I Likequote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Floris van Bommel 14153
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden meequote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Me too, ik ben er benieuwd, ze zijn nog niet binnen.
Mooi, ik had niet anders verwacht hoor eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb 2 paar van Floris v Bommel en erg tevreden mee
herkenbaar, ik draag ze ook zeker niet onder een broek want dat ziet naar mijn idee ook lomp uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schattig, hoewel ik normaal ballerina's echt verafschuw. Ik voel me ook altijd gelijk een platvoet die ene keer dat ik ze dan pas,(maat 40) en meestal vind ik ze gewoonweg lelijk. Maar ik heb een zwak voor panterprint,
.
Brrrrrrrrquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Floris van Bommel 14153
whehehehehe i can see why..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Brrrrrrrr![]()
Ik krijg altijd de kriebels van die van bommel neuzen. brrr
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Draag je dit serieus knul? Ik moet gelijk aan zo'n breinloze motornerd denken.
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Draag je dit serieus knul? Ik moet gelijk aan zo'n breinloze motornerd denken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.
Kijk hem eens boos wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ook op de motor draagt stelletje infantielen.
Dat maakt de situatie dat je er dood mee gevonden wordt juist des te groter, en ernstigerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk sterk vermoeden dat die dit waarschijnlijk ookalleen op de motor draagt stelletje infantielen.
Lijken heel erg op de mijnequote:
heb ze bij de Dolcis vandaan. En zijn ook van het 'eigen merk'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Lijken heel erg op de mijneWelk merk zijn ze?
Nice! Mijne zijn van Tamaris maar zag net al dat jou zool donker is en de mijne licht (foto's op vorige pagina)quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
heb ze bij de Dolcis vandaan. En zijn ook van het 'eigen merk'.
Oooh, ik zie het ja! Mijn hak is ook nog 1 cm kleiner.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Nice! Mijne zijn van Tamaris maar zag net al dat jou zool donker is en de mijne licht (foto's op vorige pagina)
Tnx!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ik zie het ja! Mijn hak is ook nog 1 cm kleiner.Die van jou zijn ook mooooi.
Wat?quote:
Haha okquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:32 schreef LosoHisWay het volgende:
[..]
Doel niet op jouw nieuwe paar schoenen mijn jong.
[..]
Dat is het woord ja. My bad.
Goede keus. Ik heb ze zelf ook. Al lopen ze minder lekker dan de gladleren versie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij vault_tec die wist waar ze nog verkocht werden. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij vault_tec die wist waar ze nog verkocht werden. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |