In Arnhem gaat het nooit zo heel snel geloof ik. En anders kan je ze ook nog online bestellen.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen nog bij de Zara hier in Arnhem te krijgen zijn.
Beter dan bij jou, dure schoenen maar zien er ongelovelijk goedkoop uit.quote:
Nee jouw botticelli's zijn mooiquote:
Nee, Boticellis zijn duurquote:
Amateur.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
dit zijn nog paar van me andere schoenen
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Ooh, die zijn leuk!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze net even gemaakt met mijn telhoop dat het duidelijk genoeg is
Stoer jonguh!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
This right here is my swag, footlocker swag.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
This right here is my swag, footlocker swag.
Maak eens betere foto, zo is er amper wat te zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog 8 paar ofzo
Lunarquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef Nezhi het volgende:
Voor hardlopen en eventueel wat parkour. Nike Lunarglide+ 2
[ afbeelding ]
I Likequote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Floris van Bommel 14153
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden meequote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Me too, ik ben er benieuwd, ze zijn nog niet binnen.
Mooi, ik had niet anders verwacht hoor eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden mee
herkenbaar, ik draag ze ook zeker niet onder een broek want dat ziet naar mijn idee ook lomp uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |