Deze schoenen heb ik ook, alleen dan de vorige versie in het bruin.quote:
Heb je die ook in een mix van sportschoen, clown en bergschoenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef eleusis het volgende:
Leuke stappers van MacGregor, een ideale mix tussen sportief, kak, en bowlingschoentjes.
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen die lelijke slierten eraf geknipt.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.
Ik vind ze eigenlijk wel erg mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die hebben, gewoon omdat er paars in zit.quote:
Oh chips, waar komen die vandaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb alleen maar een kleine webcampic ervan
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Ik vind ze zelf erg fijn lopen, jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Uitverkoop Van Harenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh chips, waar komen die vandaan?
Ik zal sowieso niet voor de eerste Nikes kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
Zit te twijfelen tussen de volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
ik zou de adidas nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Die schoenen heeft m'n vriendin ook, zijn gaaf! Volgens mij had ze goede foto's gemaakt van die hakken voor d'r weblog, eens ff zoeken... hebbes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor de nikies gaan, wit is toffer in de zomerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Lekker aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Let niet op m'n ongeschoren benen![]()
[ afbeelding ]
leuk!quote:
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Heute gekocht, om er een tijdje mee over de wereld te dwalen
Ik vind dat je net zo goed ook gewoon Adidas zou kunnen dragen als je er een betere steunzool in doet. Loopt waarschijnlijk even goed en ziet er beter uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.
vet!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef Grunge. het volgende:
Laatste bestelling, alweer een paar maandjes geleden:
[ afbeelding ]
Nu ontzettend aan het oefenen om erop te kunnen lopenquote:
kan ik me voorstellen... succes.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nu ontzettend aan het oefenen om erop te kunnen lopen. Vooral die rode zijn zwaar moeilijk! Die zwarte lopen eigenlijk wel lekker.
De hele linkerkant bij New Look (goedkoop!), de rechter bij Miss Selfridge dacht ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Adreamer het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen... succes.waar heb je ze eigenlijk gekocht?
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind dat je net zo goed ook gewoon Adidas zou kunnen dragen als je er een betere steunzool in doet. Loopt waarschijnlijk even goed en ziet er beter uit.
Ik bedoel het ook niet op een manier van bezuinigen maar gewoon algemeen, dat ik zelf denk dat het wel mee valt als je sportschoenen draagt i.p.v. bergschoenen. Echter geef ik je gelijk met de ondersteuning dat zal waarschijnlijk wel beter z'n bij wandelschoenen. De waterdichtheid en ventilatie zijn wel ongeveer hetzelfde. Denk zelfs dat een paartje Adidas en stuk beter ventileerd dan wandelschoenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.
Ze zijn dan ook erg tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Valt mij wel op hoeveel mensen elkaar gewoon lopen na te doen. Steeds meer mensen met die Vans bootschoenen. Verder niks er tegen hoor, valt mij gewoon erg op.
Ik vind het juist lachwekkend, 2 jaar geleden zag je voornamelijk alleen skaters Vans dragen, tegenwoordig zie je er iedereen mee in lopen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:29 schreef Gemaskerde het volgende:
Valt mij wel op hoeveel mensen elkaar gewoon lopen na te doen. Steeds meer mensen met die Vans bootschoenen. Verder niks er tegen hoor, valt mij gewoon erg op.
Eens. Voor normaal gebruik in Nederland is het overbodig om wandelschoenen te dragen. Ik wil er dan ook niet bij lopen als ICT nerdquote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet op een manier van bezuinigen maar gewoon algemeen, dat ik zelf denk dat het wel mee valt als je sportschoenen draagt i.p.v. bergschoenen. Echter geef ik je gelijk met de ondersteuning dat zal waarschijnlijk wel beter z'n bij wandelschoenen. De waterdichtheid en ventilatie zijn wel ongeveer hetzelfde. Denk zelfs dat een paartje Adidas en stuk beter ventileerd dan wandelschoenen.
Wat bedoel je trouwens precies met wandelschoenen? Zijn dat bergschoenen of z'n er ook andere soorten?
ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
kijk je dan echt alleen naar functionaliteit/draagcomfort bij een schoen? (wat op zich niet echt raar is hoor, maar ik kan me dat voor mezelf bijna niet voorstellen)
leeuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Wauw erg mooi!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Oh wauw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
Niet mijn foto btw.
Topshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw!Waar zijn ze ook alweer van?
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.quote:
Toch niet voor in je vrijetijd?quote:
Met deze schoenen en soortgelijke heb ik al genoeg positieve ervaringen mee. Ik ga niet lopend de wereld over, er zal genoeg gelopen worden maar geen hele dagen met een backpack.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is complete onzin. Als je grote afstanden gaat lopen zijn goede schoenen belangrijk. Op sportschoenen krijg je geheid blessures. Goede schoenen is wel het laatste waarop je moet bezuinigen als je op reis gaat. Grote verschillen qua ondersteuning, waterdichtheid en ventilatie.
Waarom niet? Is maar net wat je doet in je vrije tijd.. De één zit mooi te wezen in de kroeg de ander zit in het bos of met een grote vlieger op een knollenveld.quote:
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer neequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah die Acne hybria wedges wil ik ook nog steeds zo graag, maar ik heb niet genoeg geld op dit moment.
Die zwarte wil ik inderdaad jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog die zwarte, maar meh geen geld meer nee
Mooie sneakersquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef m0rena het volgende:
[ afbeelding ]
Van suede zodat het niet ordinair wordt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valley very nice
Nou deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Cobhatecrew het volgende:
[ afbeelding ]
Al een tijdje geleden...
[ afbeelding ]
En deze gezien ik de oude naar de tering geholpen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |