Ik was zaterdag opzoek naar Adidas Busenitz black/white. Kon ze alleen niet vinden, het enige wat een beetje in de buurt kwam waren de Adidas black Vespa's maar uiteindelijk niet gekocht omdat ze het toch niet helemaal waren en de verkoper uiterst onvriendelijk was.
Daarna nog naar Coach geweest hadden ze wel Adidas Samba's en de schoenen die ik wou alleen niet in m'n maat. Uiteindelijk Cruijf's gepast en die waren zeker tof, maar wou toch even verder kijken voordat ik weer een overhaaste beslissing maak. Na drie uur zoeken niet meer de schoenen kunnen vinden dus was ik onderweg naar de trein. Liep ik langs de van Haren en zag daar een bord met redelijke mooie Nike's in de etalage. Nja dacht ik, wat zou het ik loop gewoon even naar binnen. Uiteindelijk met drie paar schoenen weggegaan voor nog geen 44 euro. Zou normaal niet zo snel onbekende merk kleding kopen maar toen maakt het mij echt niet uit aangezien het wel was ik zocht.
![vg21xf.jpg]()
![4h5jtk.jpg]()
![2s626oz.jpg]()
Daarentegen zag ik in de winkel ook redelijk wat schoenen waarbij ik zo'n '

' op m'n gezicht kreeg. Foto's zijn niet zo hele duidelijk om onbekende reden maar als er behoefte aan is kan ik wel duidelijkere foto's maken met camera.