Ik heb Chelsea boots alleen dan in het zwart en met een rits aan de achterkant (en niet van Santoni natuurlijk).quote:
Heb je nog nooit iemand met die schoenen gezien in de kleuren zwart of grijs?quote:
True, so true.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Prada American Cup om precies te zijn, de Marokkanen schoen bij uitstek.
Mooi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatst-aangeschafte schoenen
Die laatste zijn best tof! Zijn ze van suede? Ik wil ook graag nog herenschoentjes, maar dan van leer!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 paar schoenen gekocht op vakantie in Stockholm. Voor heul weinig!
Van suede inderdaad, ik heb al 2 paar in (nep)leer dus weer eens wat anders, lol.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die laatste zijn best tof! Zijn ze van suede? Ik wil ook graag nog herenschoentjes, maar dan van leer!
Nice boyfriend-shoes! I likequote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Van suede inderdaad, ik heb al 2 paar in (nep)leer dus weer eens wat anders, lol.
Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.quote:
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk alle drie een zuiver teken van wansmaak. Typisch zo'n mannetjesschoenen voor biologen.
True, ziet er erg goedkoop, onhandig en niet vrouwelijk uit.quote:
Of zo'n dame die begint in het wokrestaurant, vervolgt in de skihut en eindigt in bed bij een knul met een oorbel!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef ElProf het volgende:
Dat leer ziet er inderdaag slecht uit. Doet me denken aan een motorvrouw.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen week twee schoenen gekocht ..
en
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?quote:
ha haquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
hihiquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Hm ja, dus nu heb je 2 verschillende schoenen aan?aangezien je 2 schoenen gekocht hebt, hehe.
Thank youquote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Aardbijna het volgende:
Nee ff serieus.. Ze zijn kind of stylish. I like![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |