Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.quote:
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.
True, ziet er erg goedkoop, onhandig en niet vrouwelijk uit.quote:
Of zo'n dame die begint in het wokrestaurant, vervolgt in de skihut en eindigt in bed bij een knul met een oorbel!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef ElProf het volgende:
Dat leer ziet er inderdaag slecht uit. Doet me denken aan een motorvrouw.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen week twee schoenen gekocht ..
en
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?quote:
ha haquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
hihiquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
Thank youquote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Aardbijna het volgende:
Nee ff serieus.. Ze zijn kind of stylish. I like![]()
Niks mis met jongens met oorbelquote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Of zo'n dame die begint in het wokrestaurant, vervolgt in de skihut en eindigt in bed bij een knul met een oorbel!
Mwah, Uggs kunnen wel mooi zijn, mits verder geen arrogante meid o.i.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Moffol het volgende:
Of gewoon een meisje die een iets andere stijl heeft wat sowieso beter is dan lopen op Uggs of Birkenstock. Ik vind het wel getuigen van een leuke stijl, als ze in boots loopt. Alhoewel het leer inderdaad iets mooier mag zijn.
Beide vind ik vreselijk, zo kan smaak dus verschillen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niks mis met jongens met oorbel
[..]
Mwah, Uggs kunnen wel mooi zijn, mits verder geen arrogante meid o.i.d.
Glimmend, mooiquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Het was sterker dan mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het grijsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Nice boyfriend-shoes! I like
Dit is mijn recentste aankoop
[ afbeelding ]
Haha in het grijs waren ze ook nice inderdaad!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze in het grijs
Draag ze het liefste niet met blote voeten dus heb ze al een tijdje niet aangehad (veel met blote benen gelopen gezien het weer). Afgelopen januari gekocht en ondanks de hak van 11 cm kan ik er heel goed op vooruit!
Oe, 3 uur echt staan is ook wel veel gevraagdquote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Haha in het grijs waren ze ook nice inderdaad!
Ik heb ze aan gehad met een panty afgelopen weekend op een feestje. Na 3 uur erop staan heb ik ze aan de wilgen gehangen, heb er nog spierpijn van!
Opvallen zul je in ieder geval met die kleur!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
Deze jongen hier loopt op deze kwaliteitsproducten:
[ afbeelding ]
Die zijn van vorig seizoen/vorig jaar. Vind ze daarentegen nog steeds vet, hoop alleen wel voor je dat je ze vorig jaar gekocht hebt of flink afgeprijsd in de uitverkoopquote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[ afbeelding ]
Vivienne Westwoodquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Het was sterker dan mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice! Ik heb zoiets in het lakroodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef contagiouscotton het volgende:
Mijn laatste aankoop:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Very nice! Ik heb zoiets in het lakroodGeloof wel iets dunner plateau.
Kan geen plaatje vinden... Ze zijn van Tamaris via Zalando maar ze hebben ze niet meer dus kan ze op de site niet vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef contagiouscotton het volgende:
[..]
Thanks![]()
Die van jou klinken ook mooi!
Jaartje terug al gekocht ook ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
voor de dagen dat ik geen hakken draag haha.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
voor de dagen dat ik geen hakken draag haha.
Dit, behalve dan het deel met het passen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |