet lopend de wereld over, er zal genoeg gelopen worden maar geen hele dagen met een backpack.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.
Waarom niet? Is maar net wat je doet in je vrije tijd.. De één zit mooi te wezen in de kroeg de ander zit in het bos of met een grote vlieger op een knollenveld.quote:
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer neequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.
Die zwarte wil ik inderdaad jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer nee
Mooie sneakersquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef m0rena het volgende:
[ afbeelding ]
Van suede zodat het niet ordinair wordt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Cobhatecrew het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geleden...
[ afbeelding ]
En deze gezien ik de oude naar de tering geholpen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |