Die zijn leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
voor de dagen dat ik geen hakken draag haha.
Ligt ook echt aan de ballerina zelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
Ik vind die ook niet mooi, sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de ballerina zelf.
Ik heb deze van de Zara:
[ afbeelding ]
(Soortgelijk, kan de mijne niet vinden)
En ik heb ook maat 40, maar ik heb er echt geen platvoeten of grote voeten in.
Ahh ze zijn leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Lips het volgende:
Even foto's gemaakt en plaatje gezocht van mijn laatste aanwinsten.
En de rode lakpumps waar ik het eerder deze week over had (hak 10 cm)
[ afbeelding ]
Cutequote:
staat je best leuk grquote:Op zondag 26 juni 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Icm met bruine broek, staat leuk.
Fit pics or gtfo.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:25 schreef Pan.da het volgende:
Vers! Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze lopen geweldig! Geen last meer van scheenbeenvliesontsteking en ze zijn heerlijk zacht voor mijn voetzolen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.quote:
Ik heb ze zelf ook in de sale gekocht, maar dan online! Had ze binnen een dag thuis. Ze lopen wel aardigquote:Op zondag 26 juni 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.
Ohja ze hebben natuurlyk een webshop!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook in de sale gekocht, maar dan online! Had ze binnen een dag thuis. Ze lopen wel aardig
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja ze hebben natuurlyk een webshop!Heb jy een aanfoto?
Thanks!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze net even gemaakt met mijn telhoop dat het duidelijk genoeg is
Ze zijn inderdaad erg leukquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks!Ze zijn wel erg leuk, en toevallig in mijn maat nog op hun site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |