wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij vault_tec die wist waar ze nog verkocht werden. [ afbeelding ]
Het zijn skateschoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen,
Ik hoopte dat ze in real life nog iets subtieler zouden zijn, maar niets is dus minder waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het zijn skateschoenen.
Daarnaast zien ze er imo totaal niet lomp uit!
Welke schoenen vind jij dan zoal mooi?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze in real life nog iets subtieler zouden zijn, maar niets is dus minder waar.
Of ga je nou beweren dat de skaterstijl tegenwoordig als sierlijk en elegant moet worden ervaren vriend?
Wtf gast, deze schoenen en lompquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.
Vaak ook nog gedragen door de sneue gasten die het onmogelijk kunnen compenseren met hun toch al niet te uitbundige stijl.
Jouw gekleurde 'van Bommels', dat zijn lompe schoenen. Koop dan gewoon nette schoenen van 'van Bommel', maar geen sneakers die eruit zien alsof ze door een 3-jarig kind uit Somalië zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
wat een lompe turkenschoentjes zeg! Snap niet waar die trend van forse casual sneakers, alhoewel net iets frisser dan de skaterschoenen, vandaan komt. Het blijven nog altijd lompe klompen.
Vaak ook nog gedragen door de sneue gasten die het onmogelijk kunnen compenseren met hun toch al niet te uitbundige stijl.
Die munich's heb ik in het groen. Helemaal afgetrapt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:18 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Deze: [ afbeelding ]
En deze: [ afbeelding ]
Oh, wauw, die wil ikquote:Op zondag 26 juni 2011 14:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze net even gemaakt met mijn telhoop dat het duidelijk genoeg is
Ze zijn al een tijdje opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oh, wauw, die wil ikKan ze alleen niet vinden op de site..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Johnny.D het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij vault_tec die wist waar ze nog verkocht werden. [ afbeelding ]
Je denkt dat ik maar één enkel paar stappers heb vriend? Waar ze gemaakt zijn zal me worst wezen, zolang de kwaliteit maar deugdelijk is. Van Bommel heeft dat ook niet altijd, maar dit paar sneakers kan me bevallen. Santoni is een merk wat me vaak ook wel kan bekoren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jouw gekleurde 'van Bommels', dat zijn lompe schoenen. Koop dan gewoon nette schoenen van 'van Bommel', maar geen sneakers die eruit zien alsof ze door een 3-jarig kind uit Somalië zijn gemaakt.
Als je voor sneakers gaat zou ik ze inderdaad van een ander merk kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je denkt dat ik maar één enkel paar stappers heb vriend? Waar ze gemaakt zijn zal me worst wezen, zolang de kwaliteit maar deugdelijk is. Van Bommel heeft dat ook niet altijd, maar dit paar sneakers kan me bevallen. Santoni is een merk wat me vaak ook wel kan bekoren.
Wat een argument trouwens knul, omdat het V Bommels zijn zou ik enkel herenschoenen ervan mogen kopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |