Deze schoenen heb ik ook, alleen dan de vorige versie in het bruin.quote:
Heb je die ook in een mix van sportschoen, clown en bergschoenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef eleusis het volgende:
Leuke stappers van MacGregor, een ideale mix tussen sportief, kak, en bowlingschoentjes.
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen die lelijke slierten eraf geknipt.
+1quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Had dan gelijk de hele schoen aan gort geknipt.
Ik vind ze eigenlijk wel erg mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Moffol het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die hebben, gewoon omdat er paars in zit.quote:
Oh chips, waar komen die vandaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb alleen maar een kleine webcampic ervan
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Ik vind ze zelf erg fijn lopen, jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Uitverkoop Van Harenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh chips, waar komen die vandaan?
Ik zal sowieso niet voor de eerste Nikes kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
Zit te twijfelen tussen de volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
ik zou de adidas nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Die schoenen heeft m'n vriendin ook, zijn gaaf! Volgens mij had ze goede foto's gemaakt van die hakken voor d'r weblog, eens ff zoeken... hebbes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor de nikies gaan, wit is toffer in de zomerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet kiezen
Lekker aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Let niet op m'n ongeschoren benen![]()
[ afbeelding ]
leuk!quote:
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Heute gekocht, om er een tijdje mee over de wereld te dwalen
Ik vind dat je net zo goed ook gewoon Adidas zou kunnen dragen als je er een betere steunzool in doet. Loopt waarschijnlijk even goed en ziet er beter uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je beter echte wandelschoenen kan kopen als je op wereldreis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |